Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs te tykkäisitte, jos miehenne kertoisi seuraavaa OV

Vierailija
15.10.2010 |

Mies oli noin viikko sitten työpaikkansa pikkujouluissa laivalla. Kertoi sitten kotiin tultuaan ihan naureskellen että oli siellä kävellyt käsi kädessä jonkun vanhemman naisen kanssa ja tämä nainen oli myös istuskellut miehen ja tämän työkavereiden pöydässä miltei koko illan (siis jutellut muidenkin kanssa, tämä kai tapahtunut siis ennen tuota käsikädessä-kävelyä) sitten mies lisäsi naureskellen että nainen oli ollut viemässä miestäni hyttiinsä, mutta mies oli kieltäytynyt siitä.

Mitäs te ajattelisitte?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not big deal. Itsekseni ajattelisin, että vähän simppeli on tuo mun mies.

Vierailija
22/36 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mun nyt sitten pitäisi reagoida? Mullahan ei ole mitään todisteita, enkä niitä mistään saakaan (en tunne miehen duunikavereita ollenkaan)...

Jos vedän hirveät raivarit, ja mies vaan sanoo että ei ole tehnyt mitään, niin mitä voin tehdä?

Eli miten sitten mun pitäisi reagoida/toimia mielestänne?

ap

onkin vaikea kysymys, onhan se tietty mahdollista, että miehesi on vain suudellut ym (pelkkään kädessäkävelyyn en kyllä usko, minulle sitäpaitsi sekin olisi jo raivarin paikka), mutta jos miehesi on myös paneskellut niin itse ainakin pelkäisin tauteja kaiken muun lisäksi, humalaisilta monesti se ehkäisy unohtuu, tai luotetaan keskeytettyyn yhdyntään, tai pannaan ensin ihan vähän ilman kortsua, tai sitten se kortsu lähtee pois eikä kukaan huomaa. Onhan täälläkin paljon yllätysvauvoja kortsusta huolimatta, vaikka selvinpäin olisi käytetty.

Mutta niin, jos miehesi on sellainen pokerinaama, josta ei voi tietää puhuuko totta vai ei, niin miten saada asia selville, vaikeampi juttu. Ehkä jollain on keinoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mun nyt sitten pitäisi reagoida? Mullahan ei ole mitään todisteita, enkä niitä mistään saakaan (en tunne miehen duunikavereita ollenkaan)... Jos vedän hirveät raivarit, ja mies vaan sanoo että ei ole tehnyt mitään, niin mitä voin tehdä? Eli miten sitten mun pitäisi reagoida/toimia mielestänne? ap

siellä tapahtui muutakin, kuin kädestä pitämistä. Katsoisin, miten mies reagoi. Jos ei mitenkään niin antaisin asian olla, ja jos vähänkään ilme valahtaa, niin hiillostaisin totuuden irti. Itse ainakin tunnen mieheni niin hyvin, että pienikin muutos ilmeessä/äänensävyssä paljastaa puhuuko mies totta.

että niin monelle naiselle tulee yllätyksenä, että puolisolla on/on ollut toinen nainen, kun ainakin tämän palstan naisista ihan jokainen tuntee miehensä niin hyvin, että jo kulmakarvan asennosta näkevät, puhuuko mies totta ja onko pettänyt?

Vierailija
24/36 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mun nyt sitten pitäisi reagoida? Mullahan ei ole mitään todisteita, enkä niitä mistään saakaan (en tunne miehen duunikavereita ollenkaan)... Jos vedän hirveät raivarit, ja mies vaan sanoo että ei ole tehnyt mitään, niin mitä voin tehdä? Eli miten sitten mun pitäisi reagoida/toimia mielestänne? ap

Annat vaan nyt ylimääräistä huomioa ja paljon. Vikittelet sen miehes takas ittelles, jos vaikka ajatteleekin muita. Tämmösiä kriisejä tulee parisuhteeseen ja silloin on tärkeää huomioida toista, ettei se kokonaan kyllästy ja eksy vieraisiin (jatkossakin) Sitähän sanotaan, että toiseen on luotettava niin kauan, kun ei ole osottautunut epäluotettavaksi, ja koska sulla ei mitään todisteita ole, joudut vaan ajattelemaan, että mitään ei ole tapahtunu. Panosta nyt täysillä teidän parisuhteeseen, äläkä epäile ainakaan miehes kuullen. Jos mies tajuaa, että et ihan purematta niellyt tuota, niin siitä tulee varovaisempi, ja et saa sitä kiinni koskaan. Pidä silmät ja korvat auki ja tuntosarvet esillä :)

17

Vierailija
25/36 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vatvot asiaa viikkotolkulla ja täältä kyselet av-mammojen mustavalkoisia mielipiteitä? Jos mies on pettänyt, niin sitten on, asialle ei enää voi mitään. Voi olla, että on pettänyt, voi olla, että ei. Liika tivaaminen ja asioiden vatvominen saa vaan teidät molemmat onnettomiksi ja avioliiton kriisiin.

Vierailija
26/36 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä tapahtui muutakin, kuin kädestä pitämistä. Katsoisin, miten mies reagoi. Jos ei mitenkään niin antaisin asian olla, ja jos vähänkään ilme valahtaa, niin hiillostaisin totuuden irti. Itse ainakin tunnen mieheni niin hyvin, että pienikin muutos ilmeessä/äänensävyssä paljastaa puhuuko mies totta.

että niin monelle naiselle tulee yllätyksenä, että puolisolla on/on ollut toinen nainen, kun ainakin tämän palstan naisista ihan jokainen tuntee miehensä niin hyvin, että jo kulmakarvan asennosta näkevät, puhuuko mies totta ja onko pettänyt?

mutta tietäisin kun valehtelee kysyttäessä.

Vierailija
27/36 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikkilla firmoilla ole mahdollista pitää pikkujouluja "virallisena" pikkujouluna 1.12.

Vierailija
28/36 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vatvot asiaa viikkotolkulla ja täältä kyselet av-mammojen mustavalkoisia mielipiteitä? Jos mies on pettänyt, niin sitten on, asialle ei enää voi mitään. Voi olla, että on pettänyt, voi olla, että ei. Liika tivaaminen ja asioiden vatvominen saa vaan teidät molemmat onnettomiksi ja avioliiton kriisiin.

kukaan ikinä ajattele tautien mahdollisuutta näissä asioissa? "Ei mua haittaa jos on joku kännipano, ei se meidän suhdetta kaada", no kaataisiko HIV, herpes, klamydia tai kondylooma? Muut nyt ei niin vaarallisia ole, mutta kyllä mua vituttaisi hyväuskoisuuden takia hommattu tappava tauti..joo, sitä ei ole Suomessa hirveän paljon, mutta silti noin 4 ihmistä sen saa joka viikonloppu. Niiden kännipanojen kanssa se kortsu monesti unohtuu varsinkin suuseksissä.

Vierailija
29/36 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ikinä ajattele tautien mahdollisuutta näissä asioissa? "Ei mua haittaa jos on joku kännipano, ei se meidän suhdetta kaada", no kaataisiko HIV, herpes, klamydia tai kondylooma? Muut nyt ei niin vaarallisia ole, mutta kyllä mua vituttaisi hyväuskoisuuden takia hommattu tappava tauti..joo, sitä ei ole Suomessa hirveän paljon, mutta silti noin 4 ihmistä sen saa joka viikonloppu. Niiden kännipanojen kanssa se kortsu monesti unohtuu varsinkin suuseksissä.

Mietin ja paljon ja pelottaa ihan helvetisti, että oon jonku taudin kotiin kantanu. Kaduttaa ja vituttaa, vaan kun sille ei enää mitään voi!

Vierailija
30/36 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu että niin monelle naiselle tulee yllätyksenä, että puolisolla on/on ollut toinen nainen, kun ainakin tämän palstan naisista ihan jokainen tuntee miehensä niin hyvin, että jo kulmakarvan asennosta näkevät, puhuuko mies totta ja onko pettänyt?

että miehensä ei ole pettänyt. Helpompi valehdella itselleen kuin myöntää totuus.

Minä ainakin arvasin (tiesin) muutamassa päivässä että oman avomiehen äkkinäiseen muutokseen ei ole muuta syytä kuin toinen nainen. Ja niinhän se olikin.

