G: Asioita, joita salailet puolisoltasi? Ei-vakavia ja vakavia asioita.
Minä syön herkkuja salaa. Enkä mitenkään nättejä naisellisia määriä :)
Lottoan viidellä rivillä, vaikka sanon käyttäväni rahaa vain yhteen riviin viikossa.
Kommentit (54)
Villissä nuoruudessani harrastin paljon irtosuhteita, kärjistetysti voisi sanoa että panin melkein kenen tahansa kanssa (ja kyllä, kaikista en tiedä edes etunimeä). Miestä en kuitenkaan ole pettänyt, enkä petä.
että nypin ja leikkaan säännöllisesti nenäkarvani, koska muuten ne tulisi nenästä ulos...
Siinä taitaa olla mun suurin salaisuus..;) Nykyisen miehen kanssa voidaan aika avoimesti keskusella ihan kaikki! Ex-suhde onkin sitten asia erikseen..
minäkin nypin nännipihojen ympäriltä karvoja, olen vaalea mutta siinä kasvaa mustia! YÖK.
Ja peräaukkoni ympärillä ja persvaossa kasvaa karvoja! Mieheni ei tiedä näitä sillä poistan ne aina äkkiä.
Piereskelen myös paljon.
minäkin nypin nännipihojen ympäriltä karvoja, olen vaalea mutta siinä kasvaa mustia! YÖK.
Ja peräaukkoni ympärillä ja persvaossa kasvaa karvoja! Mieheni ei tiedä näitä sillä poistan ne aina äkkiä.Piereskelen myös paljon.
sama homma mulla! Tosin olen aika tumma muutenkin ja lisäksi mulla kasvaa mustat säärikarvat.
että olessani nuori, annoin lapseni adoptoitavaksi. Monesti olen halunnut kertoa, mutta pelkään, että hän tuomitsee asian.
masturboin salaa..
nuoruudessa olin villi ja harrastin paaljon irtosuhteita..
olen kertonut saaneeni keskenmenon vaikka se oli abortti,mitä kadun kyllä..
olen ollut yli 30 miehen kaa (lopetin laskemisen siinä parin kympin kohdalla), en tule läheskään niin usein kuin hän luulee... että vaikka tulin "vahingossa" raskaaksi olin toivonut sitä jo vuosia...
emme siis ole naimisissa, nyt vasta toista vuotta yhdessä.
kaikki nolot kroppa jutut hän kyllä tietää, ja muuten olen ollut avoin taustastani jne.
Käytän mieheni kanssa kortsua ja olen uskotellut miehelleni syyksi ettei muut ehkäisyt sovi minulle. Sain sen syrjähypyltä kolme vuotta sitten. Mieheni kanssa ollaan oltu 7 vuotta.
olen usein sänkypuuhissa muiden miesten kanssa, enkä raaski kertoa siitä miehelleni.
Mies mustasukkainen eli tätä en ole kertonut. mihinkään en siis ole lähtenyt mutta tavallaan nautin huomiosta.
nelikymppisenä aloittanut. Sais kyllä raivarin jos tietäisi...lisäkis olen ollut salaa ihastunut toiseen mieheen jo ties kuinka monetta vuotta ja tuntuu että on vastaihastustakin. Tosin mies on jotain epäillytkin..
Pidämme edelleen yhteyttä soittelemalla joskus harvakseltaan. Olen edelleen ihastunut tuohon toiseen mieheen. Mutta en aijo ikinä rikkoa perhettämme enkä aloittaa uudestaan suhdetta vaikka toinen mies sitä haluaisikin.
luottotietoni kun olimme seurustelleet 3 vuotta. 4 vuoden merkintä siitä tuli, enää ei vaikuta elämääni. Merkintä on poistunut jo vuosia sitten.
Että olen pettänyt häntä 5 eri miehen kanssa. Mies luulee että olen pettänyt häntä vain kerran.
10 vuotta olemme seurustelleet.