Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Homokeskustelua seuratessani tuli sellainen tunne Räsäsestä

Vierailija
13.10.2010 |

että voisin sylkäistä sen naamalle.

Erittäin alkukantainen ja provosoitunut reaktio mutta en voi sitä tunnetta muutenkaan kuvata.

Miten kukaan voi olla niin ylimielinen ja suvaitsematon muita kohtaan, kysyn vain.

Tekisi mieli laittaa kys rvalle hieman sähköpostia, harmi vain että hänet aina äänestetään eduskuntaan sössöttämään ja "vaikuttamaan".

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa on kenellekään siitä, jos joku pappi siunaa homoavioliiton? Mitä haittaa on siitä, jos Suomen valtio sallii homoavioliiton?

Ihmisillä on näköjään asiat vähän liiankin hyvin, kun on aikaa väntää ja käntää tälläisista asioista. Eikö maailmassa olisi tärkeämpiäkin asioita, joista nostaa metakkaa?

Antakaa jo homoseksuaalien olla.

Avioliitto solmitaan naisen ja miehen välillä.

Jos et sitä tiennyt.

Vierailija
62/70 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa on kenellekään siitä, jos joku pappi siunaa homoavioliiton? Mitä haittaa on siitä, jos Suomen valtio sallii homoavioliiton?

Minä haluaisin kyllä kuulla mitä nämä kiihkoilijat ITSE ovat mieltä homoista, kaikki kertovat vain mitä raamattu tai kirkko on mieltä, mutta koskaan yksikään ihminen ei puhu omista näkemyksistään, kokemuksistaan tai tunteistaan. Erittäin hyvä esimerkki kristinuskon aivopesusta.

Veikkaan hyvin vahvasti, etteivät he pysty tätä asiaa edes perustelemaan ihan omien kokemustensa mukaan, koska ovat liijan syvällä siinä kapeakatseisessa Ainoassa Oikeassa totuudessa, jota kirkko suoltaa.

Oma veljeni on homo ja rakastan häntä ja meillä on hyvät välit. Silti minun ei tarvitse hyväksyä houden harjoittamista ta homoliittoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kyllä kuulla mitä nämä kiihkoilijat ITSE ovat mieltä homoista, kaikki kertovat vain mitä raamattu tai kirkko on mieltä, mutta koskaan yksikään ihminen ei puhu omista näkemyksistään, kokemuksistaan tai tunteistaan. Erittäin hyvä esimerkki kristinuskon aivopesusta.

Veikkaan hyvin vahvasti, etteivät he pysty tätä asiaa edes perustelemaan ihan omien kokemustensa mukaan, koska ovat liijan syvällä siinä kapeakatseisessa Ainoassa Oikeassa totuudessa, jota kirkko suoltaa.

Vierailija
64/70 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka lyö isäänsä ja äitiänsä, se rangaistakoon kuolemalla

joka kiroaa isäänsä tai äitiänsä,se rangaistakoon kuolemalla

velhonaisen älä salli elää

otteet Toisesta Mooseksen kirjasta

Vierailija
65/70 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka lyö isäänsä ja äitiänsä, se rangaistakoon kuolemalla

joka kiroaa isäänsä tai äitiänsä,se rangaistakoon kuolemalla

velhonaisen älä salli elää

otteet Toisesta Mooseksen kirjasta

Vierailija
66/70 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veljeni on homo ja rakastan häntä ja meillä on hyvät välit. Silti minun ei tarvitse hyväksyä houden harjoittamista ta homoliittoja.

Et nyt tajunnut tuota pointtia, tahdoin tietää MIKSI sinä ITSE (ei siis kirkko, ei raamattu, ei papit, ei vatikaani yms) et niitä hyväksy? En halunnut tietää, että "minun ei tarvitse hyväksyä", vaan miksi et hyväksy.

Vierailija
67/70 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasa-arvosta ja hyvinvoinnista. Hänen tärkein tehtävänsä on puolustaa perustuslakiamme, joka takaa kaikille kansalaisille samat oikeudet riippumatta esim. seksuaalisesta suuntauksesta. Siksi mä en ymmärrä kuinka Päivi voi olla ajamatta sukupuolineutraalia avioliittoa. Uskonto ei koskaan voi mennä yli perustuslain. Sillä jos se menee, niin silloin perustuslailla ei enää ole mitään merkitystä, se ei enää takaa kenellekään mitään oikeuksia. Perustuslaki on kaikkien lakien yläpuolella. Vastustamalla sukupuolineutraalia avioliittolakia Päivi sahaa oksaa myös oman porukkansa alta. Enemmistö voi nimittäin joskus vaatia, että uskovaisilta on poistettava vaikkapa oikeus käydä koulua. Ilman perustuslakia ja sen takaamaa yhdenvertaisuutta tuo laki voi jopa toteutua. Pidä siis uskovainen tiukasti perustuslain puolta, se takaa sinunkin oikeutesi uskoa haluamallasi tavalla.

Vierailija
68/70 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasa-arvosta ja hyvinvoinnista. Hänen tärkein tehtävänsä on puolustaa perustuslakiamme, joka takaa kaikille kansalaisille samat oikeudet riippumatta esim. seksuaalisesta suuntauksesta. Siksi mä en ymmärrä kuinka Päivi voi olla ajamatta sukupuolineutraalia avioliittoa. Uskonto ei koskaan voi mennä yli perustuslain. Sillä jos se menee, niin silloin perustuslailla ei enää ole mitään merkitystä, se ei enää takaa kenellekään mitään oikeuksia. Perustuslaki on kaikkien lakien yläpuolella. Vastustamalla sukupuolineutraalia avioliittolakia Päivi sahaa oksaa myös oman porukkansa alta. Enemmistö voi nimittäin joskus vaatia, että uskovaisilta on poistettava vaikkapa oikeus käydä koulua. Ilman perustuslakia ja sen takaamaa yhdenvertaisuutta tuo laki voi jopa toteutua. Pidä siis uskovainen tiukasti perustuslain puolta, se takaa sinunkin oikeutesi uskoa haluamallasi tavalla.

Vierailija
69/70 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kyllä melkoista myötähäpeää kuunnellessani Päkää..siis oikeasti, nyky-yhteiskunnassa tänäpäivänä...2000-luvulla ja oikeasti joku ajattelee noin??? Apua..

Vierailija
70/70 |
25.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuomitsee syntiä harjoittavat, on se hyvä kun edes Räsänen kertoo Raamatun totuuden.Jeesuskin hakattiin ja naulittiin ristille kun eivät ihmiset kestäneet kuulla Jumalan totuutta ja taipuneet sen alle.Kohta uskovaiset saavat tuntea mitä vaino on,miksi meitä saa vainota mutta esim. homot ovat oikeassa,Jumalaa tottelevat kyllä pelastuvat loppupeleissä, tulette kaikki näkemään.