Kotinne sotkuisin häpeäpilkku-kuvaketju :D
Kuka kehtaa tulla mukaan anonyymina? Nappaa kuva kotisi sotkuisimmasta, rumimmasta, likaisimmasta tai muuten ällöttävästä kohdasta, nurkasta, huonekalusta, huoneesta?
Kenellä lojuu nurkat täynnä tavaroita, kenellä on isoin pino likaisia tiskejä pöydällä, kenen lastenhuone näyttää kaatopaikalta? xD
Laitetaan kuvat vaikka aijaa.com sivulle, helppoa eikä tarvitse rekisteröityä.
Kommentit (325)
Mä luulin, että meillä on sotkusita, mutta en tiedä kyllä sotkusta näköjään mitään!
Siivotkaahan nyt hyvät ihmiset, ottakaa se vaikka hyötyliikuntana.
Ajatelkaa lapsianne, jotka tuo kavereita kylään. Eivät ehkä tule toista kertaa :(
Lapsia ei tasan kiinnosta, jos joku huone kotona hiukan repsottaakin, vielä vähemmän jos joku kaappi tai lastenhuone on sekaisin! Lasten äidit sensijaan voivat aiheuttaa lapsissaankin neuroottista käytöstä, esim pakonomaista siivoamista ;).
Mä luulin, että meillä on sotkusita, mutta en tiedä kyllä sotkusta näköjään mitään!
Ajatelkaa lapsianne, jotka tuo kavereita kylään. Eivät ehkä tule toista kertaa :(Lapsia ei tasan kiinnosta, jos joku huone kotona hiukan repsottaakin, vielä vähemmän jos joku kaappi tai lastenhuone on sekaisin! Lasten äidit sensijaan voivat aiheuttaa lapsissaankin neuroottista käytöstä, esim pakonomaista siivoamista ;).
Kyllä mä muistan, että pienenä viihdyin kotona paljon paremmin kun oli siivottu. Ehkä mä olen sitten poikeus ja astetta esteettisempi henkilö kuin monet täällä.
Ajatelkaa lapsianne, jotka tuo kavereita kylään. Eivät ehkä tule toista kertaa :(Lapsia ei tasan kiinnosta, jos joku huone kotona hiukan repsottaakin, vielä vähemmän jos joku kaappi tai lastenhuone on sekaisin! Lasten äidit sensijaan voivat aiheuttaa lapsissaankin neuroottista käytöstä, esim pakonomaista siivoamista ;).
Kyllä mä muistan, että pienenä viihdyin kotona paljon paremmin kun oli siivottu. Ehkä mä olen sitten poikeus ja astetta esteettisempi henkilö kuin monet täällä.
meillähän onki ihan tosi siistiä! Paitsi se yks kaappi mihin survotaan kaikki.
Katsotaaan jos kuvaisin sen muiden iloks.
Mä luulin, että meillä on sotkusita, mutta en tiedä kyllä sotkusta näköjään mitään! Siivotkaahan nyt hyvät ihmiset, ottakaa se vaikka hyötyliikuntana. Ajatelkaa lapsianne, jotka tuo kavereita kylään. Eivät ehkä tule toista kertaa :(
Meijän muksut ottivat ja siivosivat kaverinsa huoneen ennenkuin rupesivat leikkimään. Vaikka kotona ei aina oman kamarin siivouskaan suju.
Mukava huomata muillakin on vähän epäjärjestystä.
meillähän onki ihan tosi siistiä! Paitsi se yks kaappi mihin survotaan kaikki.
Katsotaaan jos kuvaisin sen muiden iloks.
Onpa jotenkin kaunis sotku. Ihanan värikäs :).
Mitä jos sä olet vain tiukkapipoinen nipottajatäti (:
No ehkä mä olen sitten tiukkapipo, mutta kauneutta rakastava sellainen. what ever
siis se ei oo mitenkään likainen tai ällö, vaan melkein kaunis, ehkä jopa "taiteellinen" sotku ;)
Minulta ei ihan tuollaisia kuvia löydy, mutta sen vain sanon, että jokaisella voi olla jonkin aikaa noin sekaista kun vaikka muuttaa, on sairas, yllättävä kiire ym. Mikäli jollakin on koko ajan noin kamala sotku kuin joissakin kuvissa niin silloin on jotain häikkää perheessä eli mielenterveysongelmia tmv. Ei normaaleilla ihmisillä ole koko ajan paikat sotkussa, vaikka olisi monta lasta eikä varsinkaan likaista koko ajan. Ihan sikakoteja olen nähnyt muutamia ja aina on ollut jokin ongelma perheessä, jos ei muu niin äidin paha uupuminen.
vain halua kutsua tuommoista tiukkapipoa kotiinsa, kun tulevat heti leimatuksi mt-potilaaksi ;). Olet nimittäin juuri niitä ihmisiä, joita minä en kotiini kutsuisi, ja meillä on ns. perus-siistiä koko ajan.
Enpä minä kotiisi tulisikaan. Tiedän erään jolla on aina ja jo monia vuosia ollut talo kamalassa kunnossa sekä likaa että sotkua ja se haju! Pakko joskus käydä, mutta aina täytyy varoittaa, että olemme just syöneet, meille ei tarvi ruokaa laittaa, ettei tarvitsisi siellä syödä. Kerran meinasi kahvipöydässäkin tulla oksennus kun kupeissa oli jotkut vanhat jämät reunassa kahvin alla! Siellä on oikeasti ruoassakin turvallisuusriski. Kengät täytyy pitää jalassa, ettei sukat jää johonkin limaan kiinni lattiassa ja pienen vauvan kanssa ei voi käydä ollenkaan.
Osa tutuista ei suostu käymään ollenkaan kylässä kun heitä ahdistaa se kamala lika ja sotku. Mekin käymme lähdettyämme jonkun matkan päässä talosta siistimässä vaatteista kissan ja koirankarvat pois kun niitä jää vaikka olisi kuinka vähän aikaa ja niitä on paljon, kotieläimiä siis on enemmän kuin tarpeeksi!
Vieraita heillä ei käy kun eivät halua tulla. Perheen lapsilla ei käy vieraita ilmeisesti vanhemmat ei päästä. Lapset ovat koulussa ja vanhemmat työssä eikä ole mt-ongelmia. Mies ei ole paljoa kotona, kun häntä ahdistaa se sotku ja lika. Hän siivoaa välillä, mutta kohta on taas samanlainen lopputulos.
Olen huomannut, että kodeissa joissa on kamala sotku kaiken aikaa (en tarkoita sitä, että leluja lojuu lapsiperheissä siellä täällä) perheen emäntää ahdistaa oma saamattomuus (ei siivonnut aikoinaan omaa yksiötäkään), mutta minkäs teet jos olet sottainen luontoaan. Talo on iso ja kaunis, mutta emäntä ei vain halua hoitaa sitä ollenkaan.
<a href="http://www.aijaa.com/v.php?i=6843164.jpg" alt="http://www.aijaa.com/v.php?i=6843164.jpg">http://www.aijaa.com/v.php?i=6843164.jpg</a>
en haluaisi nahda enempaa!
koko ajan, eli periaatteessa vieraita voi tulla milloin vain. Eri asia on se haluaako neurootikkoja syynämään jokaikistä hiukkasta lattialta suurennuslasin kanssa. Ja tuo kuvaamasi asunto on kaikkea muuta kuin perus-siisti..
Kas, kun tässä ketjussa onkin juuri se idea, että perus-siistissäkin asunnossa voi olla se yksi ongelmakohta/-huone ilman että maailman tarvtsee siihen kaatua. Ei täällä esitellä koteja, joissa eletään kuin pellossa vuodesta toiseen.
koko ajan, eli periaatteessa vieraita voi tulla milloin vain. Eri asia on se haluaako neurootikkoja syynämään jokaikistä hiukkasta lattialta suurennuslasin kanssa. Ja tuo kuvaamasi asunto on kaikkea muuta kuin perus-siisti..
Kas, kun tässä ketjussa onkin juuri se idea, että perus-siistissäkin asunnossa voi olla se yksi ongelmakohta/-huone ilman että maailman tarvtsee siihen kaatua. Ei täällä esitellä koteja, joissa eletään kuin pellossa vuodesta toiseen.
<a href="http://www.aijaa.com/v.php?i=6843022.jpg" alt="http://www.aijaa.com/v.php?i=6843022.jpg">http://www.aijaa.com/v.php?i=6843022.jpg</a> Työhuone. t. ap
kuin jossain avotakka-kodissa.
paitsi nuo muutamat lastenhuoneet. Meilläkin on lelut levällään lastenhuoneessa, mutta huoneet ovat puhtaita niin ei se haittaa. Mutta nuo sotkuiset kaapit ja työhuoneet saa aikaan mussa inhonväreitä, liiak sekalainen sälä vie energiaa. Kierrätän ja heitän surutta pois kaiken tarpeettoman, tulee kummasti siistiä jälkeä.
esteetikko. Minäkin viihdyn siistissä ja kauniissa kodissa, sottaiset kodit ovat epämiellyttäviä mutta kukin tyylillään.
Ja lasten lelut ovat meilläkin levällään, mutta asunto on muuten siisti eikä turhaa romua ole nurkissa.
[i
[/quote]
[/quote]
Kun hamstraa kotinsa täyteen kertakäyttö -muovikrääsää ei se ole koskaan siisti. Siistin ja kauniin kodin salaisuus on yksinkertainen: jokaisella tavaralla on oma paikkansa ja niitä esineitä ei ole tuhottomasti vaan kaikki tarkkaan harkittuja valintoja sekä tarpeellisia käyttöesineitä. Mutta jatketaan vaan...ja maapallo kiittää.
UP?
Mun puolesta voitas jo unohtaa tää ketju, noi sotkut on kuitnekin niin ällöttävää katseltavaa :D
Likaista ja järkyttävän sotkuista, yäk!
Inhottaa olla tälläisissa paikoissa kylässä kun saa kokoajan pelätä minkä paskakasan päälle istuu tai minkä merkkisellä voinpalalla luistelee.
Joo, en minäkään pipo kireellä siivoa, mutta en yksinkertaisesti viihdy kotonani jos joka paikka on tavaroiden tai paskan peitossa. Hyi oksetus.
Huomaa kyllä muutenkin että näissä useimmissa kuvissa sisustus on jostain 80-luvulta. Ne joille kodin sisustus merkitsee jotakin, ovat yleensä myös puhtaita koteja. Paikat ovat kutakuinkin järjestyksessä eikä tuollaista kaaosta pääse edes syntymään.
ennen siivousta...