Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kurkkukipuun! Kaikki vinkit otetaan vastaan

Vierailija
16.10.2010 |

Hirveä kurkkukipu jatkunut jo monta päivää ja vaan pahenee. Burana ja Strepsils käytössä, mutta sattuu silti. Mitä tälle voi vielä tehdä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikutus on vaan liian lyhyt. Jotain puuduttavaa ainetta on olemassa. En kyllä yhtään muista nimeä.

Vierailija
2/21 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bafucin imeskelytabletit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä oikeasti turruttaa kivun hetkeksi, mutta ehkä sitä jäätelöä ei kannata aamusta iltaan mussuttaa... :D

Vierailija
4/21 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Strepsils? Strepsilsiä siis jo käytän, joka myös puuduttaa, mutta tuntuu, että se ei "yllä" riittävän pitkälle.

Jäätelöä en edes pysty ajattelemaan, sattuu jo ajatuskin.

Kuumaa mehua on, mutta mustaviinimarjaa ei valitettavasti.

t. ap

Vierailija
5/21 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Strepsils? Strepsilsiä siis jo käytän, joka myös puuduttaa, mutta tuntuu, että se ei "yllä" riittävän pitkälle.

Vierailija
6/21 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varmistettu ettei ole angiina?

Mikä Strepsils sulla on käytössä? Niistä se Mint maku on ainut joka toimii (ainut, jossa jotain vahvempaa ainetta).

Itsekin flunssassa ja ei ole herkkua ei. Pakko lähteä tänään katsomaan korva-nenä-kurkkulääkäriä, niin paljon olo huononee vaan.

Vierailija
7/21 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin nuo kaikenmaalilman lääkkeet.

Eli höyryhengitystä; Keität kuuman veden ja varovasti hengittelet siitä nousevaa höyryä. Ei tarvitse polttaa naamaansa tässä hommassa. veteen voi lisätä Carmolis-tippoja! Se tekee hyvää. Carmolis muutoinkin toimii, vaikka teen seassa.

Pitää muistaa juoda paljon!

Ja sit voi kurlata, se auttaa yllättävän hyvin. Ihan vaikka suolavedellä.

Vierailija
8/21 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin tiedä toimiiko

Vierailija
9/21 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttavat edes vähäsen. Mulle lääkäri määräsi Burana 800, niiden välissä otin Panadolia. Melkein koko ajan oli pastilli, Strepsils tai Bafucin suussa. Mulla oli kurkkuvirus, joka kesti 2 viikkoa. Aluksi kärvistelin kuumilla juomilla yms. ,mutta olo vain paheni. Suosittelen, mene lääkäriin, että saat kunnon särkylääkkeet!

Vierailija
10/21 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö peitteitä, onko paiseita? Entä kuumetta? Jos mitään näistä löytyy niin mene päivystykseen ja hae antibiootit, voihan se toki olla viruskin ja paranee vain ajallaan. Mutta bakteereihin auttaa antibiootit. Itselläni oli kurkkukierre juuri niiden paiseiden johdosta, ja niihin ei lopulta enää antibiootitkaan purru. Nieleminen oli tuskaa ja kuume korkealla. Risat poistettiin ja sinne jäi kurkkukierre.

Vierailija
11/21 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliin. Venäläiset vannoo tämän toimivan.

Vierailija
12/21 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta Bafucin on puuduttavampaa kuin Strepsils.

Vierailija
13/21 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina kävin lääkärissä, eikä ollut pikatestissä angiinaa. Viljelystä tulee tulokset vasta maanantaina.

t. ap

Vierailija
14/21 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin jo toista viikkoa järkyttävästä kurkkukivusta. Syön Buranaa ja Panadolia vuorotellen neljän tunnin välein. Eikä silti kipu kurissa. Onkohan tätä nyt liikkeellä? Espoossa asun minä, entä sinä?

Vierailija
15/21 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkanmaalla. Mulla tähän tosin liittyy myös kuume.

Vierailija
16/21 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä luultavasti mun kohdalla enteroviruksesta, kun lapset sairasti samaan aikaan enterorokon. Minulle ei näppylöitä tullut.

t, espoolainen

Vierailija
17/21 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös nukkuessa.

Vierailija
18/21 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkkuun suihkutettavaa lääkettä. Se auttao ainaki mulla!! On kallista, mutta toimii oikeesti.

Vierailija
19/21 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumaa kaakaota ja rommia. Itsensä hemmottelua.

Vierailija
20/21 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumaa kaakaota ja rommia. Itsensä hemmottelua.

+ lepo + rommi. Ei kuulosta kovin realistiselta yhdistelmältä. Enkä mä tähän olotilaan saa mitenkään yhdistettyä hemmottelua, sen verran ikävä olo on lääkkeistä huolimatta. Ikinä ei ole tainnut olla näin kipeä kurkku yhdistettynä vielä korkeaan kuumeeseen, ei olisi nyt kovin hemmoteltu olo vaikka Hunksit tulisivat tarjoilemaan sitä hunajaa ja rommia.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi