Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vaimo katselee televisiota yömyöhään, minä en jaksa

Vierailija
16.10.2010 |

En jaksa töiden jälkeen tuijottaa ruutua illall yömyöhään, kun pitäisi mennä nukkumaan. Vaimo kotona olevana ja päiväunet nukkuvana jaksaa. Näin meillä ei ole lainkaan yhteistä aikaa, kun vaimo katsoo televisiota, kun minä menen jo nukkumaan, että jaksan seuraavana päivänä herätä töihin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin katselisin telkkaria jos en odottaisi ukoltani mitään ihmeitä.

Vierailija
2/6 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimokin haluaisi seksiä, mutta elokuvan jälkeen kello 24 tai 01 alkaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla noin vaikeaa

Vierailija
4/6 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikun ne on sarjoja, tulee joka ilta, Salkkarit, CSI ja tuhat muuta samanlaista.

Vierailija
5/6 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin katson telkkaria tai hiimailen netissä illat, paitsi kun mies ehdottaa jotain muuta niin ilman muuta olen valmis irrottautmaan koneelta/telkkarilta.

Kokeilepa piruuttasi pyytää vaimoasi tekemään kanssasi jotain. Uskon, että tulee tekemään mielellään..

Vierailija
6/6 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän tule, joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta tai vaikeasti, mennään hänen järjestyksessään; ensin elokuva, sitten seksi.

Ja muutenkin, jos haluaisin olla hänen kanssaan illalla, ainoa tapa olisi peittää silmät siteellä, etten joutuis pakkokatsomaan ruutua, ja jotain CSI-roskaa, jossa dramatisoiden välkytetään ruutua, kun suolia leikataan ruumiilta ulos. Töissä jo on tullut ruutua/näyttöpäätettä tuijotettua koko päivä, että ei ole terveellistäkään jatkaa vielä koko yötä ruudun katsomista. mieluummin kuuntelisin musiikkia sohvalla hänen niskojaan hieroen, mutta hän laittaa musiikin pois ja TV:n päälle.