Käytättekä äp:n haalaria vai ostatteko jotain muuta tilalle?
Kommentit (31)
Viime vuonna oli liian iso, ja tänä vuonna liian pieni. Ja parempi sen pitääkin olla tänä vuonna, kun taapero rymyää maassa.
ja ihan hyvän näköinen mielestäni. Kaverit ovat vaan ostaneet uudet tilalle ja sitä olen ihmetellyt. Vaunuissahan se vauva vielä on joten miksi turhaan rahaa tuhlata..
ap
Esikoinen oli syksyllä syntyessään 2,5-kiloinen, joten se 80-senttinen haalari oli valtavan iso ekana talvena ja seuraavana talvena kovin epäkäytännöllinen, kun lapsi remusi pihalla.
Miehen työkaverit itse asiassa ostivat esikoiselle upean talvihaalarin. Huvitti kun ajattelin niitä 30-vuotiaita sinkkumiehiä Stockalla ostamassa haalaria.
Kuopukselle mummo hommasi haalarin, vaikka esikoisen äp-haalarikin olisi koon puolesta sopinut hitusen paremmin kuin esikoiselle.
kolme euroa maksavan haalarin, jota ulkonäöstä päätellen ei oltu kauheasti pidetty päällä.
-kakkonen-
Keväällä menee sitten äp:n kevyttoppapuku. Onneksi on tallella vanhempien lasten pakkaukset. Tulokas on tyttö ja tuo uusi pakkaus ei tytölle sovi.
Keväällä menee sitten äp:n kevyttoppapuku. Onneksi on tallella vanhempien lasten pakkaukset. Tulokas on tyttö ja tuo uusi pakkaus ei tytölle sovi.
2009-pakkauksessa ei tullut sitä kevyttoppapukua =/ Ei siitä ohuesta haalarista oikein ollut mitään hyötyä meillä.
ei haittannut, että se oli iso. Nyt poika on 11 kk ja käytän sitä rattaissa istuessa ja pihalla sitten kosteussuojahaalaria.
ja käytettiin jo viime keväänä. Kaveri möyrii hiekkiksellä, mut kyllä haalari kestää suht hyvin kosteutta. Jos on tosi märkää, laitan kurahousut päälle. Välikausihaalarin ostin ja myöhemmin talvella täytynee ostaa uusi teknisempi vaate kun äp:n haalari menee pieneksi. Tosin minua viisaammat useamman lapsen äidit sanoivat, että päiväkodissa laitetaan kuravaatteet haalarin päälle, vaikka se haalari ois vedenpitävää matskua.
käytetty. Tosi hyvä kun nukkuu vaunuissa. SItä 09 villahaalaria oon käyttäny kans. Leudoimmilla keleiilä autohaalarina ja nyt ton toppahaalarin alla. Jos ulkona möyritään niin sit käytetään kosteussuojattua pukua.
on pienelle vauvalle ihan liian iso. Esikoiselle olisi ollut sopivan kokoinen kesällä ja kuopukselle taas syksyllä, jolloin jo ryömi heikkalaatikolla. Eikä haalari oikein sovellu siihen hommaan materiaaliltaan...
Meillä jäi täysin käyttämättä Lähti asusteineen Vauvakassi-keräykseen, niin kuin suurin osa muistakin äitiyspakkauksen vaatteista.
En ole nähnyt mitään järkeä ostaa kallista uutta haalaria, kun ap haalari on ihan hyvä ja uusi.
Kirpparilta ostin varahaalarin esikoiselle kokoa 80 ja se on ollut seuraavillakin käytössä.
Vauva ei tarvitse vielä vedenpitäviä vaatteita