Alakoululaisille disco ideoita kiitos
mitä myyntiin ?
mitä musiikkia?
tarviiko ohjelmaa?
Kommentit (44)
Mä oon pitänyt 5 discot
Ja soittanut lasten lauluja
Syötävänä pastaa
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pitänyt 5 discot
Ja soittanut lasten lauluja
Syötävänä pastaa
Ei oo ollut kun 15 henkee joka kerta vähentynyt
Vierailija kirjoitti:
meillä discossa typerät "kummioppilaat" opetti pussaamaan kielareita discossa.
Jaa
Vierailija kirjoitti:
Kuka anti ruiskua kuuntelee.
Mä
Vierailija kirjoitti:
Sen ikäiset ei tarvii diskoja.
Olin ekaa kertaa diskossa 50v
Nyt oon 70v
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="17.10.2010 klo 22:11"]
eli pikkunakkeja, ananasta, porkkanaa, kurkkua, vesimelonia, lihapullia jne. Musiikkina perinteisiä lastenlauluja ja ohjelmaksi riittää varmasti se, että ihmetellään.
kuka kuuntelee lastenlauluja ala-asteella.
Vaikka jvg
Meriva joulu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen ikäiset ei tarvii diskoja.
Olin ekaa kertaa diskossa 50v
Nyt oon 70v
Ootko tosissas vasta 50v ensimmänen disco mää oon 100v ja mä oon käynyt seitsämässä kymmenessä eri discossa.
Vierailija kirjoitti:
eli pikkunakkeja, ananasta, porkkanaa, kurkkua, vesimelonia, lihapullia jne. Musiikkina perinteisiä lastenlauluja ja ohjelmaksi riittää varmasti se, että ihmetellään.
Ei ei ei ei ja ei ja mitä helkkarin PIKKU nakkeja!🖕🏿🖕🏿🖕🏿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meillä discossa typerät "kummioppilaat" opetti pussaamaan kielareita discossa.
Jaa
Mitä pahaa tossa oli kaikkihan niin tekee.
ideoita kirjoitti:
Musiikiksi jotain esim J.V.G tai Antti tuiskua tai jotain uutta.Haloo kuka ainakaan 3-6 luokkalainen mitään lasten lauluja kuuntele.kummituskäytävä,erilaisia pelejä tanssisalissa.arpajaiset ja hyvää syötävää!!!!!
Antti ruiskun pedofiili on irti olis hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Oma 9v kuuntelee kyllä ja mielellään tanssii fröbelin palikoita kotona pikkuveljien kanssa, mutta kavereiden kanssa kuunnnellaan mm. Lady gaga (eräs kaveri meni jopa keikalle, huh. Itse en veisi omaa lasta vielä tollaiselle keikalle, jossa mm. verisuihkulähde ja kouritaan munia).
Käviskö tavallinen teinipoppi? Jotain tyyliin Anna Abreu tai joku britti Idols-voittajan musa (ei tuu mieleen nimiä, sori..)
Voi jeesus kuka ja kenen munia.
Typerä kummipoika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meillä discossa typerät "kummioppilaat" opetti pussaamaan kielareita discossa mä olin mukana.
Jaa
Mitä pahaa tossa oli mä n
ideoita kirjoitti:
Musiikiksi jotain esim J.V.G tai Antti tuiskua tai jotain uutta.Haloo kuka ainakaan 3-6 luokkalainen mitään lasten lauluja kuuntele.kummituskäytävä,erilaisia pelejä tanssisalissa.arpajaiset ja hyvää syötävää!!!!!
Ei saatana kuka Antti Ruiskua kuuntelee
Mikä hemmetin hinku teillä mammoilla on järjestää pikkulapsianne jo kiehnäämään ja mässyilemään tarpeetonta? Eikö "vanhempainyhdistyksellä" olisi asiallisiakin ja ajankohtaisempia kouluasioita hoitoa vailla? Valitettavasti noihin diskoihin tunkeutuu ylempien luokkien, jopa lähikoulujen häiriköitä, joiden kanssa on helisemässä. Kokemusta on.
Mielummin unilauluja