Mikä sukkahousuissa ahdistaa?
Niin moni suorastaan vihaa sukkahousuja. Minusta ne on ihana keksintö, lämmittää riittävästi, mutta ei ole liian kuumat. En tarkenesi talvella pelkissä housuissa töistä lounaalle mennessä ja toisaalta pitkikset on liian kuumat sitten sisällä.
Kommentit (23)
Oletteko lihavia, te joilla sukkahousut ei sovi jalkaan? Ja atoopikkoja, te joilla ne kutittaa? T: tyytyväinen käyttäjä
Enemmänkin päinvastoin, olen hoikka ja pitkäkinttuinen, Jos ostan sukkikset, jotka istuvat hyvin ja valumatta ylhäältä, ne eivät riitä pituudeltaan. Haaraa jää roikkumaan tai sittten sukkahousut hajoavat varpaista, kun ovat liian kireällä. Jos taas ostan isomman koon, jossa sääriosa riittää, ne ei pysy valumatta ylhäällä, kun ovat liian väljät yläosastaan.
Atoopikko olen kyllä ja sukkikset myös kutittavat, varsinkin talvisin.
mutta väärän mallinen vähän joka vaatteeseen.
Oletteko lihavia, te joilla sukkahousut ei sovi jalkaan?
Hoikka olen, mutta lantiota löytyy, vyötärö taas on kapea ja selkä lyhyt. Siksi kai ne vyötäröllä valuukin liian alas. Jalka taas on pieni ja sukat normaalisti ostan lasten osastolta, siksi se sukkaosa ei varmaankaan sovi. Pienempiä en kuitenkaan voi ostaa, kun lantio tosiaan on rajoitteena ja jalatkaan ei ihan lyhyimmät ole.
Vaan aina sopivan lämpöinen!