Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paniikki

Vierailija
12.10.2010 |

Pakko kirjoittaa nimettömänä tänne, että saa asioita hieman järjestykseen pään sisällä.

Olen täysin murtinut ja osittain paniikissakin. Tilanne on nimittäin se, että entisen mieheni kanssa yritimme lasta muutaman vuoden, kunnes palajastui, että kärsin endomterioosista. Se leikattiin ja lapsettomuus jatkui. Erosimme miehen kanssa 3 vuotta sitten ja minulla on yhtä mielettömän kova vauvakuume. Mies kihlasi uuden naisen, jonka kanssa odottaa lasta.

Myös ystäväni lisääntyvät minkä kerkeävät ja mitä käy minulle? Nyt alkoi verinen vuoto täysin väärään aikaan kierrosta. vuoto on melko runsasta, ei kuitenkaan ihan normaalikuukautisvuotoa. Alavatsa on myös kipeä ja turvoksissa. Pelkään endometriooman puhjenneen tai sitten olen saanut jonku syövän.

Pelkään kuollakseni, että nyt tapahtuu jotain kamalaa, vähintään kohtu leikataan pois tai sitten kuolen tähän paikkaan. LÄäkäriin en uskalla edes aikaa varata, koska en halua kuulla pahoja uutisia. Pelkään ihan hillittömästi, että jotain on erittäin pahasti pielessä.

En kestä sitä, että viimeinenkin mahdollisuus saaada lapsi viedään pois smalal kun ex ja muut lisääntyvät, pelkään todella paljon näitä pahimpia vaihtoehtoja.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita välivuotoja voi olla kierroissa.

Varaa lääkäriin aika, et voi auttaa itseäsi muuta kuin lääkärin kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla