Kenelläkään leukaimplanttia?
Olen vasta 23v ja mulla leuan kärjessä kamala rasvapatti. Olen normaalipainoinen. Haluaisin leukaimplantin....paljon maksaa ja oliko tulos hyvä? Paljon saitte sairauslomaa ja milloin kehtasi kulkea ihmisten ilmoilla. (Ettei ole turvostusta tms). Tässä on aika hyvä lopputulos. Se ravapatti on suunnilleen }
Kommentit (21)
Ystävältäni poistettiin sairauden takia puolet alaleukaa, mutta se rakennettiin omista luuliuskeista uudelleen.
Mulla on melkein tuollainen leuka. Ei ihan noin paha, mutta silti. Haluan kauniin leuan. Ap.
<a href="http://www.normansurgicalarts.com/cosmetic-surgery-norman-ok/chin-surge…" alt="http://www.normansurgicalarts.com/cosmetic-surgery-norman-ok/chin-surge…">http://www.normansurgicalarts.com/cosmetic-surgery-norman-ok/chin-surge…;
Esim. kuvassa uuden leuan saaneella misulla nyt korvat näyttävät siltä, että ovat aivan liian ylhäällä. Enkä pidä kyllä tuota leukaakaan parhaana mahdollisena. Kirurgilla on ollut huono maku.
Itselläni on paljon pahempaa laatua tuo leuattomuus, mutta leikkaukseen en mene. Suurimpana syynä se, että ajattelen mahdollisia tulevia lapsiani. Jos joku heistä perii tämän leukani, pystyn tukemaan hänen itsetuntonsa kehitystä paljon paremmin, jos kannan omaani ylpeydellä. Antaisin lapselleni todella huonot eväät elämään, jos joko salaisin häneltä leikkaukseni, kuten silloinkin jos kertoisin siitä. Silloinhan antaisin samalla ymmärtää hänenkin olevan kelvoton elämään maailmassa sellaisena kuin hän on.
Itse olen tämän leuan saanut isältäni, ja se havainto auttaa minua elämään asian kanssa. Jos taas kummallakin vanhemmalla olisi kauniit leuat, tuntisin itseni todella rumaksi.
Ehkä se nyt vähän nätimpi oli se after-kuva, muttei merkittävästi.
Luulis että edes jollakin on leukaimplantista kokemusta?
Eiks leukaan voi tehdä vaan rasvaimun.
No tuntemallani miehellä on sellainen. On kärsinyt musertavan heikosta itsetunnosta koko elämänsä ajan eikä ole löytänyt kumppaniakaan. Implantti kuulemma auttoi kohottamaan sitä itseluottamusta, se on ollut hänellä nyt noin vuoden.
En ole tätä hänelle sanonut, mutta suhtaudun skeptisesti varsinkin noin isoihin muutoksiin. En usko, että itsetunnon kohoaminen on pysyvää. Ja kuten ketjussa on sanottukin, ongelma on taas edessä sitten, kun oma lapsi perii sen piirteen, jonka on itseltään leikkauttanut pois. Varsinkin kun leikkaus on noin iso, olisi kamala ajatus laittaa oma lapsikin käymään sellainen läpi! Lapsella ei siinä tilanteessa kuitenkaan olisi muuta vaihtoehtoa kuin mennä leikattavaksi tai sitten olla tuomittu tuntemaan itsensä rumaksi ja kelvottomaksi. Kyllä se vanhemman asenne ja esimerkki nimittäin siinä asiassa on erittäin tärkeä tekijä.
Plastiikkakirurgillehan varmaan sopii, että saa sitten automaattisesti lisää asiakkaita, kun lasten itsetunto on tuhottu jo heidän syntymästään saakka, ja ainoa keino auttaa asiaa on se leikkaus. Pidän vastenmielisenä tuollaista ajatusta ja kehotan harkitsemaan vakavasti kaikkia kauneusleikkauksia, jos haluaisi lisäksi joskus myös saada lapsia. Isoja leikkauksia en missään nimessä suosittelisi, ja pienenkin leikkauksen sijaan kannattaisi oikeasti hoidattaa omaa päänsisältöä kuntoon ennemmin. Silloin oma lapsi saa paljon paremmat mahdollisuudet onnelliseen elämään.
En oikein ymmärrä tätä aloitusta. Ap puhuu rasvapatista jonka haluaa pois, mutta laittaa kuvan jossa leuassa ei ole mitään rasvapattia vaan ongelmana on liian pieni leuka. Itse en kyllä korjauttaisi kumpaakaan noista, minusta ongelma on lähinnä itsetunnossa jos joku tuommoinen niin kauheasit haittaa. Itselläni on paljon pahempia kauneusvirheitä mutta ei ne menoa haittaa.
19 lisää vielä, että itselläni on juuri tuon linkin kuvan kaltainen pieni leuka alkavalla kaksoisleualla. Olen sinut ulkonäköni kanssa ja moni mies on pitänyt/pitää minua viehättävänä.
UP. En mä ole vieläkään saanut leukaimplanttia.
Kaikki teksti ei tullut. Leuassa }
vai haluatko leukaan lisää tavaraa implantin muodossa? En oikein ymmärrä..
Mulla on melkein tuollainen leuka. Ei ihan noin paha, mutta silti. Haluan kauniin leuan. Ap.
http://www.normansurgicalarts.com/cosmetic-surgery-norman-ok/chin-surge…
Kamala rasvapatti. Siitä haluan eroon. JA samalla haluan parantaa leuan muotoa :)