Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutis ja yritykset maksajina / postimaksujen maksajina

Vierailija
13.10.2010 |

Myyn ja vähän ostankin huutiksen kautta. Usein joku ostaja ilmoittaa maksajaksi jonkun firman. Onko tämä miten ok?

Entäpä kun ostan huutiskohteen, niin lähettäjäksi on merkitty sitten joku firma? Postikulut taitaa mennä siis firman piikkiin? Parhaat sitten vielä veloittaa ostajalta ne postikulut?

Oletteko muut törmänneet tämmöiseen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos minulla on esimerkiksi pieni toiminimi, joka myy Huuto.netissä jotain, niin minä tai minun yritykseni maksaa postikulut. Huuto.nettiin voi rekisteröityä myös yrityskäyttäjänä.

Jos ostajalla on oma firma, niin mitä ihmettä se sinua liikuttaa?? miksi ihmeessä se ei olisi ookoo??

Et nyt tarkoita samaa asiaa eli "postikulut menevät firman piikkiin", siis jotkut ihmiset, jotka ovat TÖISSÄ jossain firmassa onnistuvat maksattamaan huuto.netin postikuluja, että postittavat työpaikaltaan.

Harvinaisen tyhmä kysymys..Jos ostat joltain firmalta huuto.netistä, eikö SINUN sitten pidä itse maksaa postikuluja? Mitä oikein tarkoitat tuolla "FIRMAN PIIKKIIN" maksamisella??

Vierailija
2/4 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kiinnostaa se, että maksu tulee tilille ja voin postittaa tuotteen.

Ja jos huutoni lähettäjä on firma, ei se tarkoita sitä, että minun ei tarvitse maksaa postikuluja. Ihan samalla tavalla se postitus firmalle maksaa kuin yksityisellekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta töistä haetaan postitettavat postit kerran päivässä.

Olen sopinut työnantajan kanssa että voin laittaa omat postit työpaikan posteihin maksan sitten postikulut töihin.

Eli vaikka näyttää siltä että firma maksaisi ne niin oikeasti minä itse ne maksan.

Vierailija
4/4 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että yrityksille se pakettien lähettely olisi ilmaista??

Niissä firmoissa, joissa lähetellään tavaraa "ilmaiseksi" ne postikulut on kyllä leivottu sisään sinne tuotteiden hintoihin.

Ei ole ilmaisia lähetyskuluja. Ei ole ilmaisia lounaita. Mutta on yksinkertaisia asiakkaita.

(Ja ihanaa, että on tämä palsta. Voi avautua asioista, joita ei to-del-la-kaan voi sanoa IRL.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä