Inhoan mieheni kakaroita!
ENsinnäkään näitä lapsia ei ole totutettu muuhun ruokaan kuin jauhelihasoosiin ja vituralla on naama, kun koitan tarjota normaalia ruokaa.
Ovat myös typerän nokkavia ja avuttomia - miten nelivuotias ei osaa pyyhkiä persettänsä?
Kommentit (36)
ENsinnäkään näitä lapsia ei ole totutettu muuhun ruokaan kuin jauhelihasoosiin ja vituralla on naama, kun koitan tarjota normaalia ruokaa.
Ovat myös typerän nokkavia ja avuttomia - miten nelivuotias ei osaa pyyhkiä persettänsä?
Eikä tuon ikäinen vielä tarvitsekkaan osata pyllyä pyyhkiä.
Mä en voinut sietää enkä siedä miehen entisiä muksuja. Me ollaan päädytty siihen että ne ei kyläile meillä. Mies voi halutessaa käydä moikkaamassa niitä, mutta jossain muualla kuin meidän omassa kodissa.
Onneksi mun mies ei itsekään pahemmin lapsistaa pidä. On tosiaan todella raivostuttavia pentuja, äitinsä lellimiä narisijoita. Mies katsoi että meidän suhteen kannalta on parempi että lapset ei tule meillä kotiin. Meidän suhde ei olisi kestänyt sitä, mä en olisi kestänyt. Nyt on kaikki suht hyvin!
Mä en voinut sietää enkä siedä miehen entisiä muksuja. Me ollaan päädytty siihen että ne ei kyläile meillä. Mies voi halutessaa käydä moikkaamassa niitä, mutta jossain muualla kuin meidän omassa kodissa.
Onneksi mun mies ei itsekään pahemmin lapsistaa pidä. On tosiaan todella raivostuttavia pentuja, äitinsä lellimiä narisijoita. Mies katsoi että meidän suhteen kannalta on parempi että lapset ei tule meillä kotiin. Meidän suhde ei olisi kestänyt sitä, mä en olisi kestänyt. Nyt on kaikki suht hyvin!
lapsistaan tai rakasta niitä yli kaiken, sillä sellainen mies on henkisesti selkärangaton narsisti. Jokainen henkisesti normaalisti kehittynyt mies rakastaa omia lapsiaan ja pitää heitä tärkeimpänä asiana maailmassa.
Mä en voinut sietää enkä siedä miehen entisiä muksuja. Me ollaan päädytty siihen että ne ei kyläile meillä. Mies voi halutessaa käydä moikkaamassa niitä, mutta jossain muualla kuin meidän omassa kodissa. Onneksi mun mies ei itsekään pahemmin lapsistaa pidä. On tosiaan todella raivostuttavia pentuja, äitinsä lellimiä narisijoita. Mies katsoi että meidän suhteen kannalta on parempi että lapset ei tule meillä kotiin. Meidän suhde ei olisi kestänyt sitä, mä en olisi kestänyt. Nyt on kaikki suht hyvin!
lapsistaan tai rakasta niitä yli kaiken, sillä sellainen mies on henkisesti selkärangaton narsisti. Jokainen henkisesti normaalisti kehittynyt mies rakastaa omia lapsiaan ja pitää heitä tärkeimpänä asiana maailmassa.
Eikä mies ikinä rakasta lapsia niin kuin äiti. Ihme että sä et sitä ole jo tajunnut.
Mä en voinut sietää enkä siedä miehen entisiä muksuja. Me ollaan päädytty siihen että ne ei kyläile meillä. Mies voi halutessaa käydä moikkaamassa niitä, mutta jossain muualla kuin meidän omassa kodissa. Onneksi mun mies ei itsekään pahemmin lapsistaa pidä. On tosiaan todella raivostuttavia pentuja, äitinsä lellimiä narisijoita. Mies katsoi että meidän suhteen kannalta on parempi että lapset ei tule meillä kotiin. Meidän suhde ei olisi kestänyt sitä, mä en olisi kestänyt. Nyt on kaikki suht hyvin!
