Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Asioita, joita salailet puolisoltasi? Ei-vakavia ja vakavia asioita.

Vierailija
07.10.2010 |

Minä syön herkkuja salaa. Enkä mitenkään nättejä naisellisia määriä :)

Lottoan viidellä rivillä, vaikka sanon käyttäväni rahaa vain yhteen riviin viikossa.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottotietoni kun olimme seurustelleet 3 vuotta. 4 vuoden merkintä siitä tuli, enää ei vaikuta elämääni. Merkintä on poistunut jo vuosia sitten.

Että olen pettänyt häntä 5 eri miehen kanssa. Mies luulee että olen pettänyt häntä vain kerran.

10 vuotta olemme seurustelleet.

Vierailija
22/54 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villissä nuoruudessani harrastin paljon irtosuhteita, kärjistetysti voisi sanoa että panin melkein kenen tahansa kanssa (ja kyllä, kaikista en tiedä edes etunimeä). Miestä en kuitenkaan ole pettänyt, enkä petä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nypin ja leikkaan säännöllisesti nenäkarvani, koska muuten ne tulisi nenästä ulos...

Siinä taitaa olla mun suurin salaisuus..;) Nykyisen miehen kanssa voidaan aika avoimesti keskusella ihan kaikki! Ex-suhde onkin sitten asia erikseen..

Vierailija
24/54 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti yhtikäs mitään... Olen outo.

Vierailija
25/54 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin nypin nännipihojen ympäriltä karvoja, olen vaalea mutta siinä kasvaa mustia! YÖK.

Ja peräaukkoni ympärillä ja persvaossa kasvaa karvoja! Mieheni ei tiedä näitä sillä poistan ne aina äkkiä.

Piereskelen myös paljon.

Vierailija
26/54 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin nypin nännipihojen ympäriltä karvoja, olen vaalea mutta siinä kasvaa mustia! YÖK.

Ja peräaukkoni ympärillä ja persvaossa kasvaa karvoja! Mieheni ei tiedä näitä sillä poistan ne aina äkkiä.

Piereskelen myös paljon.

sama homma mulla! Tosin olen aika tumma muutenkin ja lisäksi mulla kasvaa mustat säärikarvat.

Vierailija
27/54 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olessani nuori, annoin lapseni adoptoitavaksi. Monesti olen halunnut kertoa, mutta pelkään, että hän tuomitsee asian.

Vierailija
28/54 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

masturboin salaa..

nuoruudessa olin villi ja harrastin paaljon irtosuhteita..

olen kertonut saaneeni keskenmenon vaikka se oli abortti,mitä kadun kyllä..

Vierailija
29/54 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut yli 30 miehen kaa (lopetin laskemisen siinä parin kympin kohdalla), en tule läheskään niin usein kuin hän luulee... että vaikka tulin "vahingossa" raskaaksi olin toivonut sitä jo vuosia...

emme siis ole naimisissa, nyt vasta toista vuotta yhdessä.

Vierailija
30/54 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki nolot kroppa jutut hän kyllä tietää, ja muuten olen ollut avoin taustastani jne.

Vierailija
31/54 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mieheni kanssa kortsua ja olen uskotellut miehelleni syyksi ettei muut ehkäisyt sovi minulle. Sain sen syrjähypyltä kolme vuotta sitten. Mieheni kanssa ollaan oltu 7 vuotta.

Vierailija
32/54 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

m iehestä on paljon jos 20 euroa menee viikossa.

Vierailija
33/54 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen usein sänkypuuhissa muiden miesten kanssa, enkä raaski kertoa siitä miehelleni.

Vierailija
34/54 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mustasukkainen eli tätä en ole kertonut. mihinkään en siis ole lähtenyt mutta tavallaan nautin huomiosta.

Vierailija
35/54 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin unohtaa menneisyyteni ja aloittaa puhtaalta pöydältä.

Vierailija
36/54 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tuo ole nyt vähän lapsellista?

Vierailija
37/54 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppisenä aloittanut. Sais kyllä raivarin jos tietäisi...lisäkis olen ollut salaa ihastunut toiseen mieheen jo ties kuinka monetta vuotta ja tuntuu että on vastaihastustakin. Tosin mies on jotain epäillytkin..

Vierailija
38/54 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on että vaimo on entinen sekakäyttäjä ja huostaanotettu.

Vierailija
39/54 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tuo ole nyt vähän lapsellista?

Vierailija
40/54 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidämme edelleen yhteyttä soittelemalla joskus harvakseltaan. Olen edelleen ihastunut tuohon toiseen mieheen. Mutta en aijo ikinä rikkoa perhettämme enkä aloittaa uudestaan suhdetta vaikka toinen mies sitä haluaisikin.