Olenko ainoa joka ei ymmärrä Ticketin ulkovaatteiden päälle?
Mun mielestä niissä on hirveän rumat ne vetoketjut.
TJEU:
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=46457&produc…
Mutta kai mä olen vaan outo :D Niin monet mammat on niin intona noihin.
Kommentit (41)
Jos tosiaan haluat tietää millaisia malleja ticketillä on,mene niiden omalle nettisivulle!
ticket2heaven.dk.
(ja siltikin meitä jotka ticketin tyylistä ja väreistä tykkää,ei nyt niin hirveästi hetkauta että sinä et näe niissä "mitään". Mutta,kerrohhan,mitäs sinä sitten ostat?)
No kyllä vaikuttaa hetkauttavan, kun jaksat näin intohimoisesti puolustella omaa valintaasi. :)
Kävin Ticketin Tanskan sivuilla. Esim. se musta-keltainen pallohaalari on mun silmiin ihan hirveä. Vetoketjut on monissa malleissa tuota samaa tyyliä kuin siinä Elloksen vihreässä hirvityksessä, mun silmiin ruma vetskarimalli, ei auta vaikka voissa paistaisi. Oli siellä Tanskan sivuilla jotain kivan näköisiäkin, lähinnä sadevaatteita, en sitä kiellä.
Ai mitä minä ostan? No merkillä ei ole oikeastaan juurikaan väliä, vaan ainoastaan haalarin ominaisuuksilla (vedenpitävyys, lämmittävyys) ja ulkonäöllä. Hinta talvihaalarille mun budjetissa on maks. 100 eur/haalari.
Tänä syksynä/talvena meillä on vk-haalari Jonathanilta (uudenveroinen, ostettu huutiksesta), varahaalari Anttilasta tarjouksesta (joku merkitön halpis). Talveksi on Minymo (harkittiin myös Didrikssonia) ja varalle Elloksen haalari.
t:ap
Jos tosiaan haluat tietää millaisia malleja ticketillä on,mene niiden omalle nettisivulle! ticket2heaven.dk. (ja siltikin meitä jotka ticketin tyylistä ja väreistä tykkää,ei nyt niin hirveästi hetkauta että sinä et näe niissä "mitään". Mutta,kerrohhan,mitäs sinä sitten ostat?)
No kyllä vaikuttaa hetkauttavan, kun jaksat näin intohimoisesti puolustella omaa valintaasi. :) Kävin Ticketin Tanskan sivuilla. Esim. se musta-keltainen pallohaalari on mun silmiin ihan hirveä. Vetoketjut on monissa malleissa tuota samaa tyyliä kuin siinä Elloksen vihreässä hirvityksessä, mun silmiin ruma vetskarimalli, ei auta vaikka voissa paistaisi. Oli siellä Tanskan sivuilla jotain kivan näköisiäkin, lähinnä sadevaatteita, en sitä kiellä. Ai mitä minä ostan? No merkillä ei ole oikeastaan juurikaan väliä, vaan ainoastaan haalarin ominaisuuksilla (vedenpitävyys, lämmittävyys) ja ulkonäöllä. Hinta talvihaalarille mun budjetissa on maks. 100 eur/haalari. Tänä syksynä/talvena meillä on vk-haalari Jonathanilta (uudenveroinen, ostettu huutiksesta), varahaalari Anttilasta tarjouksesta (joku merkitön halpis). Talveksi on Minymo (harkittiin myös Didrikssonia) ja varalle Elloksen haalari. t:ap
Jos joku tässä intohimoisesti jauhaa,se kyllä taitaa olla ap itse..
Niin kai sitten! :D Kun kerran vastasin minulle esitettyyn kysymykseen ;)
t:ap
vaatteiden päälle.Musta lapsi tarttee muutaman puvun/takin kuitenkin ja en kyllä yli 100e laittais todellakaan pukuun joka menee sen yhen talven..Halvemmallakin saa kestävää,meillä ainakin kesti lassiet kolmella lapsella...
Mutta jokainen käyttää rahansa niinkuin haluaa ja jokaisella on makunsa.Itse en tykkää ticketin nimestä ja ei ne muutenkaan ole niin ihmeellisiä et niistä maksaisin noin paljoa.
lähinnä kätevät...taperokin osaa avata takin :). Vai tarkoititko jotain muita ketjuja?
Haalarit lähinnä tylsiä ja hassun muotoisia jotenkin. Ja ylihinnoittelu jatkuu kyllä käytetyissäkin... Just näin kirpparilla Ticketin yksivärisen harmaan haalarin. (Siis voiko enää tylsempää olla???) Hintaa oli lätkäisty 80€ ja lapussa luki, että uudenveroinen. Myyjä lienee jotenkin heikkonäköinen, oli meinaan polvista ihan karheaksi mennyt ja selvästi näki jo kauempaakin, että joku sen puvun kanssa oli pitkin pihaa kontannut...
Harmaat ja ruskeat Ticketin haalarit ovat todella kauniita. Mutta varmaan nämä yksivärisiä haalareita tylsinä pitävät mammat itsekin pukeutuvat monivärisiin tuulitakkeihin. Eli tosiaan makuja on monenlaisia...ja kaikilla ei toki varaakaan ole Ticketin vaatteisiin.
No minä en ole intona mitenkään erityisesti juuri niihin, mutta Ticketit ovat kestäneet hyvin esikolta kuopukselle, joten olen niitä ostanut edelleen. Myöskin olen tykännyt väreistä jne enemmän kuin vaikka Reiman.
Varmaan muutkin merkit voivat kertää hyvin pikkusisarukselle asti, mutta en ole suoraan sanottuna enää jaksanut alkaa testaamaan ja kokeilemaan ja etsimään, vaan ostan jo hyväksi havaittua jos sopia koko eteen sattuu.
Kun esikko oli vauva + ei ollut toisesta lapsesta tietoakaan, jaksoin metsästää jotain tiettyä talvihaalaria tietyn värisenä. Nyt ei enää into riitä, kunhan on tyyliin kestävä + värit kelpaa sekä lapselle että minulle :).
Muissa on ihme kuoseja, ihme värejä, vain Ticketit ovat klassisen tyylikkäitä ja voi vaikka haalarissa lähteä keskustaan mitä ei vaikka Reimasta voi sanoa.
T. 5 lapsen äiti ja kokemusta vaikka mistä vaatteesta
Siis isompienkin lasten vaatteet. Tällaisen havainnon olen ollut tekevinäni, vaikka hyvin vähän haalareita yleensä 'harrastankin'.
vertailin niitä sitten, ja reima valittiin, koska:
-ticketissä tosiaan omituiset (omaan silmään ainakin) vetoketjut, joissa ei ole suojalistaa niuinkuin reimoissa. Jotenkin heppoisen oloiset muutenkin...
-kangas jotenkin ihmeen jähmeää ja toppaukset olemattomat
-se nimi vaan on karmea
mutta olenkin kai juntti
Tämä ketju herättikin kaikki vannoutuneet yhden haalarin Ticketmammat! :D
Vai että jos et Tiketistä tykkää, niin käytät riemunkirjavia tuulipukuja vaan? :D
Tyylikkyys...
Mun mielestä tällainen ei ole tyylikästä:
http://www.ticket2heaven.dk/da/194/products/2578/595
Mutta hei, nämähän on niitä MAKUASIOITA...
Tämä ketju herättikin kaikki vannoutuneet yhden haalarin Ticketmammat! :D Vai että jos et Tiketistä tykkää, niin käytät riemunkirjavia tuulipukuja vaan? :D Tyylikkyys... Mun mielestä tällainen ei ole tyylikästä: <a href="http://www.ticket2heaven.dk/da/194/products/2578/595" alt="http://www.ticket2heaven.dk/da/194/products/2578/595">http://www.ticket2heaven.dk/da/194/products/2578/595</a> Mutta hei, nämähän on niitä MAKUASIOITA...
Piti ihan nain Aasia-mammana, jonka ei tartte miettia haalareita, kayda katsomassa toi linkki. Nehan oli suhteellisen neutraalit haalarit. Katselin nopeasti sitten tyttojen talvivaatteet. Hyvin neutraalin ja ajattoman nakoisia.
Mun silmaa miellytti. Olen "joutunut" ostamaan vaan yhden valikausi/talvivaatteen. Ostin Reiman jonkun ulkoilupuvun. Mitoitus on ihan syvalta. Ei ollut ikina oikein oikean kokoinen.
Lisäksi nuo Ticketit (ja moni muu merkki) on olleet todella kestäviä!
Mutta, ostan myös H&M talvivaatteita, kas kun ne ovat yksivärisiä ja hillittyjä.
Ainoa mistä en just tuon Ticketin kohdalla tykkää, on niiden omituinen kokomitoitus, ne ovat hurjan isoja.
Mutta ne tönköt säkkimalliset talvihaalarit olen kiertänyt kaukaa, oli sitten yksivärisiä tai kirjavia. Ne on jotenkin koomisen näköisiä ainakin isommilla lapsilla. Lisäksi vaikuttavat aika painavilta.
En itsekään tykkää tuollaisesta vetokejusta. Meillä on joitakin ticketin vaatteita, koska ne ovat kevyitä, notkeita ja vettäpitäviä. Nissä on myös tuulilista vetokejun päällä ja pienempi vetoketju.
en kyllä kyllä niihin edes tarkemmin tutustuntu, mutta tuokin jonka ap linkitti heittäsin vesilinnuille..
sain vinkin, että Ellokselta niitä saisi halvalla ja kävin katsomassa, no joo... Ei kiitos meille.
Puolet halvemmalla ostin Ostien Lassien haalarin ja minun silmääni ne oli paljon hienommat.
syy Ticketin "suosioon"...