Kusen mummoni haudalle kun hän kuolee (95v)
Hän on syövyttänyt ihoani peroksidiliuoksella ja hakannut minua puisella henkarilla mustelmiin asti, kun oli 7 v ja satuin tulemaan väärään aikaan ovesta sisään kun hän on ruokkimassa härän sisäfileellä persialaista kissaansa ja syytti minua siitä että hänen kissansa oli lopettanut härän sisäfileen maiskuttamisen. Vauvana hän siveli kasvoni kasvoni kermalla ja yllytti siamilaisen kissansa nuolemaan kasvojani ja nukahtamaan kasvojeni päälle. Tämän hän on itse kertonut. Lisäksi hän säesti henkarilla hakkaamistaan ihanilla sanoilla : Olet pelkkä orpo eikä kukaan sinua rakasta eikä koskaan tule rakastamaan!. Lisäksi hän haukkui minua kihlatulleni, jonka kanssa menin naimisiin ja sain 2 lasta. Että eroa tuosta jätekasasta, ei siitä ole mihinkään. Köyhä mikä köyhä. Itse oli talousjohtajan vaimo. Soittelen jatkuvasti häirintäsoittoja mummulleni keskellä yötä, että hän kuolisi sydänkohtaukseen.Kaksi kertaa olen jo aiheuttanut hänelle sydänkohtauksen (2 tuntia makasi tajuttomana kissanhiekkalaatikossa, muttei kuollut) Vielä minä onnistun ja saan kaiken perintöni ukiltani, jota nyt mummu pitää leskenoikeudella jo toista vuosikymmentä hallussa. Jahas, nyt menen avaamaan mummiltani postissa saamani lahjapaketin.
Kommentit (45)
kai sun omat lapset on turvassa (sulta?) ?
Omat lapseni ovat parhaassa turvassa sukulaisiltaan minun luonani.
ap
Omat lapseni ovat parhaassa turvassa sukulaisiltaan minun luonani. ap
teoillahan on ikävä tapa "periytyä".
Miten kohtelet omaa vaimoasi?jos lapsiasi kohteletkuin kukkaa kämmenellä?
Kotekolapsuutesijulmuudet "noin en ainakaan toimi missään nimessä omia lapsiani (vaimoa) kohtaan??
Osaatko karata pois kun psykopaattius kohtaa?
Mietin aluksi että sinusta tulisi loista steven king.. Mutta ehkä ohjaajan ominaisuus david lynch voisi toimia paremmin...
Omat lapseni ovat parhaassa turvassa sukulaisiltaan minun luonani. ap
teoillahan on ikävä tapa "periytyä".
Katkaisen neljän sukupolven lasten kidittamis-ja raiskaamiskierteen omiin lapsiini.
Eka olet orpo mutta sitten sinulla onkin vanhemmat. Pidä seuraavalla kerralla paremmin huolta noista jutuista! Ja kun kirjoitat kirjaan, tarkista ettei tule sellaisia virheitä :)
Koska kummatkaan vanhempani eivät halunneet huolehtia minusta. Absolutisti-isäni sanoi minusta kolmevuotiaana että se poika voidaan viedä lastenkotiin minun puolestani huoltajuusoikeudenkäynnissä, mutta mummuni halusi minut itselleen. Isäni sai silti yksinhuoltajuuden, koska äitini todettiin olevan erittäin vaarallinen minun hengelleni ja terveydelleni.
ap
Miten kohtelet omaa vaimoasi?jos lapsiasi kohteletkuin kukkaa kämmenellä? Kotekolapsuutesijulmuudet "noin en ainakaan toimi missään nimessä omia lapsiani (vaimoa) kohtaan?? Osaatko karata pois kun psykopaattius kohtaa? Mietin aluksi että sinusta tulisi loista steven king.. Mutta ehkä ohjaajan ominaisuus david lynch voisi toimia paremmin...
ap
viimeinen lause liittyi tähän kauhukertomukseen? Kauheata jos totta...
Ei siellä ollutkaan murkkyjauhetta, niinkuin luulin (mummoni on yrittänyt myrkyttää minut ja vaimoni useasti) erilaisilla juomasekoituksilla ja kärpässsienimuhennoksilla. Olen aina haistanut vaaran ja isäni onkin kehottanut minua välttämään kaikkia hänen tekemiään ruokia ja juomia. Jo ennen syntymääni hän myrkytti myrkkysienillä ukkini, joka joutui pitkiin dialyysihoitoihin. Paketissa oli 5 paria villasukkia ja yhdet lapaset ja villalankakerä (tietää, että vihaan kutomista) Paketin avaaminen oli tehty yhtä vaikeaksi kuin hävittäjäkoneen pysäyttäminen rynnäkkökiväärillä. ap
Harvemmin miehet nyt tykkää kutomisesta?
viimeinen lause liittyi tähän kauhukertomukseen? Kauheata jos totta...
Ei siellä ollutkaan murkkyjauhetta, niinkuin luulin (mummoni on yrittänyt myrkyttää minut ja vaimoni useasti) erilaisilla juomasekoituksilla ja kärpässsienimuhennoksilla. Olen aina haistanut vaaran ja isäni onkin kehottanut minua välttämään kaikkia hänen tekemiään ruokia ja juomia. Jo ennen syntymääni hän myrkytti myrkkysienillä ukkini, joka joutui pitkiin dialyysihoitoihin. Paketissa oli 5 paria villasukkia ja yhdet lapaset ja villalankakerä (tietää, että vihaan kutomista) Paketin avaaminen oli tehty yhtä vaikeaksi kuin hävittäjäkoneen pysäyttäminen rynnäkkökiväärillä. ap
Harvemmin miehet nyt tykkää kutomisesta?
