Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi lähtisi työmatkalle

Vierailija
13.10.2010 |

pariksi viikoksi maapallon toiselle puolelle kaksistaan nuoren, hyvännäköisen, urheilullisen, mukavan naistyökaverinsa kanssa (sinkkukin vielä), käytäisiinkö teillä luottamuskeskusteluja ennen lähtöä?

Millä mielellä olisit itse?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis tuo, ketä lainasit. Etkö ymmärrä lukemaasi vai mikä tässä on ongelma? Kyllä, mies käy ihan normaalisti töissä, kaupassa, harrastuksissa, juhlissa jne. Ei, mies ei missään tapauksessa meidän suhteemme aikana lähde enää työmatkalle tai millekään muullekaan ulkomaan matkalle ilman minua.

Jos jokin kohta viestistäni on epäselvä niin kerro, yritän parhaani mukaan selventää! Olisi kuitenkin mukavaa, jos voisit olla vetämättä noita ihmeellisiä johtopäätöksiä viesteistäni, tai jos ainakin viitsisit ne jotenkin perustella. En oikein ymmärrä miten päädyt kirjoitukseni lukemalla tuollaiseen "Oho! Mieheltä on siis työnteko kielletty" päätelmään.

Vierailija
2/39 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia sitten mieheni oli työmatkalla eksoottisella lomasaarella samanikäisen, mukavan, tosin varatun naispuolisen työkaverinsa kanssa, ja hyvin meni, en ollut huolissani eikä tietääkseni ollut syytäkään. Naisen puolisolla oli kuulemma ollut vähän sulattamista siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä nyt silti ymmärsin, että kirjoittaja tarkoitti sitä, että hänen mielestään työmatkat kuuluvat työntekoon, ja siten, jos kiellät miestäsi lähtemästä pakolliselle työmatkalle, se on sama kuin estäisit häntä tekemästä työtä...

Vierailija
4/39 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja enköhän mä nauttisi olostani kotona lasten kanssa. Oon mä itsekin matkustanut ja joskus varsin hyvännäköistenkin miesten kanssa.

Vierailija
5/39 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyvin ehdoton pettämisen suhteen ja vielä heikkolibidoinen.

En ole koskaan tuntenut (ja tunnen aika hemmetin monta miestä) miestä, joka on näin ehdoton pettämisen suhteen.

Eli ei käytäisi tämän nykyisen miehen kanssa mitään keskusteluja tästä aiheesta.

Vierailija
6/39 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä voi tehdä ja mitä ei, niin siinäpä sitten ei voi mitään.

Vierailija
7/39 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän silti, että parina iltana voisi silti tuntua pahalta, tai sitten ei.

Mies teki matkatyötä paljonkin, kun lapset olivat ihan pieniä.

Vierailija
8/39 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mokannut aiemmin työmatkallaan ja päättänyt selvittää asian kuten teki, joten hän tietää että mikäli edes ehdottaa matkalle lähtöä, voi samalla pakata kaikki tavaransa.

Vierailija
9/39 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä, työkaveri kuin työkaveri!

Kunhan ksyyin, koska moni äitikaveri on kauhuissaan ko. kuviosta..

ap

Vierailija
10/39 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyvin ehdoton pettämisen suhteen ja vielä heikkolibidoinen.

En ole koskaan tuntenut (ja tunnen aika hemmetin monta miestä) miestä, joka on näin ehdoton pettämisen suhteen.

Eli ei käytäisi tämän nykyisen miehen kanssa mitään keskusteluja tästä aiheesta.

En mä sano, että teillä mitään syytä olisi, jos libidokin on heikko, mutta juuri ehdottomuus pettämisen suhteen on huono merkki. Siitä puhutaan, mistä puute, siis tässä tapauksessa itsekurista. Mies on ehdoton, koska pelkää itsekin pettävänsä.

