Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työnantajat kusettavat ihmisiä...

Vierailija
06.10.2010 |

jotka eivät osaa pitää puoliaan. Olen palkanlaskijana ja tiedän yrityksiä joissa ei makseta lakisääteisesti ylitöitä eli joko 50% tai 100% korotettuna. Maksetaan vain tunti tunnista jos maksetaan ollenkaan. Ihmiset eivät tiedä oikeuksiaan!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ole oikeutta pyytää tarkistuksia asikasfirmoihin! Olen aina ottanut yhteyttä työnantajaan ja kertonut että toimivat väärin mutta loppukädessä vastuu työnantajalla. Olen kehottanut työntekijöitä viemään asian eteen päin muuta en voi tehdä. Oman selustani olen aina turvannut vaatimalla esim sähköppostin missä työnantaja kertooe ttei lakisääteisiä makseta. Voin joutua itsekin vastuuseen muuten. ap

työnantaja voi sanella palkanlaskijalle tällaiset ehdot? Eikö työnantajan tehtävä ole vain toimittaa palkanlaskijalle tiedot tehdyistä tunneista ja työntekijöiden sovituista palkoista ja verokortit. Eikö ylityökorvausten laskeminen kuulu sille palkanlaskijalle?

Mutta nyt puhutaan juuri näistä tapauksista, jotka KIELTÄÄ ylitöistä maksamisen. Siihen ei tilitoimiston palkanlaskijalla ole nokan koputtamista. Hänen täytyy vain pyytää kielto kirjallisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla