Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset liikennemerkit pitää asentaa, jottei mies jyrää istutuksia ruohonleikkurilla??

Vierailija
10.10.2010 |

Voi pee taas kerran. Saatiin tyrnin pistokkaita ja istutin ne jokunen viikko sitten paikkaan, jonka olin näyttänyt miehelle useampaan kertaan ja kerroin vielä istutettuani ne, että olin istuttanut ne siihen, mihin sovittiin. Ja kuinkas ollakaan, mies oli reteesti pöräyttänyt niiden yli ruohonleikkurilla, "kun ei tiennyt että ne on siinä, eikä nähnyt niitä" - puolimetrisiä taimia! Noh, eihän tässä rahallista tappiota tullut, mutta ihmetyttää taas kerran, miten se ei voi muistaa eikä nähdä istutuksia, vaikka ois penkit miten tehty ja katettu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori mut oli pakko!:D miten ois betoniaita niitten ympäri?

Vierailija
2/4 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota kuule ruohonleikkuri ja hilaa paksu peräsi ylös sohvalta ja leikkaa se nurmikko ihan itse. Jos ukonrähjäsi suostuu leikkamaan numrikon, niin ihan turha itkeä jäljestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota kuule ruohonleikkuri ja hilaa paksu peräsi ylös sohvalta ja leikkaa se nurmikko ihan itse. Jos ukonrähjäsi suostuu leikkamaan numrikon, niin ihan turha itkeä jäljestä...

Miten niin on turha itkeä jäljestä? Tuskin se mun ukonrähjäkään ilahtuisi, jos olisin ajellut matalaksi jonkun sen istuttaman puskan - mitä ei koskaan tapahdu, koska mulla on parempi näkö, paremmat hoksottimet tai jokin muu salaperäinen ominaisuus, joka mun mieheltä selvästi puuttuu.

ap

Vierailija
4/4 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mulla käytössä. Munkaan mies en näe uusia istutuksia, ellei ole itse lapioinut niitä maahan. Mut nuo kivet ja tiilet se kiertää...

Ja kyllä meillä kummankin puolison pitää hoitaa kunnolla ne kotityöt, jotka hänelle kuuluvat. EIhän siitä mitään tulisi, jos voisi aina vedota siihen, et "kun mä en osaa tehdä tätä niin ei mun tarvi". Ja lopulta vain osa perheestä tekisi mitään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän