Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko paskaäiti kun en edes halua lähivanhemmuutta?

Vierailija
14.10.2010 |

Lapset 1v 2kk ja 4,5v. Ajattelin alkaa hengailuäidiksi, tapaan lapsia vain silloin kun itseäni sattuu huvittamaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kykene lähivanhemmaksi. Muttei mua huvita edes jäädä samalle paikkakunnalle missä lapset asuvat. Ajattelin muuttaa 400 km päähän ja aloittaa uuden elämän.

Vierailija
2/16 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, niin on ollut mullakin. Kyllä tää tästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kykene lähivanhemmaksi. Muttei mua huvita edes jäädä samalle paikkakunnalle missä lapset asuvat. Ajattelin muuttaa 400 km päähän ja aloittaa uuden elämän.

Vierailija
4/16 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmän tempun teet lapsillesi...et yhtään ajattele lapsiasi ja heidän tulevaisuuttaan.

Vierailija
5/16 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset sen aikaa etäisällä. Nyt isä vaatii itselleen lähivanhemmuutta, enkä siksi pysty elämään enää samalla paikkakunnalla etä-äitinä, mieluummin unohdan lapseni kokonaan ja aloitan alusta muualla.

Vierailija
6/16 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on mun isä tehnyt. empä sitä kaipaa.

Vierailija
7/16 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset sen aikaa etäisällä. Nyt isä vaatii itselleen lähivanhemmuutta, enkä siksi pysty elämään enää samalla paikkakunnalla etä-äitinä, mieluummin unohdan lapseni kokonaan ja aloitan alusta muualla.

sulle olisi varmasti helpompaa unohtaa lapset kokonaan (tosin en usko että pystyt siihen...) mutta mieti lapsiasi ja "uhraudu" heidän vuokseen, en usko että voit olla oikeasti onnellinen jos lähdet kauas lapsistasi.. Asiat sitäpaitsi voi vielä järjestyä, älä heitä kirvestä kaivoon.

Vierailija
8/16 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet äitinä täysi paska. (tiedät sen itsekin)

Olenko paskaäiti kun en edes halua lähivanhemmuutta?

Vierailija
9/16 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuton pienempään asuntoon, johon minulla on ilman lapsia varaa, muutan sitten mieluummin kokonaan eri paikkakunnalle.

Tiedä vaikka siellä saisin tapaturman aiheuttamaan vammaanikin paremman kuntoutuksen mitä nykyisessä kotikaupungissani. Jos mun on pakko muuttaa, muutan sitten kokonaan pois pilaamasta lasteni elämää.

Vierailija
10/16 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuohon kuntoutus auttaa.

Vierailija
11/16 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tässäkin taas ajatellaan lasten etua, ei äidin.

Jos äitinä hylkään heidät nyt, niin ainakin isompi joutuu terapiaan ja sekös tulee yhteiskunnalle kalliiksi, eli minut pitäisi saada luopumaan lähivanhemmuudesta, mutta pysymään lasteni elämässä, jotta lapseni eivät vaurioidu.

Äidillä ei ole mitään oikeuksia, pelkkiä velvollisuuksia.

Vierailija
12/16 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin kelan eläkepäätös tulee. Sitten voin kuntoutua, kun saan kansaneläkkeen, joka on parempi kuin työttömyyskorvaus.

Totta, mulla on vamma sekä päässä että jalassa.

Vierailija
13/16 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteä takaisin sairaalaan, vaikka mun oli puhe tänä iltana mennä tapaamaan mun lapsia etäisän luo. En nyt taida jaksaakaan kun olen jo oppinut olemaan heistä erossa.

Mä lähden takas osastolle kattomaan salkkareita ja iltapalalle. Moro.

Vierailija
14/16 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKINÄ pystyis moisee!ajatuski karmii!

Vierailija
15/16 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin mies, joka suostuu tapaamaan lapsiaan vain kerran kuussa ILMAN TAISTELUA on paska isä.

t. isä

Vierailija
16/16 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos puolikuntoisena joudun muuttamaan, en ainakaan aio helpottaa lasten isän elämää ja jäädä asumaan lähelle lapsiani, jotta hän voisi hyväksikäyttää asuinpaikkaani ja ikävääni ja käyttää minua ilmaisena lapsenvahtina.

Ei kiitos, mieluummin aloitan elämän kokonaan ilman lapsia.

Ei ole edes sektioarpia muistuttamassa synnytyksistä, jotenka kukaan ei koskaan saa tietää mun olevan äiti jos en sitä itse mainitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan