Voisiko Räsäsen puolestapuhujat vastata kysymyksiini
Mitä haittaa on kenellekään siitä, jos joku pappi siunaa homoavioliiton? Mitä haittaa on siitä, jos Suomen valtio sallii homoavioliiton? Ihmisillä on näköjään asiat vähän liiankin hyvin, kun on aikaa väntää ja käntää tälläisista asioista. Eikö maailmassa olisi tärkeämpiäkin asioita, joista nostaa metakkaa? Antakaa jo homoseksuaalien olla.
Tässä siis kommenttini eräästä toisesta homoutta koskevasta keskustelusta. Kukaan ei ole toistaiseksi vastannut minulle.
Kommentit (71)
eikö siinäkin tapahdu heikomman hyväksikäyttöä jos toinen on sen 16 ja toinen vaikka 12
No eiköhän tämä sama päde heteroihinkin.
Eli siis heterous on myös sairasta sinun ielestä?
naisen kanssa vaikka sukua pitäisi jatkaa?
Raamattu kertoo, että lopunaikoina esim. tämä homous ja muunlainen seksuaalinen hillittömyys tulee lisääntymään räjähdysmäisesti. mikään ei voi sitä kehitystä estää ja pysäyttää. Että iloitse siitä. kerrotaan, että saastaiset saastuvat edelleen ja pyhät pyhittyvät. Tulee siis melkoinen kahtiajako uskovien ja ei-uskovien välillä. Uskovia aletaan vainota. Senhän voi jo nyt nähdä, mutta vainot tulevat kovemmiksi, voi tulla vankilakeikkojakin uskoville mielipiteittensä vuoksi. mutta jossain vaiheessa syttyy Jumalan viha, kun jumalattomuus on saavuttavut tietyn pisteen aivan kuten kävi Sodoman ja Gomorran kohdalla. Silloin ei-uskovat syyttävät Jumalaa ja sanovat, että he eivät koskaan voi uskoa Jumalaan, joka sallii tällaista pahuutta. kysytään, että jos jumala on hyvä, miksi hän ei estä tällaisia katastrofeja. ja vaino uskovia kohtaan senkuin lisääntyy. Lopulta tulee viimeinen tuomio ja kullekin maksetaan tekojensa mukaan.
Ajatteles, me olemme oikeastaan siis samalla puolella tässä väittelyssä: Sinä odotat innoissasi lopun aikoja ja sen merkkejä, me tarjoamme niitä sinulle oikein tarjottimella. : D Minun oikeustajuni ei sinun jumalaasi oikein hyväksy, mutta hyväksyn ilman muuta homouden, koska se on luonnollista (esiintyy runsaasti myös eläinkunnassa), eikä siitä ole haittaa kenellekään.
Vainoamaan en ketään rupea, koska se on täysin moraalini vastaista, mutta näitä homousjuttuja ja ateismia voin tässä kyllä pitää esillä lopun aikoja vauhdittamassa. Saat sitten itsekin samalla kunnon kicksejä Sodoman viimeisistä päivistä näitä juttuja lukiessasi. Win-win.
T:Heteroäiti
eikä ole sairaus? luonnon tapa säädellä syntyvyyttä vai? eikö siihen riittäis lapsettomuus? en käsitä
kannalta yhteiskunnalle, jos kaikki oltais homoja ihmiskunta kuilisi sukupuuttoon, haittoja on, mutta ette halua niitä nähdä jostain syystä. kai siksi kun on kiva haukkua uskovaisia?
jos kaikki oltais homoja ihmiskunta kuilisi sukupuuttoon
homot saisivatkin oikeuden avioliittoon, sinusta ei tulisi homo! Toivottavasti helpotti.
kannalta yhteiskunnalle, jos kaikki oltais homoja ihmiskunta kuilisi sukupuuttoon, haittoja on, mutta ette halua niitä nähdä jostain syystä. kai siksi kun on kiva haukkua uskovaisia?
Eli jos homoliitot sallittaisiin niin kohta oltaisiin kaikki homoja, niinkö? Sinulle siis kävisi niin että mikäli kirkko sallisi homoliitot niin sinä alkaisit lesboksi? Minä en alkaisi lesboksi vaikka homoliitot hyväksynkin koska minä olen syntynyt heteroksi. Jos sinua lesbosuhteeseen ryhtymisessä estää vain kirkon kanta niin kannattaisi miettiä omaa seksuaalista suuntautumista.
eikä ole sairaus? luonnon tapa säädellä syntyvyyttä vai? eikö siihen riittäis lapsettomuus? en käsitä
Luin jostain että sinisilmäsetkin kaikki periytyvät yhden yksilön mutaatiosta. Ajattele jos raaamatun aikana joku paavali olisi saanut päähänsä että sinisilmäisyys on saatanasta ja avioliitto kuuluu ruskeasilmäisille. Tässä taisteltais suuri osa oikeudesta avioliittoon. Ja ihmeteltäis että mikä on sinisilmäisyyden merkitys? Säädellä populaatiota?
lapsilla on isä ja äiti ja onnellinen olo?
Minusta on kauhistuttavaa, että sinun lapsillasi on noin ahdaskatseinen äiti (?). Toivon vain, että heistä kasvaa suvaitsevaisempia kuin sinä olet.
homoavioliitoissa se, että minusta ne ovat luonnottomia. enkä halua, että lapseni joutuu kasvamaan maassa, jossa virallisesti opetetaan, että homous on normaalia, että homoperheet ovat normaali vaihtoehto heteroperheiden rinnalla. Minusta on aivan kauhistuttavaa, että lapset joutuvat kasvamaan homoperheissä. aivan hirveää, että lapsella ei ole oikeutta äitiin ja isään.
Ja että vielä valtio tukisi tällaista ja vihkisi avioliittoon.
rakastakoot homot toisiansa, mutta älköön heille annettako lapsia eikä avio-oikeutta.
Minun mielestäni
eikö siinäkin tapahdu heikomman hyväksikäyttöä jos toinen on sen 16 ja toinen vaikka 12