Huutonetissä cd-levyt
Voiko huutonetissä myydä semmoisen paketin cd-levyjä? Kun minulla olisi n 100 levyä ja niillä ei ole enää käyttöä niin jos myisi vaikka 20 levyn pakettina tai jotenkin, niin paljonko niistä sitten voisi pyytää? Vai meneekö yksittäin paremmin?
Kommentit (3)
Mutta siis.. tuntuis itsestä, että yksittäisinä olis parempi, koska paketissa on aina sellaista, mikä jo itsellä on tai ei halua. Mutta pirunmoinen homma tehdä yksittäiset ilmot.. Ihan kuinka jaksat itse. Käy katsomassa hintoja sieltä jo myytävänä olevista kohteista. Mitä alempi, niin sen paremmin menee.. 2-4e varmaan ihan passeli..
Katselin sen verran että tuntuu että nuista levyistä peritään ihan älyttömästi.. itse ajattelin laittaa 1 € kappale. Kuiten venyneet tuolla laatikossa jo 1,5 v kun oli pakko laittaa sinne kun esikoinen repi niitä koko ajan pois hyllystä ollessaan vauva ja toinen alkaa kohta nuita alkimpia tavaroita havitella joten ei niitä esillekkään viitsi laittaa.. ja ei tässä ees jouda musiikkia kuuntelemaan.
Nyt kävin laittamassa levyjä myyntiin. Oli siinä hommaa naputella ja hoksasin vasta että eihän niitä levyjä enää niin paljon ollutkaan kun annoin kälylleni niitä tuossa joku aika sitten.
Kuka nuita oikein jaksaa kuvata? Minä en ainakaan kaikkia kuvannut.. :/