Jos miehesi lähtisi työmatkalle
pariksi viikoksi maapallon toiselle puolelle kaksistaan nuoren, hyvännäköisen, urheilullisen, mukavan naistyökaverinsa kanssa (sinkkukin vielä), käytäisiinkö teillä luottamuskeskusteluja ennen lähtöä?
Millä mielellä olisit itse?
Kommentit (39)
Olet siis sitä mieltä, ettei ihmisillä voi luonteensa puitteissa olla ehdottomia arvoja? Päteekö tämä sama myös naisiin, vai päätitkö taas tehdä tästä jonkun miestyypin kysymyksen?
Itse olen esimerkiksi ehdoton väkivallan suhteen. En ole koskaan lyönyt tai muuten fyysisesti pahoinpidellyt ketään, ja puhun tästä asiasta aina ehdottomaan sävyyn. Olenko nyt piilosadisti, jonka oikeasti tekee mieli hakata jokainen vastaantulija?
Yhtä ehdoton olen pettämisen suhteen. En ole koskaan pettänyt yhtäkään kumppaniani, enkä petä. Ihastuksia on ollut ja olen hoitanut ne arvomaailmaani sopivalla tavalla: ottamalla etäisyyttä ihastuksen kohteeseen. - En sano, ettenkö voisi joskus jossain elämänvaiheessa löytää itseäni tilanteesta, jossa tunteet vievät mennessään. En kuitenkaan usko - ellei ihminen ole psykoosissa tms. - etteikö ihminen voisi kontrolloida KÄYTÖSTÄÄN arvomaailmansa mukaisesti. En suurimmissa vihapäissänikään hakkaisi ketään, samoin en suurimmassa himossanikaan pettäisi kumppaniani. Jos tarve olisi ylittämätön, olisi arvomaailmani mukaista ENSIN lopettaa edellinen suhde ja sitten vasta antautua himon vietäväksi.
Miksi joissain asioissa (esim. tuo väkivalta) ihminen saa ja voi olla ehdoton ja kontrolloida käytöstään mutta toisissa se on muka mahdotonta? Vai onko se muka mahdotonta vain miehille? Koska heillä on munat?
ei kuitenkaan lähtisi muutamaa yötä pidemmälle reissulle, koska on aika kotihiiri. pettämisestä en olisi huolissaan. häntä on petetty aikaisemmissa suhteissa, tuskin tekisi samaa minulle. muutenkin hänestä heti huomaa, jos jokin asia vaivaa häntä. jos pettäisi, ei pystyisi peittelemään oman tunnon kolkutuksia.
Näitä matkatöissäolevia näkee jatkuvasti ravintoloissa ja hotelleissa. Yleensä ne vonkaavat paikallisilta naisilta ja/tai ryyppäävät.
Eihän tuo ole mikään salaisuus. Käy huviksesi jossain isomman kaupungin ravintolassa jos et usko. Mies nyt vaan ajattelee jormallaan.
Parisuhteemme on sellainen, ettei tulisi mieleenkään epäillä. Sitä paitsi olen itsekin ihan älyttömän hyvännäköinen.:D
Minä luotan aina kaikkiin siihen asti kun menettävät luottamuksen.
Miksi tuhlaisin aikaani negatiivisiin ajatuksiin etukäteen.
Näitä matkatöissäolevia näkee jatkuvasti ravintoloissa ja hotelleissa. Yleensä ne vonkaavat paikallisilta naisilta ja/tai ryyppäävät.
Eihän tuo ole mikään salaisuus. Käy huviksesi jossain isomman kaupungin ravintolassa jos et usko. Mies nyt vaan ajattelee jormallaan.
Noin varmasti ajattelee, jos ei itsellä ole kokemusta hyvästä parisuhteesta. On ehkä itse ollut jopa varatun miehen kanssa sängyssä. Ihmekös tuo, jos siinä kyynistyy. Eivät ne näkemäsi miehet koko miessukupuolta edusta.:D
Oletus on, että ei petä ja luotan siihen. Jos en voisi luottaa, en voisi semmoisen miehen kanssa edes olla.
Matkakumppani ei nyt vaikuta mitenkään, jos on pettääkseen, niin löytää varmasti seuraa muutenkin ja ilman työmatkoja.
Näitä matkatöissäolevia näkee jatkuvasti ravintoloissa ja hotelleissa. Yleensä ne vonkaavat paikallisilta naisilta ja/tai ryyppäävät. Eihän tuo ole mikään salaisuus. Käy huviksesi jossain isomman kaupungin ravintolassa jos et usko. Mies nyt vaan ajattelee jormallaan.
Noin varmasti ajattelee, jos ei itsellä ole kokemusta hyvästä parisuhteesta. On ehkä itse ollut jopa varatun miehen kanssa sängyssä. Ihmekös tuo, jos siinä kyynistyy. Eivät ne näkemäsi miehet koko miessukupuolta edusta.:D
Moni nainen tietysti haluaa sulkea silmänsä ikävältä totuudelta. Etenkin jos mies on nokkelasanainen ja uskottava. Erästä tv-sarjaa mukaillen "totuus on tuolla ulkona" jos sinne vaan vaivautuu katsomaan. Itsekin reissanneena olen tämän havainnut. Useimmat miehet ovat heikkoja...
Luotan mieheen, jos en luottaisi en olisi hänen kanssaan. Mutta jos hän pettäisi, tekisi hän sen oli keskusteltu tai ei. En halua jossitella etukäteen.
Näitä matkatöissäolevia näkee jatkuvasti ravintoloissa ja hotelleissa. Yleensä ne vonkaavat paikallisilta naisilta ja/tai ryyppäävät. Eihän tuo ole mikään salaisuus. Käy huviksesi jossain isomman kaupungin ravintolassa jos et usko. Mies nyt vaan ajattelee jormallaan.
Moni nainen tietysti haluaa sulkea silmänsä ikävältä totuudelta. Etenkin jos mies on nokkelasanainen ja uskottava. Erästä tv-sarjaa mukaillen "totuus on tuolla ulkona" jos sinne vaan vaivautuu katsomaan. Itsekin reissanneena olen tämän havainnut. Useimmat miehet ovat heikkoja...
että täällä kotona itkua puserretaan työreissujen aikana ja mietitään mitään pettämiseen tai miehen työmatkaan liittyvää? Eikö sulla ole omaa elämää? Jos mies pettää niin omapa on mokansa, en minä kenenkään pettämisiä etukäteen mieti.
juuri sellaselta turhan päiväiseltä mustasukkasuuskiukuttelulta joka oikeen työntää miestä pettämään jos on pettääkseen.
matkakumppanien sukupuolta tai timmiyttä.
Meinaatko, että jos keskustelet asiasta etukäteen niin hyvä tulee?
Ja jos et keskustele, ukkosi panee tätä hyvännäköistä naishlöä mentaliteetilla, että "kun ei tuo vaimo huomannut kieltää"
Jösses
mieskollegan kanssa, niin sitten luotatkin häneen?
Minä luotan aina kaikkiin siihen asti kun menettävät luottamuksen. Miksi tuhlaisin aikaani negatiivisiin ajatuksiin etukäteen.
Kunnes tajusin olevani liian sinisilmäinen, useaan kertaan petetty... Mieheni sanoi suhteen alussa, että "kerrasta poikki". Ja minä hölmö uskoin hänen selityksiään...
Minä luotan aina kaikkiin siihen asti kun menettävät luottamuksen. Miksi tuhlaisin aikaani negatiivisiin ajatuksiin etukäteen.
Kunnes tajusin olevani liian sinisilmäinen, useaan kertaan petetty... Mieheni sanoi suhteen alussa, että "kerrasta poikki". Ja minä hölmö uskoin hänen selityksiään...
hohhoijaa
oli pettämisen suhteen täysin ehdoton kerrasta poikki -mies. Myöhemmin sitten selvisi, että se tarkoittikin vain minua, itse suhasi vieraissa kyllä. Eikä ikinä olisi päältäpäin uskonut. Mutta kyllä hän silti saa työmatkoilla käydä, en usko kyttäyksen ehkäisevään voimaan.
hohhoijaa
Siis EN todellakaan usko, että ennen työreissua pitää mitään keskusteluja asiasta käydä...sitä joko on uskollinen tai sitten ei...