Mitä luokan priimuksesta tulikaan
Meidän lukioluokan kaunein tyttö - pitkä, hoikka, kauniskasvoinen kirjoitti kuusi laudaturia. Nykyään on kahden lapsen äiti ja opettaja ja asuu kotiseudullaan maalla. On lihonut ei kaunis eikä nuori, tätimäinen ennen aikojaan. Sääli.
Kommentit (28)
Minusta tuli pienipalkkainen pätkätyöläinen, koulutukseltani olen FM. Onneksi onnea on ollut ihmissuhteissa, jo yli 10 yhteistä vuotta ihanan miehen kanssa ja lapsikin on (kiltti ja fiksu tapaus hänkin). Kaunis en ole, ihan perusnätti, hoikka edelleen. Asun kotiseudullani, Helsingissä.
tuli lääkäri, joka tekee väitöskirjaa ja erikoislääkärin tutkintoa parhaillaan samalla kun paimentaa kahta alle kouluikäistä lasta. No, se olen minä.
Parhaasta pojasta tuli joku historiantutkija joka kasvatti parran.
Ovatko kaikki koulussa hyvin menestyneet muka jotain bitchejä, vai silkasta kateudestako tuollaista kirjoitat?
vaan ne olivat koulukiusaajia. Johan sanoin, että paras ystäväni oli yksi luokan parhaista oppilaista, enkä pitänyt luonnollisestikaan häntä minään bitchinä. Tuskinpa nyt jaksan olla kateellinen joillekin tyypeille, kenet olen nähnyt viimeksi noin 15 v sitten, ja jotka eivät ole mitään erikoisempaa saavuttaneet nykyisinkään.
on nyt kaikkien alojen erikoislääkäri Taylor... Luokan komein poika ei enää ole 190cm pitkä lihaskimppu, vaan 150cm pitkä lihapulla. Hänen nimensä on Ridge...
sai lähes kaikista aineista yläasteella kympin, on yläasteella äidinkielenopettajana. Kaunis ja hoikka on edelleen ja niin rakastunu =)
opiskelin yh:na tähän ammattiin aikuisiällä.
Meidän lukioluokan kaunein tyttö - pitkä, hoikka, kauniskasvoinen kirjoitti kuusi laudaturia. Nykyään on kahden lapsen äiti ja opettaja ja asuu kotiseudullaan maalla. On lihonut ei kaunis eikä nuori, tätimäinen ennen aikojaan. Sääli.
Mikä tuossa on sääli? Perhe, työ, koti maalla. Eikö noin voi olla onnellinen? Moni jopa TAVOITTELEE noita kolmea asiaa. Kaikki eivät saa.
Terv. 2 lapsen opeäiti, joka asuu mielellään kotiseudullaan