Ahhahahhhaaahhhaaaaahhhhh! veronpalautuksia... =0DDDDD
Olen kuin pien kersa kun näin ilakoin, mutta kyllä tuo 1480e lämmittää hoitovapaalaista kummasti..
Kommentit (41)
Olen kuin pien kersa kun näin ilakoin, mutta kyllä tuo 1480e lämmittää hoitovapaalaista kummasti..
Mitä iloittavaa on siinä, että olet antanut valtiolle ilmaista lainaa 1480 euroa? Osa SINUN rahoistasi on ollut valtion kirstussa jo melkein kaksi vuotta, nyt vasta saat takaisin, korkoa niille et saa nimeksikään.
Tarkistapa veroprosenttisi tältä vuodelta, voi olla että sun ei tarvitse loppuvuonna maksaa veroja enää ollenkaan.
t:"verotus ei ole mitään avaruustiedettä"
Jos tuli mätkyjä, niin tuleeko siitä lasku sitten erikseen. Keväällä ilmoitettiin, että 25 e pitää maksaa. :)
Mitä iloittavaa on siinä, että olet antanut valtiolle ilmaista lainaa 1480 euroa? Osa SINUN rahoistasi on ollut valtion kirstussa jo melkein kaksi vuotta, nyt vasta saat takaisin, korkoa niille et saa nimeksikään.
Tarkistapa veroprosenttisi tältä vuodelta, voi olla että sun ei tarvitse loppuvuonna maksaa veroja enää ollenkaan.
t:"verotus ei ole mitään avaruustiedettä"
Mitä iloittavaa on siinä, että olet antanut valtiolle ilmaista lainaa 1480 euroa? Osa SINUN rahoistasi on ollut valtion kirstussa jo melkein kaksi vuotta, nyt vasta saat takaisin, korkoa niille et saa nimeksikään. Tarkistapa veroprosenttisi tältä vuodelta, voi olla että sun ei tarvitse loppuvuonna maksaa veroja enää ollenkaan. t:"verotus ei ole mitään avaruustiedettä"
Jos tuli mätkyjä, niin tuleeko siitä lasku sitten erikseen. Keväällä ilmoitettiin, että 25 e pitää maksaa. :)
sinulle tuli jo silloin tilisiirto jolla mätkyt maksetaan.
ilmaisella korolla, mutta NAUTIN KUN SAAN JUURI ENNEN JOULUA TAKAISIN HIMPUNVERRAN ALLE 2500 EUROA!!!!
MIELUMMIN NÄIN KUIN SE ETTÄ MAKSAISIN....
Itse maksan mielummin, joka kuukausi ylimääräistä, kuin otan mätkyt.
Saa mukavasti rahaa jouluksi.
Siksi toisekseen tuloni vaihtelevat suuresti, joten milummin näin senkin takia.
Mitä iloittavaa on siinä, että olet antanut valtiolle ilmaista lainaa 1480 euroa? Osa SINUN rahoistasi on ollut valtion kirstussa jo melkein kaksi vuotta, nyt vasta saat takaisin, korkoa niille et saa nimeksikään. Tarkistapa veroprosenttisi tältä vuodelta, voi olla että sun ei tarvitse loppuvuonna maksaa veroja enää ollenkaan. t:"verotus ei ole mitään avaruustiedettä"
Ihanaa kun on tullut säästettyä vahingossa ja kun ne sitten vielä tulevat juuri joulun alla, kun rahaa menee paljon!
Eräpäivä joulukuun alussa.
2500 euroa nettorahaa. jeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jo valmiina "se lasku", eli ei tule jos ei hakenut muutoksia kuin huomautuslasku korkojenkera
Ymmärrän. Teillä ei ole mitään käsitystä taloudenpidosta, sen vuoksi kuvittelette, että veronpalautukset on saman asia kuin S-ryhmän bonus :D
Hei, ne on teidän omia rahojanne, jotka lainasitten valtiolle omaa tyhmyyttänne. Olisi kannattanut ottaa ne ajallaan itselleen ja sijoittaa vaikka johonkin. Jos palautusta tulee jotain 1500 eur, se tarkoittaa, että olette maksaneet yli 100 eur kuukaudessa liikaa veroa. Onko järkeä?
Onko liikaverojen maksaminen teille jotain hiivatin taloussuunnittelua? :)
korkoa maksa. Minäkin mielelläni otan joulukuussa palautuksien muodossa ns. ylimääräistä jouluostoksiin. Jos sen muutaman kympin enemmän saisi kuussa tiliä, niin ei se missään tuntuisi. Näin on hyvä :) Terv. palautuksia 750 €
viime jouluksi 2000e kun veroprossa oli 12 %, viime vuodeksi laskin 10 %iin niin tulee vain 1000e.
Eipä ne pankitkaan kovin korkeaa korkoa maksa. Minäkin mielelläni otan joulukuussa palautuksien muodossa ns. ylimääräistä jouluostoksiin. Jos sen muutaman kympin enemmän saisi kuussa tiliä, niin ei se missään tuntuisi. Näin on hyvä :) Terv. palautuksia 750 €
Koeta ymmärtää, että se ei ole mitään _ylimääräistä_ / bonusta tai mitään kunnon kansalaisen joulurahaa se veronpalautus. Se on sinun OMAA rahaasi. :)
Mihinkäs sinä rahan sijoittaisit vuodeksi niin, että siitä saa merkittävästi paremman koron ilman suurta vaivaa ja että raha on nostettavissa käyttöön vuoden kuluttua?
Ymmärrän. Teillä ei ole mitään käsitystä taloudenpidosta, sen vuoksi kuvittelette, että veronpalautukset on saman asia kuin S-ryhmän bonus :D Hei, ne on teidän omia rahojanne, jotka lainasitten valtiolle omaa tyhmyyttänne. Olisi kannattanut ottaa ne ajallaan itselleen ja sijoittaa vaikka johonkin. Jos palautusta tulee jotain 1500 eur, se tarkoittaa, että olette maksaneet yli 100 eur kuukaudessa liikaa veroa. Onko järkeä? Onko liikaverojen maksaminen teille jotain hiivatin taloussuunnittelua? :)
Eipä ne pankitkaan kovin korkeaa korkoa maksa. Minäkin mielelläni otan joulukuussa palautuksien muodossa ns. ylimääräistä jouluostoksiin. Jos sen muutaman kympin enemmän saisi kuussa tiliä, niin ei se missään tuntuisi. Näin on hyvä :) Terv. palautuksia 750 €
Koeta ymmärtää, että se ei ole mitään _ylimääräistä_ / bonusta tai mitään kunnon kansalaisen joulurahaa se veronpalautus. Se on sinun OMAA rahaasi. :)
Tietysti kyseessä on oma raha, jonka on ylimääräisenä verona maksanut ja jonka valtio nyt palauttaa. Mitä vikaa siinä on? Eipä mennyt turhuuteen, johon se pari kymppiä olisi kuussa voinut mennä. Kyllä taitaa ärsyttää, kun itse ei saa mitään takaisin, kun ei ole mennyt valtiolle "rahaa lainaamaan".
Mä sain "vaan" n.800€, muttta lämmittää sekin summa tätä hoitovapaalaista =)