Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jollakulla hyvä mies?

Vierailija
12.10.2010 |

Itse voin sanoa, että minulla on. On hänessä omat pienet vikansa, mutta hän on hyvä ihminen ja hyvä aviomies.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvän näkönenkin on. Oikee löytö siis. Mutta ongelmiakin on ollu, niinkuin joka liitossa.

Vierailija
2/27 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä mies ei mikään täydellisyys mut kukapa meistä olisi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä mies, joka on hyvä isä lapsillemme.

Vierailija
4/27 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei ole likikään adonista, luultavasti moni av-mamma ei edes vilkaisisi häntä. Puhuakin voisi vähän ememmän, mutta mihinkään en tota miestä vaihtaisi =)

Vierailija
5/27 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tietysti sitä tarkoita, ettenkö hänestäkin vikoja löytäisi. Eihän kukaan ole täydellinen, mutta tämä aika lähellä sitä.

t. 20 vuotta naimisissa

Vierailija
6/27 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On upea mies joka on yhtäaikaa ihana rakastajani ja ystäväni. Perheestään huolehtiva lasteni isä. Ja kaikkien näiden tärkeimpien asioiden lisäksi vielä hyväpalkkainen ja komea.

Oikea ihannemies. Ja hyväksyy minut sellaisena kuin olen, samoin kuin minä hänet. Ollaan oltu yhdessä jo yli 17 vuotta. Ja edelleen, tänäänkin odotan ilolla näkeväni hänet taas illalla.

Vierailija
7/27 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä onkin.

Vierailija
8/27 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tylsä vaan. Vaikeaa saada tasainen luotettavuus ja romanttinen spontanius samaan ihmiseen.

Vierailija
9/27 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti

Vierailija
10/27 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei joka liitossa ole ongelmia, ei ainakaan vakavuudeltaan samanlaisia. Ja mitä ongelmia meillä onkin ollut, ne eivät ole johtuneet miehestäni vaan ulkopuolisista paineista.

Vierailija
11/27 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava, hyvä isä, keskustelutaitoinen. Ja komeakin vielä kaiken lisäksi. :)

Vierailija
12/27 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tylsä vaan. Vaikeaa saada tasainen luotettavuus ja romanttinen spontanius samaan ihmiseen.

Alkuhuumassa tuota romanttista spontaniuttakin ilmeni, mutta kyllä tuo tasainen tylsyys ja luotettavuus taitaa nykysin pinnalla olla :) Tosin, siitä on kyllä lapsillekin enemmän iloa kuin jatkuvasta romantiikasta...

Vierailija
13/27 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies, tosi hyvä. Ja tykkään kyllä häntä katsellakin :)

Vierailija
14/27 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pois antaisi. Minussakin on vikani ja silti hän tulee aina kotiin luokseni. Hän on myös pidetty mies, komea ja kiltti.

Vierailija
15/27 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aviomies, isä, ystävä, rakastaja, tasavertainen ja osallistuva kumppani arjessa. Ja ylpeä vaimostaan. Mielestäni komeakin. Ei varmaan olisi monenkaan mielestä mikään ihmeellinen ilmestys mutta minulle juuri oikea. Pois en antaisi eikä tuo taitaisi halutakaan:)

Vierailija
16/27 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni osallistuu melkein joka kuukausi asumis- ja talousmenoihin! Hän opastaa minua ystävällisesti ja kärsivällisesti, kuinka haluaa minun taloutemme hoitavan. On jopa joskus pyytänyt äitinsä meille näyttämään, kuinka kotia hoidetaan.

Vierailija
17/27 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöttää vauvan öisin.. seksielämä on mahtavaa, hän on turvallinen mutta samalla myös jännittävä..;) maailman paras mies... ja vieläpä tosi hyvännäköinen!

Vierailija
18/27 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellä, luotettava, älykäs, hyvä sängyssä, huomaavainen omalla tavallaan vaikka ei kukkia tuokaan, antaa minun olla sellainen kuin olen, kannustaa kaikessa mitä haluan tehdä, kertoo reilusti jos on jostain asiasta eri mieltä ja perustelee miksi, ei suutu turhista eikä mökötä, harrastaa liikuntaa, samat arvot ja huumorintaju kuin minulla jne. jne.

Hyviä puolia riittää :)

Vierailija
19/27 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana minua ja lapsia kohtaan eikä meillä ongelmia ole ollut :) Tiedä sitten löysinkö tosiaan sen sielunkumppanin :)

Vierailija
20/27 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtiva, rehti, rehellinen ja komea :)

Ja hän ennenkaikkea rakastaa minua ja lastamme. Täydellinen aviomies, raju rakastaja ja erinomainen isä !

Oikea löytö siis