Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tälläinen räväkkä päällepäsmäri kertoi mulle aikoinaan kuinka hän inhoaa hiljaisia lapsia.

Vierailija
09.10.2010 |

Juu, ja hänen omansa tietenkin olivat samalaisia kuin äitinsä, aina suunapäänä ilman mitään käytöstapoja

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesi ettei kukaan pidä päälle puhuvista ja kilpaa huutavista päsmäreistä?

Vierailija
2/6 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse olen ja jotenkin en tunne oloani kotoisaksi hiljaisten ihmisten kanssa. Koska en voi koskaan oikein tietää mitä he ajattelevat. Oma lapseni on hiljainen ja opetan häntä sanomaan asiat suoraan, sen sijaan että suostuu kaikkeen ja murjottaa sitten jälkeenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi mölyt mahassaan :D hiljainen lapsi on ujsein tarkkailija ja parempi kuuntelemaan muita kuin sellainen jatkuvasti hölöttävä. Ei se tarkoita sitä ettei osaisi sanoa asiaa suoraan jos tarvetta on! Mä ainakin pidän enemmän ihmisestä joka osaa sanoa vähän mutta asiaa kuin sellaista jatkuvasti suunapäänä olevaa jotka on muuten tosi rasittavia. Lapsissa en tee erottelua kaikki ovat ihania omana itsenään mutta apn kaverilla taitaa olla jokin ongelma hölösuisten lastensa takia?

Vierailija
4/6 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti ja isä jankuttivat joka käänteessä kuinka hyvä on, ettei lapset ole hiljaisia hissukoita. Oppikirja esimerkki puolustusreaktiosta sille, kun kyllähän jokainen huonostikäyttäytyvän riehuvan lapsen vanhempi tajuaa mitä lapsesta ajatellaan..

Vierailija
5/6 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Koska en voi koskaan oikein tietää mitä he ajattelevat"

Meinaat siis ihan tosissasi, että höpöttäjät puhuvat aina totta ja kertovat koko ajan, mitä he ajattelevat?

REPS

Vierailija
6/6 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Koska en voi koskaan oikein tietää mitä he ajattelevat" Meinaat siis ihan tosissasi, että höpöttäjät puhuvat aina totta ja kertovat koko ajan, mitä he ajattelevat? REPS

Tuo on sinun oma tulkintasi. Tarkoitin, että tuntemieni hiljaisten ihmisten on erittäin vaikeaa jopa mahdotonta tuoda mielipiteitään asioista julki. Jos ollaan vaikka porukalla tekemässä jotain ja kysytään, mitä mieltä olet, niin heille on kamalan vaikeaa avautua kun on muita paikalla, kahden kesken jälkeen päin kyllä keksitään vaikka mitä mitä olisi kuulemma tehnyt mieli sanoa.

Tätä tarkoitin. Kun kuitenkin itse olen puhelias, mutta haluan että muidenkin mielipiteet ja tunteet otetaan huomioon asioissa ja niitä kunnioiteaan. Tyhjästä on siten paha nyhjästä, aukesiko?