Onko jollakulla hyvä mies?
Itse voin sanoa, että minulla on. On hänessä omat pienet vikansa, mutta hän on hyvä ihminen ja hyvä aviomies.
Kommentit (27)
Vastuuntuntoinen, AIKUINEN, osallistuva, rakastaa lapsiaan ja vaimoaan, tekee kotitöitä, on kunnon työpaikka ja hyvä palkkakin, kohtuullisen hyvännäköinenkin sattuu vielä olemaan noin bonuksena.
Minua surettaa hirveästi, kun täällä palstallakin niin moni tyytyy laiskaan, keskenkasvuiseen paskiaiseen. : (
opiskelen ja mies raataa töissä että voin opiskella. On aina niin hyvä, koskaan ikinä ei tarvitse pelätä että tekisi jotain typerää/pahaa, paras isä, kehuu minua aina, listahan vois jatkua vaan...
en ymmärrä miksi jotkut tyytyy juoppoon typerykseen kun tarjolla on ihaniakin miehiä!
yrittäjä joka tienaa hyvin, ei silti "asu" töissään vaan viettää aikaa perheenkin kesken, on hyvännäköinen, kertoo joka päivä kuinka minua rakastaa ja näyttää sen myös, on hyvä isä kahdelle lapsellemme. On hänessäkin vikoja, esim. sukat ei löydä tietään likapyykkikoppaan päivän päätteeksi vaan jäävät makuuhuoneemme lattialle, mutta sen se saa anteeksi. :)
kaikilla kriteereillä mitattuna erinomainen mies, enkä silti osaa arvostaa sitä. Huoh.
Mieheni on luotettava, huumorintajuinen, auttavainen, seksikäs, hyvä rakastaja, erinomainen kokki, älykäs sekä ennen kaikkea rakastava isä ja aviomies. Lisäksi hänellä on lehmän hermot, mä olen melkoinen tuittupää.
josta ollaan mulle kateellisia ihan avoimesti.
mulla on just mulle sopiva mies!