Arvasin myös että ystäväni miehellä oli toinen nainen tullut kuvioihin. Ystävän mies oli aina ollut mustasukkainen ystävästäni. Ei väkivaltainen, mutta ei ikinä saanut lähteä tyttöporukassa baariin. Yllättäen miehellä alkoi olla poissaoloja kotoa ja eräänä perjantaina oli sanonut että alahan lähteä kavereitten kanssa baariin. Kertaakaan aiemmin ei ollut niin sanonut, vaan heille oli tullut riita kun ystäväni oli vihjaissutkaan että lähtisi tyttöjen kanssa baariin.

Sanoin ystävälleni että sillä on toinen nainen, ei ole muuta mahdollisuutta. Ystävä kielsi sen, sanoi ettei ole, halusi vaan että hän kerrankin pitäisi hauskaa. En sanonut siihen mitään, mutta ajattelin että odotahan vain... Ei mennyt montaa tuntia kun ystäväni oli nähnyt miehensä ja toisen naisen kaupungilla ja totuus paljastui.

Vierailija
31/36 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ja paljon ja pelottaa ihan helvetisti, että oon jonku taudin kotiin kantanu. Kaduttaa ja vituttaa, vaan kun sille ei enää mitään voi!

tiedätpähän mitä on edessä sitten seuraavalla kerralla. Luulen, että jos hiv- valistusta olisi enemmän, kun nyt sitä ei ole juuri yhtään noin niin kuin yleisesti, niin myös pettämiset vähenisi. Olen minäkin jännittänyt sen kolme kuukautta jonkun yhdenillan jutun jälkeen, ja eipä ole tehnyt mieli lähteä vieraan miehen matkaan sen jälkeen. Off topic, sori.

Vierailija
32/36 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedätpähän mitä on edessä sitten seuraavalla kerralla. Luulen, että jos hiv- valistusta olisi enemmän, kun nyt sitä ei ole juuri yhtään noin niin kuin yleisesti, niin myös pettämiset vähenisi. Olen minäkin jännittänyt sen kolme kuukautta jonkun yhdenillan jutun jälkeen, ja eipä ole tehnyt mieli lähteä vieraan miehen matkaan sen jälkeen. Off topic, sori.

On mullakin ollu yhdenillanjuttuja vaikka kuinka paljon, enkä ole kyllä silloin panikoinut. Nyt tietysti tilanne on eri. Kiinnijääminen ei mua pelota, kun muutenkaan mikään ei tunnu miltään, mutta en haluais hajottaa toista omien mokien takia.

Vierailija
33/36 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua oikein kunnolla, mutta keksinyt tuollaisen peitetarinan. Mä en ole kovin mustasukkaista tyyppiä, mutta kyllä mä suuttuisin jo tuollaista käytöksestä enkä mitään vähää.

Vierailija
34/36 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan joku työkaveri, jonka ehkä tietää myös olevan vakituisessa parisuhteessa, en ajattele tautiriskin olevan kovin iso. Eikös tässäkin nyt ollut kyseessä työporukan pikkujoulu?

Vierailija
35/36 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etteikö työkaveri saattaisi tartuttaa sukupuolitautia? 60-80%:lla ihmisistä on jossain elämänsä vaiheessa sukupuolitauti, moni kantaa tietämättään. Erityisesti klamydiaa ja kondyloomaa.

No ehkä ole naiivi, mutta jos kyseessä ei ole mikään uppo-outo baarituttavuus, vaan joku työkaveri, jonka ehkä tietää myös olevan vakituisessa parisuhteessa, en ajattele tautiriskin olevan kovin iso. Eikös tässäkin nyt ollut kyseessä työporukan pikkujoulu?

Vierailija
36/36 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan joku työkaveri, jonka ehkä tietää myös olevan vakituisessa parisuhteessa, en ajattele tautiriskin olevan kovin iso. Eikös tässäkin nyt ollut kyseessä työporukan pikkujoulu?

onhan se joo luotettava, kun kerta vakituisessa parisuhteessa on, mitä nyt pettää puolisoaan minun (ja ties kenen muun) kanssa. Suurin osa ei edes tiedä taudeistaan, joten helppohan se on sanoa, että ei mulla mitään oo. Mutta tässä tapauksessa ap puhui miehensä puhuneen jostain vanhemmasta naisesta, ei siis kuulu työporukkaan vaan sieltä laivalta löydetty. Ei ole tietty kirkossa kuulutettu että olisi pantu, mutta en olisi myöskään varma, että on vaan kädestä pidetty. Ja mitä se semmoinekin touhu on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän