Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KUKA isä juottaa lapselleen fun light mehutiivistettä??!!

Vierailija
18.10.2010 |

Siis mä en tajuu miten jotkut isät on niin ajattelemattomia!!!

Fun Light juomatiiviste sisältää ainoan valmistusaineensa veden lisäksi pelkästään lisäaineita: Happamuudensäätöaineet (E296, E331), aromi, makeutusaineet (aspartaami ja asesulfaami K), stabilointiaineet (E415, E414, E445), väri (E160e), säilöntäaine (E202), hapettumisenestoaine (E300). Kirjan mukaan sen ei pitäisi edes olla mehuhyllyssä, vaan ihan jossain muualla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans tajuuuu!!!! Meillä onnex faija ei juota ku mä juotan....

Siis mä en tajuu miten jotkut isät on niin ajattelemattomia!!! Fun Light juomatiiviste sisältää ainoan valmistusaineensa veden lisäksi pelkästään lisäaineita: Happamuudensäätöaineet (E296, E331), aromi, makeutusaineet (aspartaami ja asesulfaami K), stabilointiaineet (E415, E414, E445), väri (E160e), säilöntäaine (E202), hapettumisenestoaine (E300). Kirjan mukaan sen ei pitäisi edes olla mehuhyllyssä, vaan ihan jossain muualla.

Vierailija
2/8 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en tajuu miten jotkut isät on niin ajattelemattomia!!! Fun Light juomatiiviste sisältää ainoan valmistusaineensa veden lisäksi pelkästään lisäaineita: Happamuudensäätöaineet (E296, E331), aromi, makeutusaineet (aspartaami ja asesulfaami K), stabilointiaineet (E415, E414, E445), väri (E160e), säilöntäaine (E202), hapettumisenestoaine (E300). Kirjan mukaan sen ei pitäisi edes olla mehuhyllyssä, vaan ihan jossain muualla.

En mäkään ymmärrä yhtä ainoaa ihmistä, jotka moista paskaa omaan tai jonkun toisen elimistöön tuuppaavat. Mutta omahan on asiansa, mä osaan kieltäytyä kohteliaasti, jos mulle tai lapsilleni kyseistä sontaa tarjotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärrä yhtä ainoaa ihmistä, jotka moista paskaa omaan tai jonkun toisen elimistöön tuuppaavat. Mutta omahan on asiansa, mä osaan kieltäytyä kohteliaasti, jos mulle tai lapsilleni kyseistä sontaa tarjotaan.

Vierailija
4/8 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielest noi mehut maistuu ihan kauheelta. Ja ainakin mua sattuu kurkkuun.

Vierailija
5/8 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ainoa asia mistä ap voi syyttää ex-miestään :)))

Vierailija
6/8 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kiinnostaako.

Vierailija
7/8 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauduin tästä myös tuossa äiti-ketjussa!!! Kelatkaa miten huono isä se on! Itse olen joskus maistanut, en siis juo ENKÄ JUOTA LAPSELLE niin kyllä sattui kurkkuun minuakin. Siinä on HAPPOA.

XD

Vierailija
8/8 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihje: ekassa ketjussa kysyttiin millainen ÄITI juottaa fun lightia, täsäs millainen ISÄ.