Voisko joku laittaa hyvien kotiotekoisten hampurilaisten reseptin, kiitos.
Kommentit (6)
Osta kunnon paistihihaa ja muotoile siitä pihvit. Mausta suolalla ja pippurilla vasta parilalta otettaessasi. Älä paista liikaa. Sämpyläksi ciabatta. Vääliin hampparikastiketta, cheddaria, tomaatti/chilikastiketta, rapeaa salaattia, tomaattiviipalieta ja sipulimurskaa. Ketsuppiakin voi laittaa, jos on pakko.
Olen tatuoitu jätkä!
muuten se ei maistu juuri miltään. Eli suolaa, pippuria ja salviaa/persiljaa taikinan sekaan. Muuten tuota rataa. Kasvisten lisäksi väliin voi laittaa juustonsiivun tai rapeaa pekonia.
Itse en leivo leipiä, käytän kaupan leipää, ciapattaa, ruispleipää, sämpylöitä tms. kevyesti paahdettuina.
Filepihvi ei ole hampurilainen, pakko olla jauhelihaa.
mun mielestä jauhelihapihvi kuuluu maustaa taikinan sekaan muuten se ei maistu juuri miltään. --- Filepihvi ei ole hampurilainen, pakko olla jauhelihaa.
Minusta hyvä liha on hyvää sellaisenaan, pintasuolaus riittää.
Kakkonen muuten tarkoitti paistijauheliha. kokolihasta olen ihan samaa mieltä, ei ole enää hamppari.
Ciabattan ohjeita löytyy googlettamalla. Itse ostan valmiina.
Paistijauhelihaa, sekaan reilusti murskattua valkosipulia, sipulia ja sipulin vartta (ei vaan taida enää löytyä varsineen?), pari kourallista tuoretta timjamia, tuoretta chiliä (jos haluaa), suolaa ja pippuria, pari munaa. Sekoitus, muotoilu ja grilliin folion päälle ensin paistumaan, kun kypsyneet hieman niin sitten pinta grillaus ritilällä :P
Lisäksi aurajuustoa ym. lisuketta maun mukaan
Paistijauhelihaa, sekaan reilusti murskattua valkosipulia, sipulia ja sipulin vartta (ei vaan taida enää löytyä varsineen?), pari kourallista tuoretta timjamia, tuoretta chiliä (jos haluaa), suolaa ja pippuria, pari munaa. Sekoitus, muotoilu ja grilliin folion päälle ensin paistumaan, kun kypsyneet hieman niin sitten pinta grillaus ritilällä :P Lisäksi aurajuustoa ym. lisuketta maun mukaan
Olen tatuoitu jätkä!
Osta kunnon paistihihaa ja muotoile siitä pihvit. Mausta suolalla ja pippurilla vasta parilalta otettaessasi. Älä paista liikaa.
Sämpyläksi ciabatta. Vääliin hampparikastiketta, cheddaria, tomaatti/chilikastiketta, rapeaa salaattia, tomaattiviipalieta ja sipulimurskaa. Ketsuppiakin voi laittaa, jos on pakko.