Koomista, että joskus näkee todella yksinkertaisia ihmisiä, jotka pukeutuu tai sisustaa todella taidokkaasti.
Oon aina ihmetellyt, mistä sitä älyä siihen sitten löytyy? Jos muuten ei todellakaan leikkaa.
Kommentit (30)
Mutta kotini on kuin sisustuslehdestä ja vaattetkin ovat aika kivan näkösiä, myös koko muu olemuskin on huolliteltu. En kuitenkaan ole mikään blondi bimbo, vaan aika tavis nainen.
Uskoisin, että ihminen on hyvä sellaisissa asioissa, jotka häntä kiinnostavat. Ja ehkä tällaisia hitusen yksioikoisia ihmisiä ei jaksa kiinnostaa kuin tällaiset ehkä hieman pinnallisemmiksi luokiteltavat asiat?
Tätä sakkia riittää. Eikö osamäärät pitäisi riittää myös fiksun ulkonäön ja kodin järjestyksen ylläpitämiseen?
ole välttämättä paha asia. Meitä on moneksi. Varsinkin kun yksinkertaisuudella tarkoitetaan monesti sellaisen matemaattisen älyn heikkoutta. Useinhan sellaiset ihmiset on lahjakkaita tunne puolella.
Mikä sitten taas voi näkyä vaikka tyylitajuna.
Tai mistäs sen tietää. Kunhan puhun lämpimikseni ;)
Mä tunnen erään huoran, en nimittele, vaan on oikeasti huora( enkä myöskään paheksu) lapsia on useampi ja isistä ei tietoa.On ollut lusimassa yms. Mutta koti on aina tiptop! Varmaankiin siistein ihminen, jonka tunnen. On todella ylpeä kyvystään pitää koti siistinä ja sillä kompensoi kyvyttömyyttään elää "tavallista" elämää.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:36"]
Mä tunnen erään huoran, en nimittele, vaan on oikeasti huora( enkä myöskään paheksu) lapsia on useampi ja isistä ei tietoa.On ollut lusimassa yms. Mutta koti on aina tiptop! Varmaankiin siistein ihminen, jonka tunnen. On todella ylpeä kyvystään pitää koti siistinä ja sillä kompensoi kyvyttömyyttään elää "tavallista" elämää.
[/quote]
Mä tunnen vastaanvanlaisen naishenkilön, yksinhuoltaja, tatuoitu, viinaan menevä, tiedätte ihmistyypin, ei tarvii selittää laajemmin. No koti on kuin suoraan sisustuslehdestä ja supersiisti. Mm. imuroi joka päivä. Huh.
Tunnen yhdrn yksinkertaisen, joka on todella hyvä ruuanlaittaja. Olen aina ihmetellyr.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2005 klo 22:16"]
Oon aina ihmetellyt, mistä sitä älyä siihen sitten löytyy? Jos muuten ei todellakaan leikkaa.
[/quote]
Kehitysvammaisilla ihmisillä on sitä sydämen sivistystä prosentuaalisesti enemmän kuin meillä vammattomilla.
t. Kehitysvammaisten hoitaja
[/quote]
No jopas vitsillä heitit!
Minusta nuo kaksi taas ei vaadi lainkaan älyä, vaan ovat tyypillisiä asioita joihin bimbo kiinnittää huomiota ja käyttää paljon aikaa.
jotka ei esim. seuraa maailmanpolitiikkaa millään tavoin, ei lue koskaan lehtiä, eikä mitään muutakaan kirjallisuutta, ehkä iltasanomia joskus, ei kuuntele siis uutisia, ei radiota, ei tv:täkään. Sit jos puhutaan jostain et " siellä ja siellä tapahtunu sitä ja tätä" , ni tyyppi on aivan et " mitä, häh, missä?"
Sit muutenki jossain asioissa ei " leikkaa" , ainakaan kovin nopeasti.
Muuten normaaleja ,perheellisiä naisia, ja kodit on ihanasti sisustettu.
Toinen on oikein kukkaihminen, on erilaisia viherkasveja, kuivakukka-asetelmia yms.
Aina ostaa taloonsa jotain uutta, verhoa, kehyksiä, mattoja...ja maku on kieltämättä hyvä! Sillä saralla...