Otin puukon keittiön laatikosta ja sanoin etten halua kutoa. Siksi oli laittanut villalankakerän pakettiin. Ei korttia, ei kirjettä, ei mitään muuta kuin kudottuja villasukkia.
ap
eli tuo raukkaparka on joko M36 tai tatuoitu jätkä! Ellei tämä ole yksi ja sama henkilö, sangen mahdollista. Ja kaiken takana on nainen..... xD eli ovela av-mamma.
Rikoslaista:
12 § (24.7.1998/563)
Hautarauhan rikkominen
Joka
1) luvattomasti avaa haudan tai ottaa sieltä ruumiin tai sen osan, ruumisarkun tai hautauurnan,
2) käsittelee hautaamatonta ruumista pahennusta herättävällä tavalla tai
3) turmelee tai häpäisee hautaa tai kuolleen muistomerkkiä,
on tuomittava hautarauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
Täs tarinas ei mainita seksiä.Sitäpaitsi väitän et kirjoittaja on nainen.
Jos leikitään et tarina tosi mummoksi 95v. on aika vanha.Tuskin olet itse nuori.
Jos rahaa on tulossa ja paljon,anna yhteystiedot niin mun vironvenäläinen tuttu käy kyl palkkiota vastaan kylässä.
Puuttumatta ap;een kirjoitukseen niin kyllä tollanen lapsuus on enempi kuin mahdollista.En jaksa mennä yksityiskohtiin mut itse kasvoin keskisuomessa pikkupaikkakunnalla.Äitini tuli raskaaksi 17 vuotiaana.Mummoni ei antanut äitini luopua minusta vaan teki minusta syntipukin kaikkeen.Siis ihan kaikkeen.Mummo hakkas minusta kirjaimellisesti saatanaa ulos.Minä olin kuulemma syyllinen äitini haureuteen.Uskonnon varjolla fyysinen ja henkinen väkivalta saa niin järkyttävät mittasuhteet et ei normaalin lapsuuden elänyt niitä juttuja usko.
Täs tarinas ei mainita seksiä.Sitäpaitsi väitän et kirjoittaja on nainen. Jos leikitään et tarina tosi mummoksi 95v. on aika vanha.Tuskin olet itse nuori. Jos rahaa on tulossa ja paljon,anna yhteystiedot niin mun vironvenäläinen tuttu käy kyl palkkiota vastaan kylässä.
Ei edes mainostenjakajille rapun ovea, joita pitää vihollisinaan. Ovessa on kaksi turvalukkoa ja sisällä infrapunahälytysjärjestelmä. Kaikki nämä suojatakseen 200-neliöisen Helsingin keskustan asuntoa, joka on sisustettu rokokoo-huonekaluilla ja arvotauluilla. Ovessa lukee: Helsingin Sanomien kantaja! Älä häiritse yöuniani kolauttamalla lehteä lattialle, vaan jätä se postiluukkuun roikkumaan!
ap
Täs tarinas ei mainita seksiä.Sitäpaitsi väitän et kirjoittaja on nainen. Jos leikitään et tarina tosi mummoksi 95v. on aika vanha.Tuskin olet itse nuori. Jos rahaa on tulossa ja paljon,anna yhteystiedot niin mun vironvenäläinen tuttu käy kyl palkkiota vastaan kylässä.
Ei edes mainostenjakajille rapun ovea, joita pitää vihollisinaan. Ovessa on kaksi turvalukkoa ja sisällä infrapunahälytysjärjestelmä. Kaikki nämä suojatakseen 200-neliöisen Helsingin keskustan asuntoa, joka on sisustettu rokokoo-huonekaluilla ja arvotauluilla. Ovessa lukee: Helsingin Sanomien kantaja! Älä häiritse yöuniani kolauttamalla lehteä lattialle, vaan jätä se postiluukkuun roikkumaan! ap
Rikoslaista: 12 § (24.7.1998/563) Hautarauhan rikkominen Joka 1) luvattomasti avaa haudan tai ottaa sieltä ruumiin tai sen osan, ruumisarkun tai hautauurnan, 2) käsittelee hautaamatonta ruumista pahennusta herättävällä tavalla tai 3) turmelee tai häpäisee hautaa tai kuolleen muistomerkkiä, on tuomittava hautarauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
Kerran kolmelta yöllä olin Hietaniemen hautausmaalla ja vastaani käveli vartija, joka kysyi mitä täällä teet? Vastasin, että vittuakos se sulle kuuluu ja hakkasin sen vartijan tajuttomaksi.
ap
Lisäksi Valmetin talusjohtajan kotirouvamummuni aina itse haukkuu poliiseja ja sanoo, että he ovat roskasakkia ja verorahojen kuluttajia. Poliisia ei sotketa meidän suvun sukuriitoihin. Olen hakannut puukonperällä isääni päähän ja murskannut häneltä 4 kylkiluuta ja iskenyt pään seinän läpi, eikä isäni ole koskaan ilmoittanut polisille, vaikka on joutunut käsittelyjeni takia useasti sairaalaan.
ap