Eikä mies ikinä rakasta lapsia niin kuin äiti. Ihme että sä et sitä ole jo tajunnut.
lapsiaan ihan yhtä paljon kuin heidän äitinsäkin ja se on minusta hyvän miehen merkki, jos mies ei heistä välittäisi, en minäkään välittäisi miehestä. Kyllä henkisesti normaalit isät rakastavat lapsiaan ihan yhtä paljon kuin äiditkin. Se, että kaikilla ei ole henkisesti normaaleja miehiä, on ihan toinen juttu...
lapsiaan ihan yhtä paljon kuin heidän äitinsäkin ja se on minusta hyvän miehen merkki, jos mies ei heistä välittäisi, en minäkään välittäisi miehestä. Kyllä henkisesti normaalit isät rakastavat lapsiaan ihan yhtä paljon kuin äiditkin. Se, että kaikilla ei ole henkisesti normaaleja miehiä, on ihan toinen juttu...
Teillä sitten niin, mulle pääasia on että me ollaan onnellisia miehen kanssa.
Tää on meidän ratkaisu ja sillä siisti. Ei mun mies halua luopua musta ja meidän yhteisistä lapsista, pitäiskö ruveta itkemään sen takia. Mä taas en halua miehen lapsia meidän elämää sotkemaan. Kyllä mies lapsia tapaa, mutta ei meillä ja hyvä niin.
Juuri tätä olen miettinyt pienessä päässäni. On se niin hienoa erota ja ottaa uutta puolisoa.
Kummatkohan siinä kärsii enemmän, tämä äitipuoli, joka on katkera ja vihainen, vaan se lapsi. Lapsi kun ei ole synnynnäisesti paha, se on viaton, ympäristö saa oireilemaan miten milloinkin. Onkohan lapsen hyvä elää vihamielisessä ympäristössä? Olisikohan vanhempien otettava vastuu lapsistaan ja mietittävä mitä mutrunaamoja lapset joutuu kattelemaan pienen ikänsä ajan!!
Mutta, tämä on niin tätä päivää, aikuiset ajattelee vaan omaa napaa, mielihyvää, lastensa kustannuksella.
lisääntyneeseen pahoinvointiin, vaan syy löytyy näistä uusperheistä, joissa ensin lapsen hylkää toinen vanhempi, sitten joutuu riepoteltavaksi kahden kodin välillä, joissa aina toisessa on joko isä tai äitipuoli joka vihaa tätä lasta. Luuletteko että tuollainen viha ja inho lasta kohtaan viellä sen lisäksi että toinen vanhempi on lapsen hylännyt, ei vaikuttaisi lapsen psyykkiseen kehitykseen haitallisesti??? Kysyn vaan.
Jos lapsi ei halua mennä isänsä luo nyt syyslomallakaan. Isä on toisella puolella Suomea, ja viimeksi nähnyt heinäkuussa. Oli hyvin ilkeä ennen lähtöä, huomasi miten jännitti lähtöä ja jos siellä on llkeä ihminen joka haukkuu tuolla lailla.
lisääntyneeseen pahoinvointiin, vaan syy löytyy näistä uusperheistä, joissa ensin lapsen hylkää toinen vanhempi, sitten joutuu riepoteltavaksi kahden kodin välillä, joissa aina toisessa on joko isä tai äitipuoli joka vihaa tätä lasta. Luuletteko että tuollainen viha ja inho lasta kohtaan viellä sen lisäksi että toinen vanhempi on lapsen hylännyt, ei vaikuttaisi lapsen psyykkiseen kehitykseen haitallisesti??? Kysyn vaan.
.. että ne on eroperheen lapsia, jotka kiusaa koulussa muita tai joutuu kiusan kohteeksi, tai rakentelee pommia makuuhuoneessaan, tai ampuu ihmisiä vain siksi, että mami ja pappa osti vääränmallisen auton..... ????? että eroperheen lapset äiti- ja isäpuolien takia ajautuvat alkoholismiin ja huumeisiin ja lintsaa koulusta jne jne ???
ENsinnäkään näitä lapsia ei ole totutettu muuhun ruokaan kuin jauhelihasoosiin ja vituralla on naama, kun koitan tarjota normaalia ruokaa. Ovat myös typerän nokkavia ja avuttomia - miten nelivuotias ei osaa pyyhkiä persettänsä?
Jos lapsi ei halua mennä isänsä luo nyt syyslomallakaan. Isä on toisella puolella Suomea, ja viimeksi nähnyt heinäkuussa. Oli hyvin ilkeä ennen lähtöä, huomasi miten jännitti lähtöä ja jos siellä on llkeä ihminen joka haukkuu tuolla lailla.
mikä on sinun osuutesi siihen, tai lapsen oma osuus siihen, että se äitipuoli on tympääntynyt lapseesi?
Luuletko, että sinne menee herttainen, ihastuttava lapsi, joka on valmis kohtaamaan isän uuden kumppanin avoimesti, kuten lapsi joka esim. aloittaa kerhon ja kohtaa sielä olevat aikuiset? Yhtä avoimin mielin?
vastuu kahden ihmisen välisestä suhteesta ei ole vain sillä toisella ihmisellä, olkoonkin että kyseessä on aikuinen-lapsi suhde. Mieti vaikkapa koulumaailmaa, jos yksi sama oppilas on aina hankala, miten nopeasti opettaja hermostuu - ja hänen ei tarvitse pitää sitä lasta kotonaan !!
nämä eroperheiden lapset joutuvat käymään läpi aikamoisen helvetillisen lapsuuden! Todennäköisesti istuvat terapiassa aikuisiällään ja koittavat saada itsensä kasaan!
Millaisen perheen lämä lapset aikanaan rakentaa itselleen? Malli omasta lapsuudesta ratkaisee..
nämä eroperheiden lapset joutuvat käymään läpi aikamoisen helvetillisen lapsuuden! Todennäköisesti istuvat terapiassa aikuisiällään ja koittavat saada itsensä kasaan! Millaisen perheen lämä lapset aikanaan rakentaa itselleen? Malli omasta lapsuudesta ratkaisee..
teraeutti, psyk.sairaanhoitaja tai joku muu alan ihminen ja vastaanottosi pursuaa aikuistuneita eroperhelapsia? vai oletko itse vanhempiesi erosta traumatisoitunut?
enkä ymmärrä näitä äitipuolia jotka ovat lähteneet suhteeseen vaikka tietävät tilanteen. ei ihan normaalin aikuisen käytöstä kiukutella noin.
Lapsi tosiaankin tuntuu olevan velvoite isälle ja sen lisäksi riesa äitipuolelle. Tavat ja tottumukset ovat erilaisia eri ihmisillä, eri perheillä, mutta jos uusmamma vain katsoo, että tämä on ainoa oikea tapa (oppia pyllyn pyyhkiminen kolmevuotiaana?), niin sittenpä ollaan pulassa. Huoraksi ja perheenrikkojaksi mä tuota naista sanoisin, suoraan kyllä, joka on kiinnostunut vain miehestä, eikä hänen etälapsistaan. Niin lapsikin sen ajattelee, miksen minäkin. Asenteita voi muuttaa, mutta ei niin, että muutetaan lasta, vaan omaa suhtautumistaan. Ja olen ollut epä-äippien kaltoinkohtelema, omiin mussukoihin verrattuna sekasikiö ja välttämätön paha. Käsittämätöntä tässä vain on se, miten aikuiset (sekä miehet että uudet rakastetut - ja juu, omat äiditkin) käyttävät lapsiaan omien turhautumisensa lähteenä ja kohteena.
Miten arki käytännössä toimii ? Kuka kantaa vastuun lasten koulunkäynnistä, ruokailusta, puhtaudesta, sääntöjen noudattamisesta ja sanktioista ja viikko/kuukausirahoista? Miten lapset suhtautuvat sinuun? Miten isäänsä? Millainen suhde sulla on lapsiin - ja miksi sellainen? tarkoitan, jos on huono suhde, miksi?
-kysyy toinen äitipuoli-