Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maria Jungneria ei pudottanut tanssikisasta reisivamma vaan puoliso.

Vierailija
18.10.2010 |

Puolison maine ja vaikutelma on taakka.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on superällö kaikkine rakkauden tunnustuksineen.

Vierailija
2/7 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu Silvo sai muuten hyvät pisteet ja kehut nyt, koska valitti niin paljon lehdissä. Tyhmää sekin on. Samalla tavalla se honksotti, naama vaan vääntyili enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

räpläämään kanavan juuri, kun viimeinen pari lopetti heilumisen ja sitten tuli tuomareiden kommenttia ja äänestys. Mietin vain, että johan ne tosissaan ottavat tämän kilpailun. Olen ajatellut, että olisi vähän sellaista leikkimielistä kilpailua. Tänään vilaisin netistä iltistä ja siellä näkyi pohdintaa kyseisen ihmisen kauneudesta ja ihmisten kateudesta. Joo, ok, se sitten varmaan putosi siksi, kun on niin kaunis ja ihmiset niin kateellisia??

Vierailija
4/7 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Lund, Satu Tuomisto...

Vierailija
5/7 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai aina voittanut kaunis??

No ei se Marikokaan mitenkään älyttömän kaunis ole, ihan "taviksen" näköinen!

Vierailija
6/7 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei Marian tippuminen haitannut. Minusta hän on saanut ekaa jaksoa lukuunottamatta tuomareilta taitojaan korkeampia pisteitä. Vakioissa ei ehkä niinkään, mutta lattareissa kyllä. Etenkin se jive... vieläkin karmii selkärankaa...

Ei Maria jäljellä olevista huonoin ollut, mutta ei voittajapotentiaalia. Minä olisin tiputtanut Marian JA ALEKSIN tosikkomaisuuden takia. Heidän tanssistaan on hauskuus ja rentous kaukana. Aleksi on suorastaan vastenmielinen "kunnianhimossaan". Eli ainakaan minun puoleltani kyse ei ollut Mikael Jungerista tai politiikasta.

Äitini sen sijaan oli kiven kovaan sitä mieltä, että Jorma on antanut Marialle taitoja paremmat pisteet joka kerta politiikan takia :D Hiukan tuo pisti huvittamaan, mutta voihan se tosiaan olla hitusen mahdollista.

Vierailija
7/7 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toki väkisin sitä kuulee, kun minä kuitenkin katson. Ja eilen se ihan suorastaan tuuletti, kun Maria putosi. Ja miehen riemun syynä oli juuri tuo ap:n mainitsema, että kun se Mikael on niin ääliömäinen kommenttiensa kanssa.

Nyt kun joku sanoi tuon, että Aleksi on aika tosikkomainen tuossa ohjelmassa, niin kieltämättä siltä se on näyttänyt. Mutta siitä kun en tähän asti ole välittänyt, niin kyllä sen tanssia katsellessa ihan lumoutuu. Aleksin tanssi on niin mieletöntä katseltavaa, että se on kuin taikaa. (Tai siis taitoahan se on.)