Meilläkään ei käytäis mitään keskusteluja, koska mies ei ole ennenkään pettänyt (tietäisin kyllä, mies on aika avoin ja helposti tulkittavissa kun hänet tuntee). Toisaalta ei se nyt niin kauheasti haittaisi, vaikka pettäisikin, sillä kyllä se kuitenkin palaisi mun luo. Oon vaan niin monella tapaa hyvä.

Vierailija
11/39 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti se rakkaus ei ulkonäköä usein katso. Työkavereiden kesken voi syntyä suhde vaikka toinen olisi ylipainoinen yms. Tai puoliso voi työmatkalla iskeä paikallistakin seuraa. Puolisoonsa joko luottaa tai ei. Matkaseurasta se ei ole kiinni.

Vierailija
12/39 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mokannut aiemmin työmatkallaan ja päättänyt selvittää asian kuten teki, joten hän tietää että mikäli edes ehdottaa matkalle lähtöä, voi samalla pakata kaikki tavaransa.

Vierailija
13/39 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyvin ehdoton pettämisen suhteen ja vielä heikkolibidoinen. En ole koskaan tuntenut (ja tunnen aika hemmetin monta miestä) miestä, joka on näin ehdoton pettämisen suhteen. Eli ei käytäisi tämän nykyisen miehen kanssa mitään keskusteluja tästä aiheesta.

Vierailija
14/39 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten se minun vastaukseeni liittyy?

En myöskään missään vaiheessa sanonut, että mies olisi pettänyt, vaan kerroin hänen mokanneen ja selvittäneen asian huonosti, jonka takia hän ei enää meidän suhteemme aikana työmatkoilla käy.

T. se kenen viestiä lainasit

Vierailija
15/39 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun odotin kuopusta:) Ei tarvinnut jutella, meillä on selvät sävelet näissä asioissa. Luotan mieheeni täysin, ei pystyisi hetkeäkään salaamaan jos jotain olisi tapahtunut.

Vierailija
16/39 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen, kenen kanssa matkustaa ja työskentelee saati sitten ketä paikan päällä tapaa. Luottamuskeskustelut on käyty jo ajat sitten eikä ne liity erikseen työntekoon.

Kukaan ei voi toista vartioida loputtomiin enkä edes jaksa stressata itseäni ajatuksella että mies ehkä mahdollisesti joskus pettää. Katson että jos niin käy, se on sitten miehen tappio.

Vierailija
17/39 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies menisi joka tapauksessa sen naisen kanssa sänkyyn, puhuttaisiin siitä tai ei. Luotan mieheeni: kaksi viikkoa ilman seksiä ei onnistu, jos vieressä nyhjää koko ajan mukava halukas nainen.

Vierailija
18/39 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen, kenen kanssa matkustaa ja työskentelee saati sitten ketä paikan päällä tapaa. Luottamuskeskustelut on käyty jo ajat sitten eikä ne liity erikseen työntekoon. Kukaan ei voi toista vartioida loputtomiin enkä edes jaksa stressata itseäni ajatuksella että mies ehkä mahdollisesti joskus pettää. Katson että jos niin käy, se on sitten miehen tappio.

Vierailija
19/39 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten se minun vastaukseeni liittyy? En myöskään missään vaiheessa sanonut, että mies olisi pettänyt, vaan kerroin hänen mokanneen ja selvittäneen asian huonosti, jonka takia hän ei enää meidän suhteemme aikana työmatkoilla käy. T. se kenen viestiä lainasit

Eli käytännössä mieheltä on työn tekeminen kielletty.

Vierailija
20/39 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen, kenen kanssa matkustaa ja työskentelee saati sitten ketä paikan päällä tapaa. Luottamuskeskustelut on käyty jo ajat sitten eikä ne liity erikseen työntekoon.

Kukaan ei voi toista vartioida loputtomiin enkä edes jaksa stressata itseäni ajatuksella että mies ehkä mahdollisesti joskus pettää. Katson että jos niin käy, se on sitten miehen tappio.

Myös minä menen työmatkalle ilman keskusteluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän