Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUKA äiti voi juottaa lapsilleen esim Fun light mehutiivistettä ?????

Vierailija
18.10.2010 |

Fun Light juomatiiviste sisältää ainoan valmistusaineensa veden lisäksi pelkästään lisäaineita: Happamuudensäätöaineet (E296, E331), aromi, makeutusaineet (aspartaami ja asesulfaami K), stabilointiaineet (E415, E414, E445), väri (E160e), säilöntäaine (E202), hapettumisenestoaine (E300). Kirjan mukaan sen ei pitäisi edes olla mehuhyllyssä, vaan ihan jossain muualla.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta maailmassa tapahtuu vielä kamalampiakin asioita!

tai Ticketin haalareiden ylivoimaisuus ?

Niistähän täällä yleensä vouhkataan

Vierailija
62/88 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai luoja mitä kukkahattutätejä😂 oon juonu fun light mehuja lapsestq asti ja ihan normaaliksi aikuiseksi olen kasvanut😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin juuri kaupasta, mutta ei pelkoa että lapselle juotan kun juon sen ihan itse!

I'm gonna live forever, en maadu ikinä. Silloin kun te muut puskette koiranputkea hautuumaalla, niin mun kalmo on siellä vielä ihan samanlaisena kiitos funlight-säilöntä- ja lisäaineiden.

Vierailija
64/88 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtosa lisäineista on ihan luonnollisia aineita, joita löytyy luonnon kasveista ja marjoista. Että voi kauhistus sentään.

Vierailija
65/88 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte juottaa, kyllä he ihan itse hakevat sitä ja juovat.

Vierailija
66/88 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita on muuten sairaalan osastoillakin (paitsi ehkä teho-osasto).

Vierailija
67/88 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Mut vaan sen takia et fun lightit on ihan älyttömän pahan makusia!

Vierailija
68/88 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junassa hyppi semmonen 4-5v mukula seinille. Äiti siinä tarjos "ota lisää mehua" jostain syanidinvärisestä FunLight pullosta ja mukula tankkas poskipäät punaisena, kunnes jatkoi taas ahdistuneen oloista nahoistaan irti hyppimistä.

Tuli vaan mieleen, oisko lapsen epämukava olo johtunut tuosta aspartaami/väriaine ym -pommista.

Vierailija
69/88 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai luoja mitä kukkahattutätejä😂 oon juonu fun light mehuja lapsestq asti ja ihan normaaliksi aikuiseksi olen kasvanut😂

Paitsi, että kirjoituksesi muistuttaa tyypillistä ADHD:tä. Ei isoja kirjaimia, ei pisteitä ja aikuiseksi ihmiseksi runsasta hymiöiden käyttöä.

Tyypillinen Fun Lightilla kasvanut lapsi, jolla ei ole tulevaisuutta esim. yliopistossa.

Vierailija
70/88 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö myös ruisleipää Becelillä, puuroa, kanasalaattia ja rahkaa? Vai "kunnon" kotiruokaa eli makaronia ja jauhelihakastiketta ja lasi rasvatonta maitoa? Ei hyvää päivää...

Vierailija
71/88 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa näköjään ylistetään maidon tervellisyyttä. Suosittelen senkin väitteen tutkimista hieman itsenäisesti - maidon tervellisyys ja etenkin "luita vahvistava" ominaisuus on ihan täysin meijeriteollisuuden markkinointia ja totuus on lähes päinvastainen.

Vierailija
72/88 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Vain yksinkertaiset vanhemmat ostavat tuollaisia teko"mehuja".

Vierailija
73/88 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehut mehuina ja lisäainetankkaus sitten kouluruuasta tai lauantaikarkeista.

Vierailija
74/88 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ikinä mitään mehuja, paitsi syntymäpäiville ostetaan. Miksi niitä pitää olla? Vettä juodaan jos on jano, pienin vielä tykkää maidosta mutta isommat eivät enää juo sitäkään.

Vierailija
75/88 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja muut vouhkaajat: maistakaapa kärpässientä! Siinä on teille luonnontuote, ei taatusti E-koodeja. Voi elämä, että ihmiset voivat olla yksinkertaisia 😂😂

Vierailija
76/88 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tässä iltaratoksi tein salapoliisityötä:

E202= esiintyy pihlajanmarjoissa, tehokas hiiva eräitä bakteereja vastaan.

E300= c vitamiini

E415= valmistetaan sokerista

E414=kumiakaasian maitiaisneste. Sopii hyvin pureskeltavaksi, ei tartu hampaisiin. Sopii käytettäväksi lähes sellaisenaan.

Ei nyt ihan kamalalta kuulosta.

Osta appelsiini, jos valmis mehu ei maistu.

Vierailija
77/88 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole ikinä mitään mehuja, paitsi syntymäpäiville ostetaan. Miksi niitä pitää olla? Vettä juodaan jos on jano, pienin vielä tykkää maidosta mutta isommat eivät enää juo sitäkään.

Liittyi asiaan miten? Mitä mehua ostatte syntymäpäiville? Meilläkään ei ole mehuja koskaan muulloin, kuin ehkä synttäreillä ja silloinkin se on jotain ihan muuta kuin FunLight:it, jotka ovat enemmän muurahaismyrkkyjä, kuin mehuja.

Vierailija
78/88 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
79/88 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina jääkaapissa mehua, yleensä mummon tekemää mutta joskus myös kaupasta ostettuja. Yleensä lapset juovat mehua tai kaakaota aamu- ja/tai iltapalalla. En näe tässä mitään ongelmaa. Syömme muuten terveellisesti ja meillä on terveet, energiset, iloiset ja ja urheilua harrastavat lapset. Sama koskee herkkuja. Kohtuus on se avainsana. 

Vierailija
80/88 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos se on niin pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi