Meillä joulun juomat lähes aina näin:
Aattona joulurauhanjulistukseen terästettyä glögiä termariin klo 12. Kotona klo 14 suunnilleen ruoka, jolloin viiniä ruuan kanssa. Ehkä lasi viiniä vielä lahjoja avatessa. Illemmalla klo 19 joulusauna ja erikoisoluet. Lapset nukkumaan ja sen jälkeen voidaan vielä ottaa viiniä.
Ei olla humalassa todellakaan. Miksi ei voisi näin toimia. en tajua
Kommentit (28)
ja näitä kysymyksiä olen saanut kuulla nuorena kaveriporukoissa, aikuisena pikkujouluissa, häissä, illallisilla, työpalavereissa. Oudot ihmiset kokevat voivansa tulla arvostelemaan sitä, että minulla on vichyvettä lasissa.
Samaa sanovat muutkin absolutistit. Absolutismiaan joutuu selittämään paljon enemmän kuin kännäämistä.
ahistelua.
-miksi et ota, ei se yks lasi tapa, älä oo nipo
-oot sää paksuna taas kun et ota
-mikä tiukkapipo susta on tullut
-tulitsä tänne näyttään muka paremmalta kun et ota
-eikö nyt yks lasi menisi kohteliaisuuden takia
-ootsä muka jokus uskis vai? Jeesuski otti viiniäsuosittelen kyllä vaihtamaan kaveripiiriä jos tuollaista koet, ei meidän piireissä kyllä vahdata toisten juomisia tai syömisiä tai ilmankaan olemisia :O Oudolta kuulostaa, todellakin!
ja näitä kysymyksiä olen saanut kuulla nuorena kaveriporukoissa, aikuisena pikkujouluissa, häissä, illallisilla, työpalavereissa. Oudot ihmiset kokevat voivansa tulla arvostelemaan sitä, että minulla on vichyvettä lasissa.
Samaa sanovat muutkin absolutistit. Absolutismiaan joutuu selittämään paljon enemmän kuin kännäämistä.
ahistelua.
-miksi et ota, ei se yks lasi tapa, älä oo nipo
-oot sää paksuna taas kun et ota
-mikä tiukkapipo susta on tullut
-tulitsä tänne näyttään muka paremmalta kun et ota
-eikö nyt yks lasi menisi kohteliaisuuden takia
-ootsä muka jokus uskis vai? Jeesuski otti viiniäsuosittelen kyllä vaihtamaan kaveripiiriä jos tuollaista koet, ei meidän piireissä kyllä vahdata toisten juomisia tai syömisiä tai ilmankaan olemisia :O Oudolta kuulostaa, todellakin!
täällähän kaikki me ei-absot ollaan alkkiksia...
ja . Oudot ihmiset kokevat voivansa tulla arvostelemaan sitä, että minulla on vichyvettä lasissa.
täällä oudot ihmiset tulee haukkumaan alkoholistiksi jos joskus juot pari lasillista viiniä. On se outoa.
ja . Oudot ihmiset kokevat voivansa tulla arvostelemaan sitä, että minulla on vichyvettä lasissa.
täällä oudot ihmiset tulee haukkumaan alkoholistiksi jos joskus juot pari lasillista viiniä. On se outoa.
jos olet ottanut pari lasia viiniä? Outoa tosiaan.
puhuinkin nyt palstan kommenteista. Jokainen joka minut näkee 2 lasillista juoneena tajuaa ettei alko ole ongelma.
Otahan lasi vinkkua niin jos se sinua rauhoittaisi.
puhuinkin nyt palstan kommenteista. Jokainen joka minut näkee 2 lasillista juoneena tajuaa ettei alko ole ongelma.
Otahan lasi vinkkua niin jos se sinua rauhoittaisi.
oudoksuttaa vaan että vento vieraat ihmiset jaksavat huolehtia juomisestani :D
se ei vaan jotenkin sovi siihen juhlaan. Tapaninpäivänä kyllä voidaan ottaa jotain. Viiniä voisi olla kiva maistella joskus, mutta en todellakaan tykkää siitä ja tulee vaan huono olo. pitäis varmaan vaan opetella nauttimaan viinistä.