Mieheni itki jälleen kun en suostunut seksiin. Lähti sohvalle yöksi ja nyyhkytti.
Haluni ovat olleet poissa synnytyksen jälkeen.
Lapsi on jo 3 vuotias. Minun ei tee mieli edelleenkään seksiä, eikä asiaa auta miehen keskivartalolihavuus. Hän tekee pitkää päivää toimistolla ja on lihonut melkoisesti näiden 3 vuoden aikana. Ilmeisesti syö suruunsa?
Aamulla ei sanonut mitään vaan lähti ovet paiskoen. Vaikka tein aamupalankin? Melko lapsellista eikö?
Kommentit (178)
Siitähän seksissä on kyse. Ap:n tapauksessa vakka ei ole löytänyt kanttaan vaan vaaputtaa iloisen auki menemään.
Olen hyvin pettynyt suoritukseenne.
ja kesti ehkä kaksi kuukautta mutta silti, täytyy sanoa että se ettei toinen halua, tuntuu ihan äärimmäisen pahalta. Itse olisin miehenäsi jo lähtenyt etsimään muuta seksiseuraa. Sori nyt vaan ap, mutta sinun pitäisi todellakin katsoa peiliin tässä asiassa.
Seksiä on ehkä kerran kuukaudessa, jos sitäkään. Itselleni sopisi vaikka joka päivä, mutta en ole painostanut miestä. Fyysistä vikaa hänessä ei sen suhteen ole.
Mies on lihonut vuoden aikana 20kg ja kaikki ylimääräinen on kerääntynyt vyötärölle. Mitään liikuntaa ei ole harrastanut vuoden aikana ja sen huomaa kunnosta. Omat halunikaan eivät ole sitä, mitä ennen miehen lihomista, kun tiedät, ettei mies jaksa kunnolla.
tee miehesi kanssa sopimus, että saa käydä vieraissa, jos sua ei nappaa.
Vakka valitsee kantensa
Siitähän seksissä on kyse. Ap:n tapauksessa vakka ei ole löytänyt kanttaan vaan vaaputtaa iloisen auki menemään.Olen hyvin pettynyt suoritukseenne.
Vakka valitsee kantensa
Siitähän seksissä on kyse. Ap:n tapauksessa vakka ei ole löytänyt kanttaan vaan vaaputtaa iloisen auki menemään.Olen hyvin pettynyt suoritukseenne.
ajoittain vaikutat todella kylmältä ja kauhelta pihtarilta. Sitten välillä sinulta tulee ihan normaaleita ja rakentavia viestejä. Vaikea tietää mikä on todellista.
Mutta hauska keskustelupätkä Porvoosta, täytyy sanoa! Olen nauranut katketakseni mm. rosoisille miehille. Jatkakaa!
ujostelee terapia sessioita. Hän haluaisi kokeilla perinteisesti. Minä lopetan pillerikuurin. Ehkä e-pillerit eivät käy minulle, en tiedä vielä.
Menemme kahdestaan mökille syyslomalla. Lapsi menee mummolaan viikoksi. Mies on hyvin ymmärtävä minua kohtaan ja rakastaa + pitää minua edelleen seksikkäänä ja haluaa voittaa suosioni.
Ihana taakka putosi harteilta, kun kävimme keskustelun. Mies on vähän turhan innokas ja toiveikas "lähti puistoon urheilemaan". Jos tämä ei toimi niin menemme terapiaan keskustelemaan syvempiä myöhemmin.
Saas nähdä. En tunne oloani edelleenkään himokkaaksi. Väsyttäää
T:ap
Se, että pannaan vaan?
Keskustelu tekee teille varmasti hyvää. Toivottavasti löydät vielä halusi, ap!
on hankkia meille kahdelle yhteistä aikaa ja pistää lapsi pyörimään anopille.
Pelkään ettei viikko riitä siihen. Viikossa ehkä vasta sytyn.
Arki on kyllä karua ja tappaa romantiikan.
Kyllä se kipinä pitäisi löytää arjen keskeltäkin. Muuten suhteenne luultavasti loppuu.
Oletko kokeillut innostaa itseäsi? Lukea eroottisia juttuja tms.?
on hankkia meille kahdelle yhteistä aikaa ja pistää lapsi pyörimään anopille.
Pelkään ettei viikko riitä siihen. Viikossa ehkä vasta sytyn.
Arki on kyllä karua ja tappaa romantiikan.
Perinteinen tapa on vihtoa alapäitä nokkosilla niin että veri alkaa kiertämään.
T: 11cm mies
Ei jää omaa aikaa. Oma aika on kallista. Vedän mieluummin kahvit ja luen kirjaa ajallani about 1h päivässä.
Miehellä on harrastuksia ja muuta. Hän käy sentään tunnin verran lasten kanssa pihalla.
En tuona aikana voisi ajatella seksiä. Olen niin stressaantunut ettei seksi tule mieleenikään. TAhdon vain kahvini ja kirjan. Nyt olen av:lla poikkeuksellisesti.
Ymmärrän ap:ta todella paljon. Jos ap:lla olisi tarpeeksi omaa aikaa ja joutenoloa niin seksikin alkaisi pyörimään mielessä. Olen varma tästä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:28"]
Tämmöinen vanha ketju pulpahti pintaan. Te kaksi viimeistä miestä, oletteko katsoneet peiliin? Onko kroppa timmi, hengitys raikas, vaatteet hyvän näköiset? Osaatteko varmasti luoda hyvän tunnelman ja kosketella oikein? Kielenkäytöstä päätellen ette varsinaisia hurmureita ole...
[/quote]
Meinaatko, että jos mies haluaa seksiä niin nainen on "luonut hyvän tunnelman"? Kyllä se kuulkaa väsynyttä on syytellä muita haluttomuudestaan. Jos ei munaa kaipaa niin sitten ei kaipaa.
Minä kelpaan vaimolleni aina, vaikka pieren ja röyhtäilen kovaan ääneen ja huudan pennuille ja vaimolle hiljaata raskaan työpäivän jälkeen.
Olut ja tupakkakin kuulemma vähän häiritsee niin ei saa sitten suukotella seksin aikana.
En osaa sellaisin kätöstapoja, kuten herrasmiehet 1800-luvulla, enkä runoile tai laula. En myöskään tanssi. Silti kelpaan vaimolleni. Ap:lla on pääkopassa vikaa. Kannattaisi erota, jos seksi ei maistu.
Sano sille ettei itke. Lohduta sitä että jos ei sulta seksiä saa niin saa kyllä joltain toiselta.
Moni nainen ei nauti seksistä avioliitossa, koska mies muuttuu todella nopeasti urhosta karjuksi.
En todellakaan ihmettele ettei ap:ta paljoa seksi kiinnosta tuollaisen kanssa, ei kiinnostaisi minuakaan! Ja eikä siinä edes ulkonäkö olisi pahin este, mutta tuollainen h***vetin ruikuttaja ja itkupilli, siis oikeasti halveksisin niin paljon tuollaista miestä joka itkee ja anelee, etten todella voisi kyllä miehenä pitää.
Ehkä jonkun mielestä tuollainen on "herkkä romantikko, taiteilijasielu ym.", mutta kaukana tuollainen on miehisyydestä.
Mutta jotain on vialla myös tuossa, että kolme viikkoa pitää murjottaa jostain tuollaisesta, jos mies yrittää kerran elämässään osoittaa määrätietoisuutta. On tainnut vakka kantensa valita, ei voi muuta sanoa.