Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko huono jos ekaluokkalainen poika haluaa nukkua välillä vielä äidin vieressä? Halaa myös usein.

Vierailija
06.10.2010 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan samanlainen

Vierailija
2/11 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tokaluokkalainenkin poika tulisi juosten äidin ja isän väliin nukkumaan, jos vain pyydettäisiin. Nukkuu kyllä hyvin omassa huoneessaan, mutta tykkäisi välillä olla meidän sängyssäkin. Ja joka päivä halitaan ja poika sanoo tosi usein että rakastan sua:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen joskus ottanutkin. En läheskään aina kun pyytää.

Vierailija
4/11 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuu usein mun vieressä, kun isi on reissussa. Halaa monta kertaa päivässä. Ekaluokkalainen taas ei haluaa viereen nukkumaan mutta halailee hänkin toisinaan. Kovin erilaisia ovat tämän asian suhteen.

Vierailija
5/11 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 4-luokkalainen tyttö nukkuisi kovin mielellään mun vieressä. Halaillaan joka päivä.

Vierailija
6/11 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten loppui 3 vuodeksi.

Nyt vain silittelee ohimennen ( ; Joskus halaa...

Ihana 16-vuotiaani.

Vierailija
7/11 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotias poikani halaa joka päivä, jos vaan nähdään (joskus ei nähdä, jos menot osuu siten).

Ei kyllä ole tullut viereen nukkumaan koskaan.

Vierailija
8/11 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi poika tulis joka yö!

Vierailija
9/11 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani halaili mua alakouluajan sitten loppui 3 vuodeksi. Nyt vain silittelee ohimennen ( ; Joskus halaa... Ihana 16-vuotiaani.

Mulla tuli kyynel silmään tästä. Miten ihana kirjoitus! :)

Oma 6-vuotiaani nukkuisi kans niin mielellään, ja kun miesystäväni (asumme erillään, vakituinen suhde kuitenkin) on omassa kodissaan, niin välillä nukkuukin mun vieressä. Ehkä 1 yö/2 vk. Mukavaa molemmista, ihanaa kun se tuhisee ja potkiskelee siinä kyljessä kiinni.

Vierailija
10/11 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotias ja ihan joskus vieläkin kiepsahdan äidin viereen päikkäreille ja halaan ja pussaankin joskus ohimennnen.

Vierailija
11/11 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä saanut tulla viereen nukkumaan niin kauan, kun on halunnut. Tulee se sitten sekin aika, että lapset eivät tulisi viereen nukkumaan vaikka maksettais.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi