Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisitkö abortin jos saisit kuulla odottavasi down-syndroomavauvaa?

Vierailija
12.10.2010 |

Mihin rv asti tekisit sen?

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo yksi kehitysvammainen lapsi ja se riittää.

Vierailija
42/91 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeammista trisomioista kyllä. Ja tekisin heti, kun tilanne varmistuu, eli menee väkisinkin sinne lähemmäs rv 20.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi tervettä pientä lasta ja kolmatta odotan ja haluaisin niin terveen lapsen, en tiedä jaksaisinko tähän sairasta! :(

Vierailija
44/91 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lynkatkaa vaan mutta mulle tulee jo paha olo kun katselen down-lasten tai aikuisten kuvia netistä. En voisi kuvitella, että oma lapseni näyttäisi siltä ja käyttäytyisi kuten he. Ja minä olen työskennellyt kehitysvammaisten kanssa joten tiedän millaisia he voivat olla. En haluaisi sellaista lasta, anteeksi.

Vierailija
45/91 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole varma kuinka siinä tilanteessa toimisin. Viikoista en tiedä mitään.

Vierailija
46/91 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin adoptioon, jos ei aborttia enää saa.

Vierailija
47/91 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis raskaana ja on puhuttu miehen kanssa että jos ilmenee jotain vammaisuuksia niin tehdään abortti. En tiedä sitten kuinka helppo olisi oikeasti tehdä. Kätilö-kaveri on kertonut 15 cm pitkien vauvojen abortoinnista, kun rapisevat siellä roskiksessa. Musta tuntuu että pystyisin tekemään vain nukutuksessa abortin. Ajatus tuntuu kauhealta mutta pakottaisin kyllä itseni tarvittaessa siihen.

Vierailija
48/91 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keh.vamm.hoitaja

Vierailija
49/91 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljeni on down, ja kuuluu valitettavasti niihin vaikeampiin tapauksiin.

Vierailija
50/91 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Downin syndrooma selvisi, kun oli rv 23 kasassa.

Vierailija
51/91 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kuin abortin voisi tehdä kaavinnalla.

Vierailija
52/91 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jäädä paljon vammaiseksi kuin downit. Hylkäätkö sitten lapsen?

lynkatkaa vaan mutta mulle tulee jo paha olo kun katselen down-lasten tai aikuisten kuvia netistä. En voisi kuvitella, että oma lapseni näyttäisi siltä ja käyttäytyisi kuten he. Ja minä olen työskennellyt kehitysvammaisten kanssa joten tiedän millaisia he voivat olla. En haluaisi sellaista lasta, anteeksi.

Vierailija
53/91 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/91 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minulta heru juuri sympatiaa niille, jotka tekevät.

Ymmärrän abortin äärimmäisen vaikeissa tilanteissa (äidin henki vaarassa, sikiöllä ei ihmisarvoisen elämän mahdollisuutta ym), mutta down ei tähän kategoriaan mene.

Vierailija
55/91 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi tervekin vauva, en tekisi aborttia.

Vierailija
56/91 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään hylkäisi lasta jonka tunnen ja joka on ollut lapseni jo pidempään!

Mutta kun on syntymätön sikiö niin mielestäni saa vielä valita!

Vierailija
57/91 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen heikko ja en jaksaisi hoitaa vammaista lasta.

Vierailija
58/91 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisi hirveää jos olisi kertonut jo vanhemmille lapsille että on raskaana ja sitten yhtäkkiä ei olekaan enää...

Vierailija
59/91 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kehitysvammaistenhoitaja. Down ei muuten ole sairaus.

Vierailija
60/91 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneekö elämänne pilalle vammaisen lapsen kanssa? en todellakaan tekisi, minulla ei ole valtaa päättää kenenkään elämän loppumisesta.