Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sen Libero-laatikon saa?

Vierailija
11.10.2010 |

Oon joskus aikaa jo kirjautunu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedosta!



t. numero 4 :)

Vierailija
2/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nythän mä muistin sen, että enpä muistanu hakea lindexistä :( Mitä siellä oli? Hakiko joku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahja on Liberolaukku, joka täällä jaetaan synnärillä. Sen saavat kaikki. Toinen tuotelahja tulee lapsen täytettyä 6 kk niille, jotka ovat ilmoittautuneet Libero-clubiin. Siitä tulee lappu kotiin ja haetaan Lindexiltä. Jos on clubilainen, kannattaa tutustua niihin kerhosivuihin. Sieltä löytyy kaikki tarvittava tieto.

Vierailija
4/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kotiin tule lappu, jolla laatikon saa hakea, kun se aika koittaa.

Vierailija
5/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan sitä lappua vois odotella tulevaksi?

Vierailija
6/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä Liberon laatikko? Kiinnostaa, kun olen raskaana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

libero-kerhoon kun liittyy niin sieltää saa sellasen kivan paketin missä ainaski viime vuoden puolella oli vaippoja, saippuaa, rasvaa yms. vauvatarvikkeita. Lberon nettisivuille vaa liittymää.

Vierailija
8/8 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalasta mukaan. Toinen tuli joskus, kun vauva oli jo isompi (6kk? en muista tarkkaan). Se muistaakseni piti hakea Lindexin liikkeestä. Postin mukana tuli lappu, jolla sen sai