Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa ihmistä joka kommentoi toisen hoikkuutta alentavasti?

Vierailija
03.04.2023 |

Itselläni on sellainen naispuolinen kaveri (olen mies) joka aina kommentoi tyyliin "oletpa laiha" tai "syötköhän tarpeeksi". Sen tyylisiä siis. Olen pituudeltani 172cm ja painan 64kg. Sen kyllä tiedän että isokokoisempiakin miehiä on olemassa, mutta nuo omat speksini ovat silti 'normaalipainon' mitoissa.
Kommentoija on itse n. 160cm ja omien sanojensa mukaan 80kg. Eli ylipainoinen.

Onkohan sitä että ylipainoisen on helpompi katsoa itseään peilistä, jos vähän väliä kommentoi ja väittää normaalipainoisia laihoiksi?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedät ilman tätä aloitustakin, että kateus vaivaa.

Vierailija
2/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään että mielestäni ei ole ok kommentoida kenenkään painoa tuolla tavalla. Itse en aio alentua samalle levelille.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata turhaan kuunnella tuommosta lässytystä. Jos ei lopeta niin pistä välit pois ja siirry eteenpäin. Jos teillä ei kemia toimi teidän välillä niin miksi turhaan notkua tuossa suhteessa. Normaalipainonen oot, että ei se sinun ongelma ole vaan kuulostaa että vaan sun naisystävän ongelma.

Vierailija
4/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään että mielestäni ei ole ok kommentoida kenenkään painoa tuolla tavalla. Itse en aio alentua samalle levelille.

Ap

Ei kannatakkaan alentua. Sun naisystävä on jo automaattisesti alempana sua näillä kommenteilla. Rehellisesti. Ei kerro mistään muusta kuin sun muijas ongelmista ei sun, elä jää kattoo tuota paskanjauhantaa jos et halua tai jos ei muuta tapoja.

Vierailija
5/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovesta ulos vaan ja löytyy varmasti niitäkin naisia jotka arvostaa sua ap. Tsemppiä.

Vierailija
6/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa.

Vierailija
7/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyse on kaverista, ei tyttöystävästä. Kuten aloituksesta ilmenee heti alussa.

Ap

Vierailija
8/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, olet ihannemieheni mitoissa. Ikävä kyllä itse olen vähän painavampi samalla pituudella, niin saan vain haaveilla kokoisestasi miehestä.

Vierailija
9/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä arvostelija yleensä haluaa oikeuttaa oman ylipainonsa kommenteillaan. Itse olen ollut nuoruuteni poikkeuksellisen hoikka, armeijassa 189 cm ja 72 kg . Nopea aineenvaihdunta piti hoikkuuden yllä ja rasvaprosentti oli kuin kehonrakentajalla kilpailukaudella. Nykyään 96 kg ja siinä on kymmenen kiloa liikaa. Mieluummin palaisin tuohon nuoruuden painoon, vaikka lihasta ja voimaa onkin nyt enemmän.

Vierailija
10/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyse on kaverista, ei tyttöystävästä. Kuten aloituksesta ilmenee heti alussa.

Ap

No ei tuossa mitään järkeä ole kun normaalipainoinen oot. Kannattaa sanoa sille jotain tai puhua lisää yhdessä asiasta ja ymmärtää, että ei toisen painoa kannata edes lähteä arvostelemaan tuollalailla. Tai mitä itse ap keksisit tilanteelle ratkaisuksi? Se on sun juttu, mutta kyllä jonkun sovinnon keksitte tai sitten omille teilleen jos tuo kaveruus ei säily hyvänä vaikka yrittää keskustella asioista.

Vierailija
11/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, olet ihannemieheni mitoissa. Ikävä kyllä itse olen vähän painavampi samalla pituudella, niin saan vain haaveilla kokoisestasi miehestä.

No ei se niin mene, että ylipainoinen nainen ei saisi normaalipainoista tai hoikkaa miestä. Itse olen reippaasti ylipainoinen ja niin vain normaalipainoinen mies kiinnostui musta. Yhdessä oltu 10 vuotta ja ollaan naimisissa. Ei ulkonäkö ole ainoa asia mitä parisuhteessa kaivataan.

Vierailija
12/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit sopia mulle varsin hyvin, kunhan vain sovitaan ettei kommentoida painoa suuntaan tai toiseen. Mulle on tärkeintä naisen luonne, huumori ja sitä että on taitava makkarissa. Kun hoikkuus ei välttämättä tarkoita sitä että omaisi nuo piirteet ja taidot ;)

Ap

Vierailija
13/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, elämä on:) Provonako heitit ap. aloitukses? Meikäl pituutta 156 ja kiloja 48 (49v.) Valitettavasti olen "hobitti" heimoa, mutta ystävät eivät kyllä ikinä kommentoi pituuttani tai painoani. Toki pituus, yllätys kyllä vaikuttaa moneen asiaa ns. kokemusta on.

Vierailija
14/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, elämä on:) Provonako heitit ap. aloitukses? Meikäl pituutta 156 ja kiloja 48 (49v.) Valitettavasti olen "hobitti" heimoa, mutta ystävät eivät kyllä ikinä kommentoi pituuttani tai painoani. Toki pituus, yllätys kyllä vaikuttaa moneen asiaa ns. kokemusta on.

En ole AP mutta miehenä otan osaa tuohon sun "pituuteen". Tosi häpeällistä olla noin lyhyt mies, varmaankin pysyt neitsyenä koko elämäsi kun naisille ei pätkämiehet kelpaa.

Vierailija
15/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se niin mene, että ylipainoinen nainen ei saisi normaalipainoista tai hoikkaa miestä. Itse olen reippaasti ylipainoinen ja niin vain normaalipainoinen mies kiinnostui musta. Yhdessä oltu 10 vuotta ja ollaan naimisissa. Ei ulkonäkö ole ainoa asia mitä parisuhteessa kaivataan.

Varmaankin läskifetisisti, tuo sun mies. Läskejä kun voi panna kovempaa takaapäin, joillekin miehille tärkeä asia.

Vierailija
16/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin läskifetisisti, tuo sun mies. Läskejä kun voi panna kovempaa takaapäin, joillekin miehille tärkeä asia.

No ei ole mikään fetisti. Ensimmäinen vaimonsa oli ihan normaalipainoinen. Ja mikä ihmeen kommentti on tuo takaapäin panemisesta??

Vierailija
17/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole AP mutta miehenä otan osaa tuohon sun "pituuteen". Tosi häpeällistä olla noin lyhyt mies, varmaankin pysyt neitsyenä koko elämäsi kun naisille ei pätkämiehet kelpaa.

Häpeällistä on olla noin ty*mä kuin sä.

Vierailija
18/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut provo vaan ihan tositilanteesta puhun. Toki tiedostan itse että minuakin pienempiä ihmisiä on, mutta eihän se ihmisen ulkonäkö mitään luonteesta kerro.

Ap

Vierailija
19/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussi sitä ja tapa, tai toisinpäin :D

Vierailija
20/41 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin samaa, kuin ketä tahansa, joka kokee oikeudekseen arvostella toisen kehoa negatiiviseen sävyyn, päin kasvoja. Rajattomuus ja huonot käytöstavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän