Kotinne sotkuisin häpeäpilkku-kuvaketju :D
Kuka kehtaa tulla mukaan anonyymina? Nappaa kuva kotisi sotkuisimmasta, rumimmasta, likaisimmasta tai muuten ällöttävästä kohdasta, nurkasta, huonekalusta, huoneesta?
Kenellä lojuu nurkat täynnä tavaroita, kenellä on isoin pino likaisia tiskejä pöydällä, kenen lastenhuone näyttää kaatopaikalta? xD
Laitetaan kuvat vaikka aijaa.com sivulle, helppoa eikä tarvitse rekisteröityä.
Kommentit (325)
Mä pidin lomapäivän tänään. Lapset lähti kouluun ja mies töihin. Eilen illalla raivattiin paikkoja ja tänään olen siivonnut 10 tuntia!
Nyt sitten en jaksa evääni liikauttaa ja avasin siiderin ja "joudun" ensimmäistä kertaa kirjoittamaan av:lle. Kyllä niin harmittaa, olisin saanut aamulla sellaset otokset joka huoneesta, että vaikea olisi ollut valita se häpeäpilkku.
Mutta se jo varmaan kertoo teille, että oikeasti tilanne oli tosi paha, jotta joku käyttää lomapäivän risteilyn/mökkeilyn/shoppailun sijaan siivoamiseen...
Minulta ei ihan tuollaisia kuvia löydy, mutta sen vain sanon, että jokaisella voi olla jonkin aikaa noin sekaista kun vaikka muuttaa, on sairas, yllättävä kiire ym. Mikäli jollakin on koko ajan noin kamala sotku kuin joissakin kuvissa niin silloin on jotain häikkää perheessä eli mielenterveysongelmia tmv. Ei normaaleilla ihmisillä ole koko ajan paikat sotkussa, vaikka olisi monta lasta eikä varsinkaan likaista koko ajan. Ihan sikakoteja olen nähnyt muutamia ja aina on ollut jokin ongelma perheessä, jos ei muu niin äidin paha uupuminen.
meillä on, valitettavasti, ja syynä tosiaan mun mt-ongelmat, noloa kyllä, mutta ehkä jonain päivänä jaksan siivota, tai siis ensin raivata. Mutta työ on tolkuton, voitte uskoa.
Minulta ei ihan tuollaisia kuvia löydy, mutta sen vain sanon, että jokaisella voi olla jonkin aikaa noin sekaista kun vaikka muuttaa, on sairas, yllättävä kiire ym. Mikäli jollakin on koko ajan noin kamala sotku kuin joissakin kuvissa niin silloin on jotain häikkää perheessä eli mielenterveysongelmia tmv. Ei normaaleilla ihmisillä ole koko ajan paikat sotkussa, vaikka olisi monta lasta eikä varsinkaan likaista koko ajan. Ihan sikakoteja olen nähnyt muutamia ja aina on ollut jokin ongelma perheessä, jos ei muu niin äidin paha uupuminen.
vain halua kutsua tuommoista tiukkapipoa kotiinsa, kun tulevat heti leimatuksi mt-potilaaksi ;). Olet nimittäin juuri niitä ihmisiä, joita minä en kotiini kutsuisi, ja meillä on ns. perus-siistiä koko ajan.
on koiranpaskaa ympäri asuntoa ja lapsia on 3... ihanaa.
Meillä on ulkoisesti ihan siistiä mutta mä oon kieltämättä tällanen kaappeihin survoaja kuten mieskin..
http://www.aijaa.com/v.php?i=6843589.jpg
Mua lähinnä huvittaa ja nauran vähän paskaseti noille joilla on aina siistiä
Meillä ei ainakaan ole!!!! Eikä varmaan tuu oleen ikinä!
Siinä onkin se mutta!!! ME eletään täällä ja sen ei pitäs kenenkään kermaperseen peffaa kaivaa millasta on MEIDÄN kotona.
ON SE HEMMETIN HYVÄ että muilla on sotkuista jotta itteensä täynnä olevat paremmaksi ittensä pitävät voi peilata omaa kotiaan ja voivat onnetonta itsetuntoaan nostaa halveksumalla muita.
HYVÄ ME JOLLA ON MUUTAKIN ELÄMÄSSÄ KUN NEUROOTTINEN PAIKOJEN PUUNAAMINEN. EI TARVI PIPO KIREELLÄ KOITTAA PITÄÄ KOTIA SIISTINÄ JA AHDISTUA JOKA TAHRASTA. :D
on perus siistiä...kokoajan siivoan ja yritän pitää paikat puhtaana...(huonolla menestyksellä...meillä on aina leluja levällään...)mutta eräskin kerta tuli lapsen kaveri kylään ja näki jugurtti tahran pöydällä..., tuumasi naama irveessä: " Yäk, mitä toi on?!" Otti pikkusen pannuun, koska:
Kuulemma tämän "ystävän" kotona on pikkusisaren kakkavaippoja ja ympäri lattioita... *huoh*
http://www.aijaa.com/v.php?i=6843654.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=6843655.jpg
Nuo kuvat ovat pojan huoneesta. Mä en ole yksinkertaisesti edes viitsinyt siivota tuota, koska lapsi saa sen alta vuorokaudessa samaan kuosiin. Tietysti voisi pikku hiljaa vaikka pakottaa/opettaa siivoamaan omat sotkunsa.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6843657.jpg
Olohuoneen pöytä. Mä yksinkertaisesti kieltäydyin siivoamasta sitä. Mies saa välillä myös tehdä jotakin. Saas kattoa, koska toi tyhjenee...
Mua lähinnä huvittaa ja nauran vähän paskaseti noille joilla on aina siistiä
Meillä ei ainakaan ole!!!! Eikä varmaan tuu oleen ikinä!
Siinä onkin se mutta!!! ME eletään täällä ja sen ei pitäs kenenkään kermaperseen peffaa kaivaa millasta on MEIDÄN kotona.
ON SE HEMMETIN HYVÄ että muilla on sotkuista jotta itteensä täynnä olevat paremmaksi ittensä pitävät voi peilata omaa kotiaan ja voivat onnetonta itsetuntoaan nostaa halveksumalla muita.
HYVÄ ME JOLLA ON MUUTAKIN ELÄMÄSSÄ KUN NEUROOTTINEN PAIKOJEN PUUNAAMINEN. EI TARVI PIPO KIREELLÄ KOITTAA PITÄÄ KOTIA SIISTINÄ JA AHDISTUA JOKA TAHRASTA. :D
Ja tuo kaapinsisuskuva oli niin tuttu, tuollaisia on meilläkin useampi! Ovet vaan kiinni niin näyttää siistiltä!
:D Katos kun kävi sillee et kun menin ottaa kuvaa niin pytty oli täys papruu ja niitte pääl kakkapökäle. Oli vähän pakko vetää se vessa ettei iha mitä vaan tänne kuvaa. t : se vessanpyttymamma, joka otti pyttykuvat
On kai vähän pieni kuva, mut ehkä tosta selvän saa...
Noin kaksi tuntia siivouksen jälkeen.
: [URL]http://www.aijaa.com/v.php?i=6843683.jpg[/URL]
Sellaista se on, ensin näkee vaivaa ja sitten lapset sotkee heti!
taitaa olla vauvan huone ainoa paikka, joka on aina siisti. Johtuen kai siitä, että siellä ei pahemmin aikaa vietetä. Viedään vauva nukkumaan tai haetaan sängystä sekä vaihdetaan vaipat ja vaatteet.
v..mäisintä alkaa sitä siivoamaan...
Meillä on nyt poikkeuksellisesti "siistiä" (tai ainakin sen näköistä), koska siivosin eilen ja tää aamu oltiin ulkona.
Lohdutuksena voin kuitenkin sanoa, että meillä ei ole 1,5-vuotiaan elämästä juuri yhtäkään kuvaa, jossa ei taustalla olisi joku tavara tai moni väärässä paikassa, paitsi yksi siivouskuva ;)
on niitä koteja, joissa on leluja levällään yms mutta ne ovat perussiistejä. Sitten on niitä koteja, joissa ei ole mitään tajua järjestyksestä ja kauneudesta. Eka on täysin ok, jälkimmäistä tyyliä en ymmärrä ollenkaan.
Kiitos kuvien laittajille! Tämä niiiin piristää kotiäidin päivää :)!!
Ja tuon kuvajutun tunnistan minäkin...eli kuvia vauvasta ja taaperosta on hirveen vähän, missä ei näkyisi jotain sotkua taustalla :)).
Mä luulin, että meillä on sotkusita, mutta en tiedä kyllä sotkusta näköjään mitään!
Siivotkaahan nyt hyvät ihmiset, ottakaa se vaikka hyötyliikuntana.
Ajatelkaa lapsianne, jotka tuo kavereita kylään. Eivät ehkä tule toista kertaa :(
Ketjun ideahan oli ottaa sotkuisimmasta tai likaisimmasta kohdasta kuva? Ja niitä mammat on laittaneet. Muu osa kodista voi olla ihan tiptop. Tai ei, se on salaisuus.