Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävät liittymäsopimusten hinnat. Mitä teidän perheessä maksaa?

Vierailija
31.01.2024 |

Saunalahden liittymät neljän hengen perheessä 120 e kuukaudessa.

Nuorisolla Huoleton 5G 300M 30 e/liittymä ja aikuisilla Rajaton 5G 600M 35 e/liittymä. Ei muita kuluja.

Voiko näitä enää halvemmaksi missään saada? 

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailuta

Vierailija
2/63 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAnnattaa kilpailuttaa. Aika kalliilta vaikuttavat teidän sopimuksenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoilla on prepaidit koska kenelläkään ei ole luottotietoja.

Tämä on 0/5 porvootrolli koska kukaan ei tarvitse kännykkään 600mbit liittymää, se sopii kotiin ainoaksi wifiliittymäksi jota käyttävät sitten mesh-purkeilla koko perhe.

Vierailija
4/63 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia teillä on noin järjettömän nopeat 5G-liittymät kaikille?

Vierailija
5/63 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on dna laajakaista 600 megaa. Maksaa nyt 41 euroa kk. Meillä on modeemi josta netti johto lähtee 2-3 läppäriin..

Vierailija
6/63 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on dna laajakaista 600 megaa. Maksaa nyt 41 euroa kk. Meillä on modeemi josta netti johto lähtee 2-3 läppäriin..

Eiku maksaa 37 euroa kk.

Vierailija
7/63 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Telian liittymä, 26€/ kk. Ennen 30€/kk.  Uhkasivat nostaa hinnan 32€/kk. Kerroin irtisanovani liittymän, niin yllätys yllätys, sain tarjouksen, joka oli 26€. 🤣

Vierailija
8/63 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee tuo nopeus 10-600 Mbit/s välillä riippuen onko 4G vai 5G verkossa. En mä ymmärrä näistä mitään. Mikä ihmeen meshpurkki?

Ap

Vierailija
9/63 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi 10 megan netti, se riittäisi nettiselailuun, netflixiin ja ym. Operaattorit on nostaneet nopeutta ja hintaa.

Vierailija
10/63 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa aloituksessa on se taikasana, mikä sitä hintaa nostaa. 5G. Ei taida saada mistään alle kolmenkympin. Vaihdatte 4G liittymiin niin hinta tippuu ehkö kokonaisuudessaan 20 €.

Vierailija
11/63 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla Telian liittymä, 26€/ kk. Ennen 30€/kk.  Uhkasivat nostaa hinnan 32€/kk. Kerroin irtisanovani liittymän, niin yllätys yllätys, sain tarjouksen, joka oli 26€. 🤣

Joo, mä sain 19.99 kun vaihdoin Elisaan, otin sieltä vähän etuja ja taas takaisin telialle ja sain sieltä taas lahjakortin. Vanhoja asiakkaita kyll ei huomioida muuten kun noin että eka vähän  kikkailee. 

Vierailija
12/63 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 0€/kk, koska miehen työetu, tehnyt työnsä etänä 3/20 alkaen.

Vierailija
13/63 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös "järkyttynyt". Taloyhtiö tietoliikennemaksu 6e, Elisan kotikuitu taloyhtiössä 11,99e, puhelimessa Elisa rajaton 30,99e (jota käytän olemattoman vähän koska käytän tietokoneella enemmän), puhelimen maksu 8,27e, puhelin jota en voi käyttää vieläkään koska eivät antaneet latausjohdon päätä mukaan. Elisa rahastaa: Asiakaspalvelun palvelumaksu (Uuden eräpäivän valinta laskuille) 12,99e! Eräpäivää ei suoraan laitettu sopivaksi jo alkuun tai miten sen itse voi säätää. Huomasin vasta nyt laskusta sen. Turvapaketti joka on nyt lopetettu oli tässä laskussa 4,99e. Olen aina toivonut että rahastus loppuisi ja ei olisi eri maksuja taloyhtiön ja puhelimen netissä. DNA myös rahasti monta kuukautta jälkikäteen vaikka sen piti loppua! Köyhille tulee ongelmia tästä sotkusta, jos on sama meno.

Vierailija
14/63 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän että nykyään suurimmassa osassa puhelimista ei tule adapteria, eli latausjohdon päätä, mukana? Eli joutuu turvautumaan vanhaan adapteriin tai ostamaan uuden ihan itse. Järjen köyhyyttä olla ottamatta tuosta syystä puhelinta käyttöön. Ihan laitevalmistajien linjaus tämä, operaattorit ei liity siihen mitenkään...

Vierailija
15/63 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedäthän että nykyään suurimmassa osassa puhelimista ei tule adapteria, eli latausjohdon päätä, mukana? Eli joutuu turvautumaan vanhaan adapteriin tai ostamaan uuden ihan itse. Järjen köyhyyttä olla ottamatta tuosta syystä puhelinta käyttöön. Ihan laitevalmistajien linjaus tämä, operaattorit ei liity siihen mitenkään...

Miksi te jatkuvasti haukutte ja kiusaatte minua netissä?! Miksi, miksi? Haluatko olla ilkeä taas tahallaan. Etkö ymmärrä mitä pahaa kiusaaminen saa aikaan. En ehdi juoksemaan johtojen päiden perässä, vanha puhelin voi olla käytössä sen ajan. Elisa jätti tahallaan kertomatta ettei johdon päätä ole!

Vierailija
16/63 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki pelkkä puhelinliittymä 5 .95€ kk Globelle . Sen jälkeen hankit Brepaid liittymän ja laitat 100€ silmille. Minä tein näin ja olen käyttänyt nettiä vuoden  yötä päivää eikä kortin saldo ole vieläkään loppu. Operaattorien talouskasvu koostuu tyhjästä laskuttamiseen. 4 G käyttäjät kustantavat sijoittajien huippunopeuden liittimymien kustannuksia. 

Tetysti  toisten laskujen maksaminen on ihan vapaaehtoista. 

Vierailija
17/63 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiusaamista jos toteaa faktan.

Uusissa puhelimissa ei ole aikoihin ollut mukana laturia/johtoa, mutta voit käyttää vanhaa johtoa.

Toki jos vanhassa puhelimessa on erilainen latauspää mitä uudessa, pitää uusi johto ostaa.

Tuohan on tavallaan jopa hyvä(!) asia, saa juuri sellaisen minkä haluaa (esim. johdon pituus) eikä turhia johtoja kerry nurkkiin.

Nykyään moni suosii myös langatonta latausta, helpompi laittaa puhelin pöydälle laturin päälle, vs. tökkiä johtoon kiinni.

Vierailija
18/63 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni paras päätös oli vaihtaa prepaidiin ja nyt ei ole tarvinut liittymän kuukausimaksuja maksella pitkiin aikoihin. Netiksi riittää kodin laajakaista.

Vierailija
19/63 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vaatii mieheltä meta-työtä, että pysyy kärryillä näistä jutuista. Että ei maksaisi tyhjästä ja tekisi taloudellisia valintoja.

Vierailija
20/63 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

18,90e rajaton 300M 4G+ dnalta, vielä 11kk voimassa. Kilpailuttamalla pitänyt hinnat aisoissa. Pelkäänpä että seuraavasta joutuu maksaa jo 20e.