Äh..lapsen kaverin perhe heluntalainen ja jotenkin se häiritsee minua...
En osaa enää olla perheen kanssa niin luonteva kuin ennen. Pelkään lasteni käyttäytyvän heillä huonosti, laukovan hävyttömyyksiä tms. Muuten ovat kyllä mukavia ihmisiä ja lapsemme viihtyvät hyvin keskenään.
Kommentit (4)
Eikö sulla ap ole oikeasti yhtään herätysliikkeisiin tai muihin uskontokuntiin kuuluvaa kaveria, kun noin jännität? Mä en ole millään lailla uskonnollinen, mut silti mun kaveripiirissä on monenlaista menijää joilla on monenlaista vakaumusta. En mä ainakaan koe sitä ongelmaksi. Suuri osahan kaikista uskonnoista perustuu elämän ihmeen ymmärtämiseen, elämän kunnioittamiseen ja elämän antajan kiittämiseen. Jos on ihan tavallinen ihminen ja kohtelee hyvin muita ihmisiä, niin noi kaksi ensimmäistä täyttyy jo riittävästi niin että mukava yhdessäolo onnistuu.
ja ihan tavallinen perhe mulla oli. Eikä ihmiset meitä mitenkään erottanut naapurin ev.lut-perheestä.
ja muutkin uskovaiset. Itse olen uskovainen enkä missään nimessä oleta, että meille kylään tulevien lasten kaverien pitäisi käyttäytyä jotenkin siivosti sen vuoksi, että olemme uskovaisia. Vähemmistö vanhemmista kuitenkin on uudestisyntyneitä kristittyjä. Toisaalta, kyllä minä osaan laittaa omille ja vieraillekin lapsille rajat, jos hävyttömyyksiä puhuvat tai muuten käyttäytyvät huonosti. Ihan tavis maalaisjärkeä.
ei kyllä eroitu mitenkään, että olisi mikään herätysliikkeeläinen. Mainio nainen:)