Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ne ovat isiä, jotka eivät tajua että...?

Vierailija
11.10.2010 |

lapsia ei vaan tuupata päiväkodin ovesta sisään ja lähdetä? Onko se tosiaan liikaa vaadittu, että itse toisi sen lapsens sisään, huolehtiis riisumiset ja käsien pesut puhumattakaan siitä että ilmoittauduttais tulleeksi? Meillä päin näitä laiskoja kiireisiä isiä piisaa. en ole koskaan nähnyt yhdenkään äidin toimivan näin. Joka syksy siitä jaksetaan mainita vanhempainillassa mutta nämä eräät isät kai kuvittelevat että heille eri säännöt? Tänään taas yksi hoitotäti asiaa mulle tuskaili....

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteisessä. Jos sitä ei siitä osaa lukea, niin turha inistä. Ai niin, mutta av-iskä haluaa, että vähintään päiväkodin johtaja ottaa hänet kätellen vastaan ja ohjaa henkilökohtaisesti kyseisen julisteen luo ja lukee ohjeistuksen ääneen. Sitten kysyy, haluaako av-iskä muuttaa ohjeista jotakin, koska av-iskä miehenä osaa varmasti keksiä fiksumpia ratkaisuja kuin naispuoleisset alan ammattilaiset. Kuuntelee keskittyneesti kirjaten kehitysehdotukset muistiin ja tarjoaa lopuksi pullakahvit. Kiittää käynnistä.

Vierailija
22/37 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ihme, että miehiä ei huvita leikkiä naisten säännöillä. Fiksut naiset sen sijaan suhtautuvat miehiin kuten ihmisiin, ja siksipä heidän perhe-elämänsä onkin usein toimivampaa.

Eli onko fiksu nainen sellainen, että vie ja hakee lapset aina itse, ettei miesten tarvitse vaivautua tällaisilla naisten keksimillä turhanpäiväisyyksillä?

Vai mitä ihmettä oikein tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripustettu se vanhempainillasta saatu lappu jääkapin oveen, ja se myös lukee kissankokoisin kirjaimin pk:n ovessa. Niin kuin kaikki muutkin tiedotteet.

Siitä huolimatta mies ei muista pestä lapsen käsiä/laittaa tossuja yms. Ja koska pk:ssa säästetään jokaisessa mahdollisessa kohdassa, kuten laitosapulaisissa ja siivoojissa, niin erilaiset vanhempien hoitamat rutiinit lisääntyvät koko ajan. Esimerkiksi kuravaatteet on vietävä kotiin pesuun (pesukoneeseen, huuhtelu ei riitä), lokerot on tyhjennettävä perjantaisin, lapset viedään ja haetaan eri ryhmistä, jne. Näiden ohjeiden muistaminen ja noudattaminen tuntuu olevan useimmille isille aivan mahdotonta.

Mutta oleellisesti se johtuu juuri allamainituista kohdista a) ja b).

Eikä viesti aina kulje, eli ko. isälle ei välttämättä ole rautalangasta väännetty, että niin KUULUU tehdä. Mutta uskon myös, että naiset välittävät enemmän a) siitä, mitä heistä päiväkodissa ajatellaan ja puhutaan, b) siitä että arjen 'pikkuasiat' oikeasti hoidetaan kunnolla.

Vierailija
24/37 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

typeryydestä, ei yleisestä sukupuolisesta ominaisuudesta. Minä nimittäin kyllä pesen lapseni kädet, kun hän menee eskariin.

Jälleen - itse olette oman elämänne sankarin valinneet.

t. Äijä.

Vierailija
25/37 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset venuksesta" -roskaa, jota sinäkin tässä harrastat.

Onko käsien peseminen "leikkiä naisten säännöillä"?

Ei siis ihme, että miehiä ei huvita leikkiä naisten säännöillä. Fiksut naiset sen sijaan suhtautuvat miehiin kuten ihmisiin, ja siksipä heidän perhe-elämänsä onkin usein toimivampaa.

Eli onko fiksu nainen sellainen, että vie ja hakee lapset aina itse, ettei miesten tarvitse vaivautua tällaisilla naisten keksimillä turhanpäiväisyyksillä?

Vai mitä ihmettä oikein tarkoitat?

