lukkisketju TAAS poistettu?! MIKSI?
Ymmärrän että se ketju poistettiin, missä oli lukkiksen/trinsessan oikee nimi, mut tossa toisessa (PITKÄSSÄ) ei ollut nimeä eikä mitään tunnistettavaa, eikä herjoja. MIKSI häntä suojellaan ja paapotaan?
Kommentit (515)
mutta laittaa kuntoluokitukseen uudenveroinen, ettei tule pettymystä. Siis kuin uusi ja uudenveroinen ovat sama asia, mutta Moonis ei tajua sitä. Gymboree-villatakki, jota on kuivattu kuivurissa, on uudenveroinen. Nahkahousut, joita on käytetty, ovat uudenveroiset. Jännäksi käy tämäkin määrittely!
:)
nyt se raukka laajensi jo vauvanvaatteiden puolelle, toivottavasti ei ainakaan huuda multa mitään, en kestä sitä jos trokarit ostaa...
tulihan ne baby vaatteet sit myyntiin.Sehän huusi noi joku aika sitten=) Se asettelee ne erilailla ja vain osan kerrallaan kuin se jolta ne huusi.Muistaakseni sai aika pinon 14€-15€ ja tossa yhessä paketissa on lähtöhinta jo 20€.Eipä kait oo kiellettyä mut mitähän valheita sieltä taas tulis kun kysyis jotain vaatteiden alkuperästä.Ai niin,huomasitteko? Sielllä ilmeisesti SAVA69 taas varmistaa ettei Mooniksen tartte myydä tänään sulkeutuvaa pakettia.
No nyt tuli ne pikkuvaatteetkin myyntiin... kyseessä ei ollut kolmas prinsessa vaan vaatemyynnin laajeneminen minikokoisiin vaatteisiin ;)
Mitä toi nainen oikein puuhaa?Kaiken muun mä olisin vielä jotenkin ymmärtänyt,mutta nyt meni yli laidan!Se tosiaankin laittoi nuo huutamansa vauvanvaatteet myyntiin :O)
Joten kävinpäs minäkin kattomassa mistä on kyse.Totta,moonlight2 on trokari.Etsin hänen nimimerkillään suljetut kohteet joissa hän huutanut ja miltei poikkeuksetta kaikki tälläkin hetkellä myynnissä olevat on ostettu huutonetistä ja vielä niin lyhyellä aikavälillä ettei ole mahdollista et hänen lapset ois niitä käyttänyt.Tehomyyjä USASTYLE on myynyt hänelle todella paljon vaatetta joita koskeviin kysymyksiin hän valehtelee suurinpiirtein itse käyneensä amerikasta ostamassa.Hän mm.väittää et Jumping Beans merkkiset vaatteet on hirmu kalliita USA,ssa,ei ole.Tavaratalo KOHL;S myy samoja lasten vaatteita mitä Moonis 3-6 dollarin hintaan.Esimerkkejä vois jatkaa mutta kysymys kuuluukin,mitä sitten? Me tiedetään mikä tämä myyjän on ja voidaan välttää ostamasta mut entä ne jotka oikeesti uskoo huutavansa rehellisen äidin myymiä vaatteita ja pettyy kun Mooniksen "frendit" vetää finaalissa ohi varmistaakseen ettei paketti lähde "liian" halvalla.Tämä asia harmittaa vaikka ei minulle suoranaisesti kuulu.
arvasin. En voi sietää trokareita :(
monta kertaa myyty riepu on myynnissä, joku tunnarillinen voisi ystävällisesti tiedustella onko kyseessä sama jo myyty yksilö. Moonis varmaan väittää, että hänellä on samaa vaatetta useampi kpl. Jos kerta kuva on sama kuin aikaisemmassa kohteessa, on kyseessä petos - eihän kuva silloin vastaa tuotetta.
jonkun nimimerkin chanel22 tai vastaava. Täysin samanlaiset esittelyt kun edellisissä linkeissä.
Jos kerta kuva on sama kuin aikaisemmassa kohteessa, on kyseessä petos - eihän kuva silloin vastaa tuotetta.
Olen useissa asioissa samaa mieltä ja tiedän, että moonis sählää minkä ehtii ;) Mutta, että kyseessä olisi petos kun käyttää vanhaa kuvaa myydessä tuplakappaleen jostakin asusta... hohhoijaa :) Meillä oli samoja mekkoja aikoinaan viisi kappaletta, ne olivat puoleen hintaan Australiassa ja päälle sai vielä ekstra mekon kaupan päälle :) Myin suruitta samoja mekkoja samoilla kuvilla, olivathan ne mekotkin identtisiä... koon muuttuessa ilmoitin, että kyseessä on sama mekko ja seuraavassa koossa. Kaikki mekot menivät ja ihmiset olivat tyytyväisiä :) Kukaan ei itkenyt petos -syytteiden perään ja mieleeni ei tullutkaan käyttää siihen aikaa, että kuvaan jokaisen kappaleen erikseen... varsinkin kun ne olisivat lopulta menneet sekaisin. Minä trokariko? ;) Kyllä varmaan... olen tehnyt huutiksessakin enemmän tappiota kuin voittoa. Välillä itkettää melkein millä hiluilla kallis tavara siellä liikkuu ;)
Ja vaikka Moonista kovasti trokariksi leimataan.. harvemmin tapaa trokaeita, jotka tekevät yhtä paljon tappiota :) Kuten moni on maininnut... mikään tavaroista ei oikeasti liiku minnekään.
Yhtenä puollustuksena Moonis muuten mainostaa kuinka myy serkkujenkin vaatteita, joten samoja vaatteita ei ole tuplia... vähintäänkin triploja ;)
jonkun nimimerkin chanel22 tai vastaava. Täysin samanlaiset esittelyt kun edellisissä linkeissä.
Kävn katsomassa chanel22 kohteet, ja ei mielestäni ole Moonis.
Kohteissa on kyllä ylisanoja , ihanaa ja ihqua, hello kittyä myynnissä / huudoissa, mutta suomen kieli on normaalia, chanel22 näkyy asuvan turussa kun Moonis taas Tarvasjoella vai mikä ihme paikka se nyt onkaan.
Myös kuvausalusta on chanellilla parkettilattia tms. lautalattian näköinen ja mooniksella taas punainen bugleematto :) elikkä on tullut ihmeteletyä muutama mooniksen huuto ja katsottua ihmetellen ne samat bamse-asut, joita ei tunnu saavan myytyä eikä pois, vaan edelleen pyörittää ... eli minusta ei ole sama henkilö tämä chanell.
Ei niitä kukaan tuohon hintaan osta, eivät olleet kivoja edes. Miten se viitsii?
mitä se nyt myy on 05.02 sulkeutuneista kohteista eli aika nopsaan ne laittoi myyntiin.Ois vaan kiva tietää,tajuaako Moonis itse et sen valheet ei mene läpi.Naurattaa lukea sen sekavia tekstejä miten nyt olis käyttämätön vain laput poistettu, ainutlaatuinen ja uniikki.Sit kaikki näkee et on ostettu viikko aikasemmin joltain joka kertoo et vaate ollut jo kolmella lapsella.En tiedä,ehkä se on vaan rikkaan miehen tylsistynyt rouva joka on keksinyt itelleen harrastuksen.
Onko ? Missä ? Äkkiä ? Jännittää......
Ja mihin hintaan se jotain riepu vauvanvaatteita myy
Onko ? Missä ? Äkkiä ? Jännittää......
poncho, joka kuulemma sopii myös aikuiselle!
http://www.huuto.net/kohteet/-uuden-vuoden--ihanuudet-mmzaraexithm-ym-1…
Ja täällä:
http://www.huuto.net/kohteet/laatua1-ladylle-98cm--lassie-kuin-uus--top…
Vai vielä My little pony, kiss my ass!
Kertokaa vielä miten saisin sen raivostumaan mulle että saisin yksärin, että voisin raportoida tänne..
:D
kun laitat eri lukkiksen kohteisiin, niin luultavasti saat häneltä myös yksityisviestin.
mutta laittaa kuntoluokitukseen uudenveroinen, ettei tule pettymystä. Siis kuin uusi ja uudenveroinen ovat sama asia, mutta Moonis ei tajua sitä. Gymboree-villatakki, jota on kuivattu kuivurissa, on uudenveroinen. Nahkahousut, joita on käytetty, ovat uudenveroiset. Jännäksi käy tämäkin määrittely!