Mieheni itki jälleen kun en suostunut seksiin. Lähti sohvalle yöksi ja nyyhkytti.
Haluni ovat olleet poissa synnytyksen jälkeen.
Lapsi on jo 3 vuotias. Minun ei tee mieli edelleenkään seksiä, eikä asiaa auta miehen keskivartalolihavuus. Hän tekee pitkää päivää toimistolla ja on lihonut melkoisesti näiden 3 vuoden aikana. Ilmeisesti syö suruunsa?
Aamulla ei sanonut mitään vaan lähti ovet paiskoen. Vaikka tein aamupalankin? Melko lapsellista eikö?
Kommentit (178)
Lapsia ei pitäisi hankkia ennen kuin on itse henkisesti kasvanut aikuiseksi ja sinä et ole.
Olet hölmö, kun et ole hakenut ammattiapua haluttomuuteesi ajoissa. Pian voi olla liian myöhäistä, nimittäin puutteessa eläville löytyy aina lohduttaja - niin miehille kuin naisillekin.
Oletko edes miettinyt suhdettanne: sisko ja sen veli / kämppiksiä / kuningatar ja palvelija?
Jos mies ei halua niin naisen pitäisi katoa peiliin. Naisen pitää olla haluttava, seksikäs, kaunis, fiksu, mukava, kuuntelija jne...
Mutta mies vaikka millainen kaljamahainen piereskelijä niin naisen pitää silti haluta sen kanssa seksiä??? Hyi helvetti.
meillä ei olisi seksiä ollut kolmeen vuoteen, niin itkisin kyllä minäkin. Oikein vollottaisin. Mikä parisuhde se muka on. Rupeasisin kyllä tosissaan epäilemään toisen rakkautta.
Ei sitä itselläkään aina halut olleet kohdallaan, kun lapset oli pieniä. Parisuhdetta tuli kuitenkin pidettyä yllä ja nyt vuosien jälkeen siitä osaa olla kiitollinen. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
Joskus kannattaisi ajatella myös sen toisen tunteita.
Lähinnä makaan tai pyllistän hänelle. Ei kiinnosta ja apua on haettu. Olen itse alkanut epäillä miehen uuden ulkonäön olevan syynä haluttomuuteen.
En ole koskaan kiihottunut kaljamahaisista miehistä. Pidän urheilullisesta vartalosta. Olen siitä miehelleni sanonutkin että saisi hankkia itsensä kuntoon. SAmaan kuin oli ennen lasta.
Luoja miten halusinkaan häntä ja lapsihan siitä syntyi.
Nyt en halua. En halua myöskään muita miehiä. Ei tämä ole helppoa minustakaan!
T:ap
Läheisyys ja rakkaus ja rakastelu on suhteen peruspilareja. Vaikka muuten menisi huonosti, hyvä seksi liimaa suhteen kasaan. Mutta te ajattelette erilailla kuin minä.
Jos mies ei halua niin naisen pitäisi katoa peiliin. Naisen pitää olla haluttava, seksikäs, kaunis, fiksu, mukava, kuuntelija jne...
Mutta mies vaikka millainen kaljamahainen piereskelijä niin naisen pitää silti haluta sen kanssa seksiä??? Hyi helvetti.
Tälläista minäkin olen huomannut jo pitkään. Mies saa olla läski. Riittää kun hän on töissä tai menestynyt työmaailmassa. Naisen on oltava aina kaikkea.
Minusta miehenkin pitäisi nähdä vaivaa ulkonäkönsä vuoksi.
Ei mene montakaan vuotta kun ap täällä itkee että se sika petti ja jätti. Mioes kokee ettet rakasta häntä ja se johtaa siihen että sängynlämmittäjän voi napata kiinni kun kohdalle osuu. Valmistudu ap siihen.
Mutta mies vaikka millainen kaljamahainen piereskelijä niin naisen pitää silti haluta sen kanssa seksiä??? Hyi helvetti.Tälläista minäkin olen huomannut jo pitkään. Mies saa olla läski. Riittää kun hän on töissä tai menestynyt työmaailmassa. Naisen on oltava aina kaikkea.
Minusta miehenkin pitäisi nähdä vaivaa ulkonäkönsä vuoksi.
Miehen todellakin pitäisi enemmän nähdä vaivaa ulkonäkönsä vuoksi. Enkä tarkoita tällä pukeutumista vaan kuntoa ja vartaloa.
Moni mies verhoaa läskinsä kalliiseen pukuun ja näyttää näennäisen komealta. Ilman pukua ei tee mieli. Tämä on niin yleistä iseillä. Harvoin tapaa hyväkuntoisia isejä. Miehillä on tapana lihota ja päästä repsottamaan +30.
Se on sääli, nimittäin vaimot katselee silloin nuorempia tiukempia pakkauksia. Ei se huohottava läski haarojen välissä ketään kiihota vaikka pitäisi silmät kiinni.
Hikeä valuu ja pisaroi, kun läski "menestynyt" liikemies iskee kaljamahaansa häpykummulle hylkeen lailla.
Se ei kiihota. Ei tee mieli uudestaan. Hyväkuntoinen mies jaksaa punnertaa.
Miehet pitävät itseään itsestäänselvyytenä. He saavat lihota, kun lapset on hankittu.
T: Toinen ketä ei lihavat miehet innosta
Taidatte olla katkeria miehiä. En olisi osanut odottaa tälläistä ryöppyä vastaani.
Harva nainen aamupalan tekee miehelleen. Minä teen sen rakkaudesta. Ruumistani en anna mikäli tuntuu etten halua antaa!
Terveisin Ap.
Kyllä sitä toista haluaa jos rakastaa! Ulkonäkö on toissijaista, pinnallista. On tainnut kasvu jäädä eräillä naisilla teinin asteelle.
Nyt syö suruunsa sitten lisää. Sinä voisit lohduttaa häntä eikä se sinulta paljoa vaatisi.
Taidatte olla katkeria miehiä. En olisi osanut odottaa tälläistä ryöppyä vastaani. Harva nainen aamupalan tekee miehelleen. Minä teen sen rakkaudesta. Ruumistani en anna mikäli tuntuu etten halua antaa! Terveisin Ap.
Teillä on erittäin hankala jakso menossa, ja ymmärrän teidän molempien käytöksen. Jos ei halua, on vaikea antaa. Mitä apuja olet siihen hakenut? Ymmärrän myös miestäsi, vituttaa varmasti, kun et enää halua häntä mahan takia, eli hän ei kelpaa sulle, toki se loukkaa, ja erittäin paljon.
itsekin samassa tilanteessa olleena. Kun valitsin itselleni miehen valitsin hänet hoikassa kunnossa olevana. Nyt lihonneena hän ei ole sama mies kehen rakastuin. Myös luonne on muuttunut samalla kun lihosi.
Ap:n käyttämä tekniikka luulisi kannustavan kuntoiluun. Silti mies itkee ja syö suruunsa. Kuulostaa aivan tyttömäiseltä. Kumpi teidän suhteessa onkaan se mies?
Nyt syö suruunsa sitten lisää. Sinä voisit lohduttaa häntä eikä se sinulta paljoa vaatisi.
Monille meistä mies on muutakin kuin dildo.
Menee halut edes pienestä kaljamahasta. Kaljikset on ällöjä.
tuollainen pihtari ansaistsisi tulla jätetyksi ja petetyksi.
Jos rakastaa siinä ei keskivartalolihavuus haittaa pätkääkään.
Jos tuntisin miehesi sanoisin hänelle JSSAP
ja kesti ehkä kaksi kuukautta mutta silti, täytyy sanoa että se ettei toinen halua, tuntuu ihan äärimmäisen pahalta. Itse olisin miehenäsi jo lähtenyt etsimään muuta seksiseuraa. Sori nyt vaan ap, mutta sinun pitäisi todellakin katsoa peiliin tässä asiassa.
sinulta.
Ihmettelen että miehelläsi seisoo enää sinulle.
se on sun mielestä ok?!!!
Miehen mielestä se ei selvästikään ole ok!
Mitä jos miehesi kävisi vieraissa? Sittenkö se olisi kaamea pettävä sika?
Miehestäsi selvästi tuntuu siltä että et rakasta häntä ja ihan syystäkin.
Ehkä itki sohvalla kun tajus että tästä ei ikinä tuu mitään ja te eroatte. Ja sä haukut sitä siitä???
Miten sä oot noin pinnallinen ja tunteeton??? Ja mitä miehen vyötärölihavuuteen tulee niin kyllä rakastamaansa ihmistä silti haluaa vaikka ei kroppa täydellinen olisikaan. Eli vika on sussa. Hae apua.
Kyllä haluton saa olla, mutta ei 3 vuotta (ja sun puheiden mukaan mies ei tule saamaan välttämättä enä koskaan jos SÄ "arvon prinsessa" et satu päättämään haluavasi toista lasta -miehellä ei tietenkään ole siihenkään mitään sanomista).
P.S. En itse ole kenenkään panopuu vaan nautin itsekkin seksistä. Mies haluaisi sitä useasti vuorokaudessa, mutta itselleni riittää vähempikin. Paneskellaan siis kompromissin verran n. 1krt/vrk (joskus ei lainkaan joskus useamman kerran päivässä).