Vierailija
26/37 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama vuosi sitten niin ei tullut mieleenkään vaan tuupata ovesta sisään lasta ja olla ilmoittamatta tuloa kenellekään. Joten ihan turhaa kyllä lässyttää siitä että miesraasut vaan ei tajua...he ovat joko todella idiootteja tai todella laiskoja ja välinpitämättömiä. Mä en tunne yhtäkään naista jolle tämä olis erikseen pitänyt opettaa kyllä se on naisille selvää oli sit kyseessä kerho tai pk. Useimmille miehille myös mut sit löytyy aina näitä kädettömiä ja aivottomia yksilöitä myös...

Vierailija
27/37 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäytyvät kuin maailman omistajat eli naiset passaa ja he tekevät tai jättävät tekemättä tässä tapauksessa. Tuon pitäisi todellakin olla sanomattakin selvää ettei sitä lasta vaan tiputeta ovesta sisään!

Vierailija
28/37 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka äidillä on sen verran maalaisjärkeä ja käytännön tajua etteivät jätä sitä lastaan vaan ovesta sisään. Eräille miehille sitä ei ole siunaantunut...tai sit kyse todella vaan laiskuudesta ja härskiydestä!

Vierailija
29/37 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen huomannut omalta kohdaltani kun mulle annettiin aina negatiiviset palautteet seuraavana päivänä kun miehelle ei kehdattu. Mulle sanottiin jos lapsella väärät vaatteet retkelle vaikka mies oli aamulla vienyt ja iltapäivällä noutanut jne...

Vierailija
30/37 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ei osaa lukea. Tai siis, eivät ymmärrä lukemaansa. Näkeehän sen työpaikallakin; kun kahvihuoneessa lukee, että astiat tiskikoneeseen, kiitos, niin kaikki naiset laittaa kuppinsa tiskikoneeseen ja kaikki miehet tiskipöydälle. Saati sitten, jos ohjeet käsittää noin monta kohtaa kuin riisuminen ja käsien pesu, sehän on jo mahdoton vaatimus. Sisälukutaito vaan ei ole miessukupolven vahvuus.

Vierailija
31/37 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on syntynyt sen tiedon kanssa, että päiväkotiin vietäessä lapsen kädet on pestävä. Joku sen on jokaiselle kertonut ja opettanut.

En mä ainakaan olisi tiennyt että noin pitää tehdä. Tosin mun lapset ei päiväkodissa vielä olekaan, mutta toivottavasti siellä sitten kerrotaan miten kuuluu toimia että tällainen tollompikin mamma tajuaa. Vai olenkohan sitten kuitenkin oikeasti mies...?

Vierailija
32/37 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten että vaan tuuppaat sen ovesta sisään pkn eteiseen ilman että kukaan tietää että mukulasi on sinne tuotu? OIKEASTI HALOO!

Vierailija
33/37 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne hoitajat siellä tietävät näkemättä että lapsi on tuotu saati että tulevat kädet ojossa ottamaan vastaan, riisumaan lapsen jne...oli sit nainen tai mies niin normaali ihmine tajuaa ettei siten voi toimia. Kenen vastuulla sitten jos pk-ikäinen päättääkin ettei huvita nyt hoito ja lähtee samasta ovesta omille teilleen eikä hoitajat tiedä että mukula sinne tuotu?

Vierailija
34/37 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten todella röyhkeitä...muttajos omat aivot ei mitään sano niin luulisi tosiaan että jonkun muun sanomana menis asia perille mutta meidänkin pkssa näitä vaan aina riittää vaikka kotiin lähetetty tiedote asiasta!

Vierailija
35/37 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät vaivaudu varmistamaan että hoitajat ovat huomanneet että lapsi poistumassa...sit heitä paniikissa myöhemmin etsitään.

Vierailija
36/37 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se heti aamusta tapahtuva? Mun lapsi tulee päiväkotiin ilman hanskoja kun kerran auto on lämmin. Ehtii koskea ulko-oveen, sisäoveen, omaan naulakkoon, kaverin naulakkoon, noin kolmeen leluun, vessan oveen, hanaan, kahvaan ja ties mihin ennen kuin ehdin saada lapsen kädet pestyksi. Sitten kun olen pessyt, niin lapsi onkin ehtinyt kuivata kätensä vieruskaverin pyyhkeeseen.

Montako bakteerihyökkäystä ja tautia tuli estetyksi?

Vierailija
37/37 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se okin tärkeä juttu opettaa lapselle. Kyse myös siitä että kuka riisuu lapsen, kuka laittaa vaatteet paikalleen naulakkoon ja kuka kertoo että lapsi tullut paikalle. ei tuossa ole kyse muusta kuin laiskuudesta niiden isien taholta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän