Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hih,lentokentän paljastin ilmaisi mun olevan raskaana ja sain

Vierailija
07.10.2010 |

lentokenttä miehiltä onnittelut!!!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menee jos mielii lomalle!!!Jestas hankkikaa nyt jotain luettavaa ja elämää jos epäilette kaikkea täällä provoksi!!!!

Vierailija
2/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei silloin pidä läpivalaisuun mennä - eikä tarvitsekaan (se yleensä lukee kissan kokoisilla kirjaimilla). Läpivalaisu siis on eri asia kuin metallinpaljastin, jos ei joku sitä tajunnut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei silloin pidä läpivalaisuun mennä - eikä tarvitsekaan (se yleensä lukee kissan kokoisilla kirjaimilla). Läpivalaisu siis on eri asia kuin metallinpaljastin, jos ei joku sitä tajunnut..

Hanki sä Johanna V,elämä!

Vierailija
4/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti mennyt läpivalaisuun, vaikka olet tiennyt olevasi raskaana?

Etkö yhtään mieti sikiövaurioita? Menetkö röntgeniinkin?

Mistä näitä tyhjäpäitä oikein tulee? Yhteiskunta maksaa, kun lapset syntyy ilman korvia tai jalkoja.. Kiva.

Vierailija
5/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sä Johanna V,elämä!

Mistä sä päättelit, että tää oli Johanna V:n kirjoittama? Mä tunnen Johannan, eikä mikään viitannut siihen.

Vierailija
6/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä nyt puhutaan kokovartaloskannereista, niin niitä ei Euroopassa kovin monella kentällä vielä ole.

Minä olen lentänyt tänä vuonna noin 6 kertaa Euroopan sisällä ja ainoa normaalista turvatarkastuksesta poikkeava vehje on ollut sellainen, johon jalat laitetaan vuoron perään.

Vierailija
7/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin olisi käynyt, lentokentän virkailijat eivät todellakaan olisi onnitelleet vaan menneet lähes paniikkiin ja vaatineet ap:n allekirjoitusta vastuuvapautuspapereihin..

Vierailija
8/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta röntgen-säteily ei tee.

Mutta ap nyt taisi vaan matkata Porvooseen.

Ei se kerran kaksi nyt mitään vaikuta,hoh hoho.

Aurinko tekee hyvää raskausmasulle!!

Vierailija
9/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua voi kun sääliä.Jestas äitis pesee pyykit!

Röngten ei todellakaan aiheuta vahingossakaan mitään vakavaa ongelmaa!!

Vierailija
10/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Viroon ja takas.Mitä sä höpötät???Kyllä raskaana olevat aivan normaalisti matkustaa,jos eivät voi,ei oo rahaa.

Vierailija
11/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat Saija K. ja Johanna V.?? Oonko mä nyt missannut jotain!??!?!

Vierailija
12/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä nyt puhutaan kokovartaloskannereista, niin niitä ei Euroopassa kovin monella kentällä vielä ole. Minä olen lentänyt tänä vuonna noin 6 kertaa Euroopan sisällä ja ainoa normaalista turvatarkastuksesta poikkeava vehje on ollut sellainen, johon jalat laitetaan vuoron perään.

että mihin ihmeen "röntgeniin" tai läpivalaisuun nämä matkustavaiset luulevat joutuvansa. Vai meneekö ne pitkin sitä käsimatkatavarahihnaa läpivalaisulaitteen läpi :D!

Vierailija
13/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö siis tavallisesta metallinpaljastimesta läpi? Eihän siitä näe raskautta.

Vai menitkö raskaana olevilta kiellettyyn henkilöskanneriin, jossa raskaus näkyy? Ja menit, vaikka tiesit olevasi raskaana? MIKSI?

Vai menitkö makamaan läppäri-avain-hihnalle?

Vierailija
14/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallinpaljastimesta saa mennä, läpivalaisuun ei saa mennä raskaana.

Oletko oikeasti mennyt läpivalaisuun, vaikka olet tiennyt olevasi raskaana?

Etkö yhtään mieti sikiövaurioita? Menetkö röntgeniinkin?

Mistä näitä tyhjäpäitä oikein tulee? Yhteiskunta maksaa, kun lapset syntyy ilman korvia tai jalkoja.. Kiva.

Vierailija
15/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin olen ollut hampaita kuvauttamassa röntgenissä, mutta mahan päälle laitettiin lyijypanssari.

Ap:lla tuskin oli lyijypanssari päällä lentokentällä.

