Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeesta 9- (luokan ka7), pistareista 8 ja 6,5, aktiivisesti viittaa. Mikä numero?

Vierailija
12.10.2010 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuen siitä, mitä on kurssin alussa kerrottu. Pistarit eivät ole ison kokeen veroisia keskiarvoa laskettaessa.

Vierailija
22/31 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en usko ysiin. Itse katsoisin tuollaisen arvosanan kertovan, että oppilas ei valmistaudu huolellisesti tunneille, vaan pänttää pelkästään kokeeseen. Väärä asenne, jos tavoitteena on kiitettävä. Näillä tiedoilla antaisin kasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin laskisin pistarien ja tuntiosaamisen keskiarvon painottaen tuota tuntiosaamista. TOSIN on sellaisia arkoja ja hiljaisia oppilaita, jotka eivät itsestään melua tunnilla pidä, ja silti osaavat kiitettävästi, eli tämän ottaisin huomioon. Sitten laskisin em.keskiarvon ja koenumeroiden yhteenlasketun keskiarvon sekä suhteuttaisin sitä kokeen tuloksiin kaikissa ryhmissä (oliko tavallista helpompi vai vaikeampi koe). Ja vielä yleinen harrastuneisuus. Eli kuvatussa tapauksessa kyllä todella pitkään miettisin 8 ja 9 välillä.

Vierailija
24/31 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistareita ei voi arvottaa samalla tavalla kuin koetta, johon on valmistauduttu. Sehän osoittaa, että lapsi on huomannut, että kokeen eteen on tehtävän töitä, ja on tehnyt ja onnistunut.

En tajua, miten joku tuosta seiskan antaisi.

-ope

Mutta voisin myös antaa kasin tai ysin, riippuen kokonaisosaamisesta. Minä en tuijota pelkkiin koenumeroihin.

toinen ope

Vierailija
25/31 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ope

Vierailija
26/31 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisen harrastuneisuuden käsitän esimerkiksi lisätehtävien tekona omalla ajalla ym. "pakollisen" lisäksi tehdyn työn.

Vierailija
27/31 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivisuus, toisten auttaminen, säännöllinen läksyjen tekeminen ja ryhmä-, paritöiden aktiivisuus saattaisi nostaa ysiinkin, mutta kasi olisi noin pelkällä tuntiarviointina numero.

Vierailija
28/31 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivisuus, toisten auttaminen, säännöllinen läksyjen tekeminen ja ryhmä-, paritöiden aktiivisuus saattaisi nostaa ysiinkin, mutta kasi olisi noin pelkällä tuntiarviointina numero.

Vierailija
29/31 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mä antaisin NOILLA TIEDOILLA kasin.

T. eo

Vierailija
30/31 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en koskaan lukenut läksyjä, sillä en tykännyt lukea asioita pikku tipoissa. kokeeseen luin sitten kaiken kerralla ja kymppejä tuli... vaikka pistarit meni penkin alle

Vierailija
31/31 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en koskaan lukenut läksyjä, sillä en tykännyt lukea asioita pikku tipoissa. kokeeseen luin sitten kaiken kerralla ja kymppejä tuli... vaikka pistarit meni penkin alle

niistä asioista mitään enää seuraavalla viikolla tai seuraavana vuonna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan