G: Kenen julkkiksen näit viimeksi ja mitä hän teki?
Mulla kävi Janne Hurme asiakkaana (kaupassa, osti lelun) pienen poikansa kanssa, ja onpa se totta tosiaan muuttunut uransa alkuajoista!
Kommentit (57)
oli jalkaleikkauksessa,joten ei ny bisseistä johtunut tuo..
Me jotka ei asuta ullanlinnassa julkkisten keskellä, huomataan julkkikset ;)
Mä näin Remun Ruotsinlaivalla, oli tulossa bändinsä kanssa Tukholmasta keikalta. Remu istui aulassa sohvalla ja jutteli tuttavilleen.
Kokoomuksen vaaliteltalla.
Jos Aki Hirviniemi lasketaan julkikseksi, niin sen kyllä näin toissapäivänä ihan omana itsenään koiransa ja lapsiensa kanssa.
näinkin sen Ilkka Kanervan naisystävän, Elina vai mikä se oli. Parkkeeras mittaripaikalle eikä maksanut mitään!
ap
Timo Soinin äsken ruokakaupassa. Jutteli tyttärensä (?) kanssa, en katsonut mitä osti.
Arto Nyberg, möin sille neljä bissee noin puolessa tunnissa. Sil oli jano; D
Viimeksi taisin nähdä hänet viikonloppuna koiraa ulkoiluttamassa. Ei mikään maailmoja mullistava kohtaaminen.
tänään näin kun Jone Nikula käveli kohti työpaikkansa ovea.
Seisoi kesällä Lidlin kassajonossa meidän edessä.
Siis piti vastata tähän ketjuun, mutta en nyt voikaan! Olen maailman suurin Janne Hurme-fani, ollut 6-vuotiaasta asti! Sillä miehellä on Ääni, johon ei voi KETÄÄN MUUTA edes verrata! Siis niin PARAS! Mahtava!
Mutta siis piti ihan oikeasti myös vastata... Eli siis noin kahden aikaan tänään töistä lähtiessä tämä viimeksi näkemäni julkkis sanoi minulle moikka, nähdään huomenna. Ja lähti koiransa kanssa kävelemään kotiinsa. Mutta olen nyt niin tylsä etten kehtaa sanoa kuka...
Mutta se Janne Hurme, missä oikein näit sen ap????
tänään näin kun Jone Nikula käveli kohti työpaikkansa ovea.
kuka hitto on Janne Hurme?? Enkä kvg.
Janne Hurmehan oli siis Turussa. Ootko yhtään kattellu idolias nykykuvissa?
ap
Siis piti vastata tähän ketjuun, mutta en nyt voikaan! Olen maailman suurin Janne Hurme-fani, ollut 6-vuotiaasta asti! Sillä miehellä on Ääni, johon ei voi KETÄÄN MUUTA edes verrata! Siis niin PARAS! Mahtava! Mutta siis piti ihan oikeasti myös vastata... Eli siis noin kahden aikaan tänään töistä lähtiessä tämä viimeksi näkemäni julkkis sanoi minulle moikka, nähdään huomenna. Ja lähti koiransa kanssa kävelemään kotiinsa. Mutta olen nyt niin tylsä etten kehtaa sanoa kuka... Mutta se Janne Hurme, missä oikein näit sen ap????
Janne Raappanan ruokakaupan parkkipaikalla. En ole ihan varma, oliko, mutta melko varmasti.
Mitkähän lie erotiikkamessut oli. Iski minun kaveria ja vaihtoivat numerot ja seurusteli tuolloin vielä sen Tina Cousinsin kanssa. Kiero ukko
Näin sen nimittäin pari päivää sitten kyynärsauvoilla, bissen seuraustako? :D