Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla kotivaatteet?

Vierailija
17.10.2010 |

Mulla on töissä kohtuu tiukka pukukoodi, joten ensimäisenä, kun pääsen kotiin vaihdan verkkarit ja t-paidan päälle. Viikonloput laahustan kanssa rennosti verkkareissa. Mites muilla työssäkäyvillä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pukeutua kauniisti myös kotona. Mieskään ei käytä mitään lököverkkareita.

Itse asiassa käytän kotona usein sellaisia siistimpiä vaatteita joita muuten tulee käytettyä harvoin :) En koskaan osta epämukavia vaatteita, joten ei ole mitään vaivaa tai epämukavuutta siitä että pukeutuu kauniisti.

Vierailija
2/7 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siistit pitää työkamppeet kuitenkin olla. Haluan, että työvaatteet säilyvät hyvinä pitkään, joten kyllä minäkin vaihdan kotivaatteet töistä tullessani. Kotona onkin sitten sellaiset kauhukamppeet, että... =0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pukeutua kauniisti myös kotona. Mieskään ei käytä mitään lököverkkareita.

Itse asiassa käytän kotona usein sellaisia siistimpiä vaatteita joita muuten tulee käytettyä harvoin :) En koskaan osta epämukavia vaatteita, joten ei ole mitään vaivaa tai epämukavuutta siitä että pukeutuu kauniisti.

en vaan tykkää olla kotona jakkupuku ja paitapusero päällä. :) Vaikkakin kyllä verkkarit on mukavampia.;)

ap

Vierailija
4/7 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona käytän college-housuja ja ladyfit-paitoja. Siistejä sellaisia toki. Kulahtaneet rääsyt menee roskiin.

Koko perhe toimii samoin :)

Minullakin on toki mukavia farkkuja ym., mutta collareissa olo on vielä rennompi.

Toisinaan saatan olla koko päivän yöpuvussa, jos ei olla lähdössä mihinkään.

Vierailija
5/7 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsen. Ekana lähtee rannekello, sitten vaihdan kotivaatteet, jotka on päällä mukavat muttei mitkään rytkyt. Nilkkasukat otan myös pois ja vaihdan tilalle villasukat. Ja onpas kiva olla.

Vierailija
6/7 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isot sellaiset. Ostettu kun painoa oli 15kg enemmän kuin nyt. Mutta mukavat!

Mulla kanssa lähtee heti rannekello, rintsikoitakaan en pidä kotioloissa. Sen verran pienet, että pysyvät ilmankin kuosissa.

T-paidat ovat kyllä samoja mitä töissäkin tulee pidettyä.

Vierailija
7/7 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ekaksi lähtee sormukset ja muut korut. Ja heti vaihdan rentoihin vetimiin: t-paita ja fleecehousut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan