Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvioitko naisen menestystä miehen perusteella?

Vierailija
18.10.2010 |

Nouseeko arvostuksesi jos naisella on poikkeuksellisen menestynyt tai hyvännäköinen mies - tai laskeeko jos mies on tavallinen duunari ja tavallisen näköinen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kukaan fiksu ei määrittele ihmistä tämän puolison tms. kautta enää 2000-luvulla.

Vierailija
2/7 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouseeko arvostuksesi jos naisella on poikkeuksellisen menestynyt tai hyvännäköinen mies - tai laskeeko jos mies on tavallinen duunari ja tavallisen näköinen?

no kyllähän sitä kohottaa kulmakarvojaan enemmän, jos kuulee, että joku on naimisissa Englannin prinssin kanssa, toisin kuin kiteeläisen levyseppähitsaajan, mutta en sinänsä naista pidä sen parempana, yhtä lailla ne rikkaaat ja hyvännäköisetkin voi pettää, jättää ja hakata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen suorastaan kateellinen jos jollain naisella, jolla on vähemmän avuja kuin minulla, on komeampi JA menestyneempi mies kuin minulla. Toisaalta jos näen tuttavan miehen ja huomaan ettei se mikään komea olekaan tai johtaja, niin sitten ajattelen että no ne ovat tuollainen tavisperhe.

Tyhmää, mutta niin se vain on.

Vierailija
4/7 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään tae mistään mutta jos joku nainen on tiettävästi yksissä jonkun totaalisen luuserin kanssa niin saatan kyllä ihmetellä että miksi ihmeessä.

Vierailija
5/7 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä kerro kuitenkaan oman mieheni ammattia heti ensimmäisenä tuttavilleni muutenkaan, oli tämä sitten menestynyt tai ei. Minut pitää kohdata ensin. Tämän jälkeen, jos voin pitää toista ystävänä, niin kerron miehestäni, jos se tulee puheeksi. Ulkonäöstä saisin kyllä pisteet kotiin. ;)

Vierailija
6/7 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kamalaa jos jollain tutulla on menestyneempi nainen kuin minulla. Onneksi eivät ole vielä menestyneet.

Minulla tosin ei ole muita avuja, kuin ulkonäkö ja sentit.

T: 11cm mies

Vierailija
7/7 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen menestystä tai onnistumista elämässä sen mukaan mitä hän on saanut aikaan ja millainen hän on, en sen perusteella millainen mies hänellä on. Mieshän voi vaihtua, naisen omat aikaansaannokset pysyvät ...

Miten joku voi 2010 saada päähänsä edes kysyä moista?!!!? Ja minä hullu vielä vastaan! :D