Vierailija
16/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallinpaljastimesta saa mennä, läpivalaisuun ei saa mennä raskaana.

Kyllä mäkin olen ollut hampaita kuvauttamassa röntgenissä, mutta mahan päälle laitettiin lyijypanssari.

Ap:lla tuskin oli lyijypanssari päällä lentokentällä.

Vierailija
17/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaampa silti.

Iltalehden mukaan Helsinki-Vantaalla on tuollainen ihmisten läpivalaisulaite. Läpivalaisulaite käyttää röntgensäteilyä ja sitä ei käytetä raskaana oleville tai alle 18-vuotiaille.

Röntgensäteilystä sen verran, että raskaana oleville (varsinkin ensimmäisellä kolmanneksella olevat) ei suositella röntgentutkimuksia. Kuitenkin, jos tutkimus on äidin ja lapsen terveyden kannalta välttämätön, se tehdään.

Röntgensäteilystä semmoinen juttu, että ei voida sanoa jotain tiettyä määrää, joka ei teoriassa voisi aiheuttaa DNA-muutoksia silloin kun alkio on kehittymässä. (Jos kuitenkin lapsi syntyy vammaisena ja sen katsotaan johtuvan yhdestä natiivitutkimuksesta ni se on silloin TODELLA monien sattumien summa ja erittäin harvinaista, sanoisin jopa täysin mahdotonta).

Hampaiden kuvaamisesta saa yhtä paljon taustasäteilyä ku olis torilla 3h. Sitten kun otetaan huomioon myös se, että vauva on siellä masussa ja pään aluetta kuvataan ni vauvalla ei oikeastaan ole juuri minkäänlaista mahdollisuutta saada säteilyä. (Toki tässäkin pelataan varman päälle ja olisi hyvän tavan mukaista käyttää lyijyessua raskaana olevan mahan päällä-tämä on ehkä enemmän henkinen suoja).

Olen kuullut ihmisestä, jolle annettiin sädehoitoa (joka on oikeasti TODELLA RAJUA) vaikka hän oli raskaana. Muistaakseni aivoissa oli kasvain. Maha ja siellä oleva sikiö suojattiin paksuilla lyijylinnoilla, jotka ovat n.5cm paksuudeltaan. Syntynyt lapsi oli täysin normaali.

Terveisin säteily alan työntekijä

Vierailija
18/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaampa silti.

Iltalehden mukaan Helsinki-Vantaalla on tuollainen ihmisten läpivalaisulaite. Läpivalaisulaite käyttää röntgensäteilyä ja sitä ei käytetä raskaana oleville tai alle 18-vuotiaille.

Röntgensäteilystä sen verran, että raskaana oleville (varsinkin ensimmäisellä kolmanneksella olevat) ei suositella röntgentutkimuksia. Kuitenkin, jos tutkimus on äidin ja lapsen terveyden kannalta välttämätön, se tehdään.

Röntgensäteilystä semmoinen juttu, että ei voida sanoa jotain tiettyä määrää, joka ei teoriassa voisi aiheuttaa DNA-muutoksia silloin kun alkio on kehittymässä. (Jos kuitenkin lapsi syntyy vammaisena ja sen katsotaan johtuvan yhdestä natiivitutkimuksesta ni se on silloin TODELLA monien sattumien summa ja erittäin harvinaista, sanoisin jopa täysin mahdotonta).

Hampaiden kuvaamisesta saa yhtä paljon taustasäteilyä ku olis torilla 3h. Sitten kun otetaan huomioon myös se, että vauva on siellä masussa ja pään aluetta kuvataan ni vauvalla ei oikeastaan ole juuri minkäänlaista mahdollisuutta saada säteilyä. (Toki tässäkin pelataan varman päälle ja olisi hyvän tavan mukaista käyttää lyijyessua raskaana olevan mahan päällä-tämä on ehkä enemmän henkinen suoja).

Olen kuullut ihmisestä, jolle annettiin sädehoitoa (joka on oikeasti TODELLA RAJUA) vaikka hän oli raskaana. Muistaakseni aivoissa oli kasvain. Maha ja siellä oleva sikiö suojattiin paksuilla lyijylinnoilla, jotka ovat n.5cm paksuudeltaan. Syntynyt lapsi oli täysin normaali.

Terveisin säteily alan työntekijä

kerrankin AV:llä asiaa!

Vierailija
19/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispas ollut ylläri, jos et olisi vielä itse tiennyt raskaudestasi...

Vierailija
20/29 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat sitten jotain kyborgia..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan