Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisitte synnyttäneet 300v sitten...?

Vierailija
06.10.2010 |

Luuletteko että olisitte hengissä? Mä olisin kuollut kai jo ekaan synnytykseen sillä lapsi oli perätilassa, isopäinen ja mulla ahdas lantio. Silloin muuten suuri osa naisista kuoli lapsivuodekuumeeseen typerien uskomustan takia. Esim jälkeiset revittiin yleensä ulos väkisin vedoten johonkin uskonnolliseen typerään uskomukseen. Sen takia naiset saivat kohtutulehduksen johon kuolivat...hullu maailma ollut ja on tosin edelleen!

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jalkatarjonnassa tulossa, eli olisi luultavasti syntyessään jäänyt kiinni päästään, ja minä olisin revennyt kun lapsi olisi revitty ulos.. Nyt kiireellisellä sektiolla on terve 5v lapsi ja hyvinvoiva äiti, jonka leikkausarpi parani hyvin ja joka uskaltaa odottaa toista synnytystä luottavaisin mielin

Vierailija
62/65 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai synnyttyäni viimeistään. Äidin veri rh-, minä toinen lapsi joka oireili

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan pyörtynyt jossain vaiheessa kivusta.

Vierailija
64/65 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan pyörtynyt jossain vaiheessa kivusta.

Tai sitten ei... Luultavasti kaikki olisivat selvinneet hengissä - tosin toisella kertaa sain raskausmyrkytyksen. Olisi ollut siinä ja siinä olisiko synnytys ehtinyt käynnistyä riittävän ajoissa.

Vierailija
65/65 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kukaan olisi kuollut.

Toinen synnytys..

AINIIIN kesken kaiken tätä kirjoittamista muistin, että mulla on kolme lasta :D

Ei härreguud, olen ehkä vähän väsynyt!!

Niin siis toinen ja KOLMAS synnytys meni tosi nopeasti ja hienosti, ei tarvittu mitään apuja. Ekassa synnytyksessä sydänäänet vähän heikkenivät ja olivat ottamassa imukuppia esille, mutta vauva syntyikin ennen kuin ehtivät hätiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä